Of je rijd er eentje voor z'n sokken, doe maar nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef Torrio het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen om nog naar het binnenhof te rijden.. Maar dan zal ik wel net gepakt worden, zul je net zien
Laproaig quarter caskquote:
Die zit nu ook te f5-en hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:44 schreef VatosLoco het volgende:
Wat zal Bea denken als Balkie morgen weer voor de deur staat?
Komt die droogkloot nu alweer?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef lyolyrc het volgende:
Uitstellen, uitstellen, uitstellen... Zelfs in een punt erachter zetten is dit kabinet niet goed.
Rechts mannetje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef Bierie het volgende:
Zou alleen niet weten voor wie ik zou stemmen als het kabinet valt.
De laatste keer was het EenNL zou ik zo weer op stemmen, maar geloof dat ze het een beetje hebben opgegeven en het nu bij de gemeenteraad van R'dam houden als Leefbaar Rotterdam.
Ik woon nu een slordige 185 kilometer van Den Haag. Soms, op dit soort momenten, denk ik: zat ik nog maar in mijn appartementje op de Prinsegracht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik woon ook heel dichtbij Den Haag.
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:44 schreef capricia het volgende:
Als het kabinet valt, is Balkenende dan ook voortaan weg?
Voor die tijd is er wel beweging, maar het komende uur hoor je nog geen doffe klap verwacht ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef ikweethetzeker het volgende:
[..]
hmpf... laat ik dan anders zeggen, denken jullie dat het nut heeft om er voorlopig nog voor op te blijven of zal er morgen <10.00 uur nog geen uitspraak zijn ...
Ik zou eigenlijk ook een foto moeten maken. 2 TV's aan, mijn laptop en daarbij nog een extern schermquote:
Haha, mijnes bijna precies hetzelfde, alleen kan ik geen 2 picture in picture schermpjes openen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |