Erger nog, hij naait ze voor duizenden euro's per jaar. En dat dat overdreven rigide BaMa stelsel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij is gewoon sympathiek als mens - los van wat hij als minister doet. Of slaat hij studenten in elkaar?
Who cares?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Erger nog, hij naait ze voor duizenden euro's per jaar. En dat dat overdreven rigide BaMa stelsel.
Kut rtlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef -jos- het volgende:
RTL belt met de oppositie, NOS interviewt de kabinetsleden
Ik denk dat het Wilders beleidtechnisch allemaal niet boeit, tenzij hij maar zijn zin krijgt op zijn paradepaardje op 'immigratie- en overlast beleid'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wilders MOET concessies doen. Zeker mbt. massa-immigratie.
Vermoeiend type ben jijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Erger nog, hij naait ze voor duizenden euro's per jaar. En dat dat overdreven rigide BaMa stelsel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef yavanna het volgende:
SietseBakker
NOS staat buiten en kan niet dichterbij komen ivm te korte draden![]()
![]()
![]()
![]()
RTL wint wel vaker de laatste tijd.quote:
Hahahaha! Op Radio 1 hoor je ook brommetjes en andere storingen over hun microfoons...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef yavanna het volgende:
SietseBakker
NOS staat buiten en kan niet dichterbij komen ivm te korte draden![]()
![]()
![]()
![]()
RTL heeft de 50/50quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
RTL wint wel vaker de laatste tijd.
quote:
Ik denk dat Wilders al heel snel in gaat zien dat hij zijn mond moet beteugelen. Zijn grootste vijand zijn zijn eigen politici.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Wilders beleidtechnisch allemaal niet boeit, tenzij hij maar zijn zin krijgt op zijn paradepaardje op 'immigratie- en overlast beleid'.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef TommyCarcetti het volgende:
Goed, Bos zie ik morgen wel.
greetz
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef beantherio het volgende:
De verhoging van de pensioenleeftijd is nu ook dood en begraven. Geen coalitie die daar nog mee akkoord gaat.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef Morendo het volgende:
Hij is wel ferry tired denk ik.
GL voor het evenwicht, en D66 ipv PVV. Maar dat is te weinig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:32 schreef bambino het volgende:
Zou wel tof zijn, een keer helemaal wat anders.
PVV / VVD (en evt nog een kleine partij erbij)![]()
![]()
Ik moest lachen.. ik denk dat het zo tijd wordt om te gaan slapen.quote:
dat doen politici altijd...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Stranger het volgende:
Rouvoet klinkt oprecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |