Hier ook... en nog een tv op de achtergrond....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik schaam me om het te zeggen, maar het ziet er bij mij niet veel anders uit..
Wat denk jij nou? We zitten hier nog wel evenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Persconferentie, eindelijk?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:51 schreef VatosLoco het volgende:
Om het topic wat op te leuken en wat mensen een pleziertje te gunnen, een paar lekkere tieten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler tags voor NSFW
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef Papabear het volgende:
Kroegen stromen zo leeg op het binnenhof
quote:MBreedveld Knudde. Batterij mobiel bijna leeg. Gelukkig wel live op radio1.nl
less than 5 seconds ago from twibble
Gaat hier echt om de afstand gebruiker <-> iMacquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb hier gelukkig wat ruimte. En dan nog is het HUGE.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:51 schreef motorbloempje het volgende:
Talisker 10 hier overigenspeated
Wtf is dat voor christelijke kut-regeling?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:51 schreef JAM het volgende:
[..]
De meeste kroegen in Den Haag zijn tussen half twee en twee leeg. Horecasluitingstijden enzo.
Waardefuck zit je nu dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:52 schreef SeLang het volgende:
Het is bij mij nu ook alweer bijna 20 februari.
Weer een avond van m'n leven door de plee
kroegen in Den haag zijn om te huilenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef Papabear het volgende:
Kroegen stromen zo leeg op het binnenhof
Om het topic wat op te leuken en wat mensen een pleziertje te gunnen, een paar lekkere tieten:is ook behoorlijk NSFHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler tags voor NSFW
![]()
gast, dat is wel erg veel en er is amper iets gebeurdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:52 schreef Jeroen_L het volgende:
Deel 31 al. Met gisteren erbij al bijna 13 uur Fok!ken en Politiek24 op.
Om het topic wat op te leuken en wat mensen een pleziertje te gunnen, een paar lekkere tieten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler tags voor NSFW
We wachten in spanning af.
Ja, bljft moeilijk.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
Het is altijd goed om in dit soort situaties breezermeisjes te postenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat hier echt om de afstand gebruiker <-> iMac
Nee, dat doe ik niet. In Ierland (en de VS) wordt het meestal met 'e' geschreven, in Schotland (en Canada en nog wat landen) zonder.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:51 schreef Bierie het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op die Jack Daniels hoop ik? want die is echt Amerikaans
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef Henk-B het volgende:
Engelandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |