Wat viel er niet te begrijpen aan rechts-radicale idioot? Wilder is rechts, radicaal en een idioot. Dat valt niet tegen te spreken. Rechts, radicaal en idioot. Een rechts-radicale idioot. Ik kan het niet duidelijk zeggen.quote:
OMG RACIST KRISTALNACHT IGFARBEN=PHILIPS VOLKSWAGEN !!!einzelvertretung!111quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:38 schreef Theoden het volgende:
[..]
Heb niks met Wilders of PVV maar echt ik zie liever PVV een kans krijgen dan nog een keer Balkenende en/of CDA.
Hohoho! Dat het iets te ver gaat oké...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef JAM het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik in België woon. Het is toch ook te treurig voor worden zeg. Hebben we hier eindelijk het Blok eruit gewerkt, komen ze daar met Wilders aan. Stelletje rechts-radicale idioten allemaal.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
OMG RACIST KRISTALNACHT IGFARBEN=PHILIPS VOLKSWAGEN !!!einzelvertretung!111
iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop dat Bos straks het CDA even op hun plek zet.
Er is niets 'gewoon' aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef capricia het volgende:
Gaan we nu eindelijk gewoon weg uit Afghanistan?
Doet hij toch nog wat goedsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop dat Bos straks het CDA even op hun plek zet.
Zolang alle opvattingen binnen de grenzen van de wet en democratie vallen, heeft elke partij bestaansrecht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hohoho! Dat het iets te ver gaat oké...
Maar waarom zouden partijen waar zo veel mensen achter staan (ala de Winter en ala Wilders) eruit gewerkt moeten worden?
Ze hebben aanhang, dus steun van het volk. Of het goed is dat is een andere kwestie.
yep.daarom vind ik ze nog vrij links.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef yavanna het volgende:
[..]
Veel van hun programma lijkt zo van de SP gejat.
Idd die blijven gewoonquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er is niets 'gewoon' aan.
De inzet in Afghanistan is en blijft nodig, dus waarom zouden wij de getrainde manschappen die we er speciaal voor aangenomen hebben niet inzetten?
...en politieke tegenstanders. Dat cordon-sanitaire was een briljante vinding. Gewoon doodzwijgen die hap.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hohoho! Dat het iets te ver gaat oké...
Maar waarom zouden partijen waar zo veel mensen achter staan (ala de Winter en ala Wilders) eruit gewerkt moeten worden?
Ze hebben aanhang, dus steun van het volk. Of het goed is dat is een andere kwestie.
rita haalt nog wat ouwe koeien uit de slootquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
De PvdA heeft als enige tegen de motie gestemd waarin gevraagd werd om voor 1 maart een beslissing te nemen.
less than 20 seconds ago from txt
zal vast wellquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Balkenende zat wel erg diep in de reet van Rasmussen dat hij koste wat het kost in Uruzgan wilde blijven.
Zat hij te solliciteren naar een functie binnen de EU/NAVO?
Nu zal je zien dat ze uiteindelijk blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:42 schreef GuidooH het volgende:
Nu de kogel door de kerk is, gaan onze jongens dus definitief weg uit Uruzgan?
Neeheeee...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:42 schreef Omnifacer het volgende:
CDA/VVD/PVV
Mark my words. En de premier wordt Balkenende, want Verhagen heeft zichzelf gediskwalificeerd.
Walgelijk, cordon sanitairequote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef JAM het volgende:
[..]
...en politieke tegenstanders. Dat cordon-sanitaire was een briljante vinding. Gewoon doodzwijgen die hap.
Is daar een kamermeerderheid voor? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef Hukkie het volgende:
Betekend dit dat -nu de PvdA eruit is gestapt- dat de rest hun wil doorzet en we alsnog in Afghanistan blijven?
Balkenende blijft echt wel partijleider hoor van het CDA, maak je geen illusies.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:43 schreef superworm het volgende:
Grappig dat de datum tegelijkertijd ook de regeerperiode van MP Balkenende aangeeft. Die komt denk ik niet meer terug.
2002-2010, RIPieces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |