Hehe, nee, mijn monitor is tevens mijn tv, dus moet ik gebruik maken van zo'n functie waarbij je een apart schermpje moet openen om tv te kijken. Het ligt niet aan de PCquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De Mac doet daar niet zo moeilijk over. ZIjn 2 Quicktime streams en de silverlight stream van Politiek24.
Niet verkeerdquote:
Heb hier gelukkig wat ruimte. En dan nog is het HUGE.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sletje, die's mij echt te groot... Zit vrij dicht op mn 20" (09-09)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler tags voor NSFW![]()
Dus we moeten opeens blijven in Uruzgan zodat we bij een G20 vergadering mogen aanschuiven?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:49 schreef Fingon het volgende:
[..]
Hoezo?
De argumenten van de wijk zijn gericht op internationale relaties en die lijken mij duidelijk genoeg..
Altijd doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef Erasmo het volgende:
Dilemma, trek ik de single malt nu wel of niet open?
De meeste kroegen in Den Haag zijn tussen half twee en twee leeg. Horecasluitingstijden enzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:49 schreef Ritmo het volgende:
Het loopt tegen eenen, de kroegen gaan dicht?In wat voor senioren-kroegen komt hij? In de meeste kroegen begint het pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |