Ja dat is het enige sneue eraan. Niets mis met Ronald Plasterk. Puike minister.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Type-R het volgende:
Zielig voor Plasterk, hij moet nu ook oprotten
Ik hoop dat je lekker zult slapen, en dat zal best wel lukken denk ik zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef larry91 het volgende:
Ik vind topic 40 een mooi topic om afscheid te nemen van alle trouwe fokkers die vandaag deze lange lijdensweg met mij hebben doorstaan, met hopelijk ook voor jullie een prachtig einde
Ik ben pitten, trusten
Het CDA ligt absoluut beter in de markt dan de PvdA met betrekking tot het vormen van een nieuwe coalitie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En nu hopen dat het CDA een keer alles wordt afgestraft. Ongestraft meerdere coalitiepartners piepelen pikt niet iedereen.
4.30 of 4.45? 4.30 red ik nog wel.quote:
We gaan toch wel gezellig met z'n allen daar op wachten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks dus een aparte persconferentie van Bos.
Nou wat erg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Type-R het volgende:
Zielig voor Plasterk, hij moet nu ook oprotten
Ach dan hebben we over een maand of zes nog zo een weekend met 40 reltopicsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Beseffen jullie wat voor implicaties dit heeft voor de vorming van het volgende kabinet?
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor Wilders zijn PVV.
Zal nooit gebeuren, hoe kut ook...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En nu hopen dat het CDA een keer alles wordt afgestraft. Ongestraft meerdere coalitiepartners piepelen pikt niet iedereen.
De PVV kan in de regering komen ja. In het ergste geval. Maar om ze nou weg te zetten als dictatorsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Beseffen jullie wat voor implicaties dit heeft voor de vorming van het volgende kabinet?
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor Wilders zijn PVV.
Dat noemen ze DEMOCRATIEquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor óf een extreem links of een extreem rechtse kabinet met Wilders zijn PVV.
Jawel hoor, babyboomers die gewoon blind op CDA blijven stemmen. We zitten helaas nog een paar jaar aan ze vast.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En een hele sympathieke man.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Ja dat is het enige sneue eraan. Niets mis met Ronald Plasterk. Puike minister.
De volgende keer beterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou niet graag de chauffeur van Balkenende of Bos zijn nu. Wat moet je dan zeggen.
Er zijn ook een hele hoop boomers die PvdA stemmen wur!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef Theoden het volgende:
[..]
Jawel hoor, babyboomers die gewoon blind op CDA blijven stemmen. We zitten helaas nog een paar jaar aan ze vast.
Lekker gewerkt vandaag?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou niet graag de chauffeur van Balkenende of Bos zijn nu. Wat moet je dan zeggen.
Moest dat nou zolang duren?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Behalve voor studenten dan. Maar hij droeg mooie hoeden, heel stijlvol.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat er geen zorgelijke ontwikkelingen kunnen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |