Je aan je beloftes houden is "een smerig spelletje"? Wow, da's cynisch!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:20 schreef FB14 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat de meeste Nederlands zo dom zijn dat ze de smerige spelletjes van Bos niet kunnen zien.
waar heb je het over? dat Obama president is? dat er een G20 vergadering is?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Veranderende omstandigheden, dumbfuck.
Ja dat is ook voor het eerst bij de PvdA. Wel toevallig zo voor de verkiezingen. En als er 1 leugenaar in het kabinet zat, was het wel Wouter Bos.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je aan je beloftes houden is "een smerig spelletje"? Wow, da's cynisch!
Die is de hele nacht al bezig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Femke Halsema zit al druk te twitteren, had verwacht dat ze al in bed lag, maar blijkbaar wakker gebeld.
Vakantie? Daar gaat haar lakei!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:17 schreef JAM het volgende:
Lullig voor Beatrix trouwens,- daar gaat haar vakantie.
De zwerver wil z'n tegel terug.quote:
Onderbouw uw case?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja dat is ook voor het eerst bij de PvdA. Wel toevallig zo voor de verkiezingen. En als er 1 leugenaar in het kabinet zat, was het wel Wouter Bos.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja dat is ook voor het eerst bij de PvdA. Wel toevallig zo voor de verkiezingen. En als er 1 leugenaar in het kabinet zat, was het wel Wouter Bos.
Ja dat is het enige sneue eraan. Niets mis met Ronald Plasterk. Puike minister.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Type-R het volgende:
Zielig voor Plasterk, hij moet nu ook oprotten
Ik hoop dat je lekker zult slapen, en dat zal best wel lukken denk ik zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef larry91 het volgende:
Ik vind topic 40 een mooi topic om afscheid te nemen van alle trouwe fokkers die vandaag deze lange lijdensweg met mij hebben doorstaan, met hopelijk ook voor jullie een prachtig einde
Ik ben pitten, trusten
Het CDA ligt absoluut beter in de markt dan de PvdA met betrekking tot het vormen van een nieuwe coalitie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En nu hopen dat het CDA een keer alles wordt afgestraft. Ongestraft meerdere coalitiepartners piepelen pikt niet iedereen.
4.30 of 4.45? 4.30 red ik nog wel.quote:
We gaan toch wel gezellig met z'n allen daar op wachten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks dus een aparte persconferentie van Bos.
Nou wat erg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Type-R het volgende:
Zielig voor Plasterk, hij moet nu ook oprotten
Ach dan hebben we over een maand of zes nog zo een weekend met 40 reltopicsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Beseffen jullie wat voor implicaties dit heeft voor de vorming van het volgende kabinet?
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor Wilders zijn PVV.
Zal nooit gebeuren, hoe kut ook...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En nu hopen dat het CDA een keer alles wordt afgestraft. Ongestraft meerdere coalitiepartners piepelen pikt niet iedereen.
De PVV kan in de regering komen ja. In het ergste geval. Maar om ze nou weg te zetten als dictatorsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Beseffen jullie wat voor implicaties dit heeft voor de vorming van het volgende kabinet?
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor Wilders zijn PVV.
Dat noemen ze DEMOCRATIEquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor ķf een extreem links of een extreem rechtse kabinet met Wilders zijn PVV.
Jawel hoor, babyboomers die gewoon blind op CDA blijven stemmen. We zitten helaas nog een paar jaar aan ze vast.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En een hele sympathieke man.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Ja dat is het enige sneue eraan. Niets mis met Ronald Plasterk. Puike minister.
De volgende keer beterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou niet graag de chauffeur van Balkenende of Bos zijn nu. Wat moet je dan zeggen.
Er zijn ook een hele hoop boomers die PvdA stemmen wur!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef Theoden het volgende:
[..]
Jawel hoor, babyboomers die gewoon blind op CDA blijven stemmen. We zitten helaas nog een paar jaar aan ze vast.
Lekker gewerkt vandaag?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou niet graag de chauffeur van Balkenende of Bos zijn nu. Wat moet je dan zeggen.
Moest dat nou zolang duren?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Behalve voor studenten dan. Maar hij droeg mooie hoeden, heel stijlvol.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat er geen zorgelijke ontwikkelingen kunnen zijn.quote:
Nou het kan ook een laf stuntje zijn van de PvdA. Even zieltjes winnen over de rug van arme Afghanen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Dank je PvdA voor je standvastigheid.
Ik heb wel meer bewondering voor PvdA hiervoor gekregen, hier moet je ballen voor hebben zo vlak voor de verkiezingen.
CDA daarentegen, laffe liegende honden.
In huize wilders is het nu feestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:27 schreef bascross het volgende:
geertwilderspvv Verkiezingen!! Fantastisch nieuws, de vlag kan uit! Eindelijk mag de kiezer zich uitspreken! De PVV is er klaar voor!
"Slaap lekker, ik rij weer naar noord-Groningen op kosten van het Rijk"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Deze actie heeft ertoe geleid dat ik juist meer neig naar CDA. Niet buigen naar de PvdA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef Theoden het volgende:
[..]
Jawel hoor, babyboomers die gewoon blind op CDA blijven stemmen. We zitten helaas nog een paar jaar aan ze vast.
Hij is gewoon sympathiek als mens - los van wat hij als minister doet. Of slaat hij studenten in elkaar?quote:
pvv en d66 gaan niet samenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Kabinet CDA, PVV, VVD, D66 over paar maanden? Ik zie het zo gebeuren.
amateursquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Janetje het volgende:
Ahh, NOS kan niet naar binnen omdat hun draden in de knoop zitten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Kabinet CDA, PVV, VVD, D66 over paar maanden? Ik zie het zo gebeuren.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Janetje het volgende:
Ahh, NOS kan niet naar binnen omdat hun draden in de knoop zitten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:27 schreef FTWO het volgende:
Gestuntel Pechtold? Jij faalde hopeloos gister door de goede vragen niet te stellen!!
Die zit wel erg lekker JPquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Wilders schijnt al plaatsgenomen te hebben in de stoel van Balkenende.
quote:
Ik zie D66 zo een compromis sluiten als Wilders ook concessies doet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
pvv en d66 gaan niet samen
Hij heeft al een scheet gelaten op het door hem zo verafschuwde pluche.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Wilders schijnt al plaatsgenomen te hebben in de stoel van Balkenende.
strakke samenvattingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:29 schreef Nemephis het volgende:
[..]
samenvatting >> kabinet gevallen
Wilders MOET concessies doen. Zeker mbt. massa-immigratie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie D66 zo een compromis sluiten als Wilders ook concessies doet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:29 schreef Nemephis het volgende:
[..]
samenvatting >> kabinet gevallen
zo ziet ze er altijd uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef Sloggi het volgende:
Hamer ziet eruit of ze is bewerkt met een sloophamer.
Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |