Het antwoord op de vraag of het zaterdag wordt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:54 schreef Orbis het volgende:
Frits denkt overigens, aldus zijn Twitter, dat we vanavond een definitief antwoord krijgen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef Hammer-Time het volgende:
HET KABINET staat tekoop op marktplaats XD
http://www.marktplaats.nl(...)-mee.html%3Fxref%3D1
Neger, alsjeblieft.quote:Ps zet eens een paar arbeiders in de kamer!!die weten wat er leeft onder het volk.
Meer assistenten dan kamerzetelsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Kwaliteit het volgende:
FemkeHalsema
Ongelooflijk, hart slaat over .... 'er is nieuws', pfffh pol assistenten CU zijn binnen - afknapper.
Kijk! Kan iedereen iets meer volgen dan Westerquote:
dat was een half u geleden al bekendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Sphere het volgende:
*** EXTRA NIEUWSUITZENDING RTL NIEUWS OM 23:00 UUR OP RTL4.
We hebben lang vergadert, maar toch besloten er nog een nachtje over te slapenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het antwoord op de vraag of het zaterdag wordt?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen paniek.
Geen paniek!!!
IN GODSNAAM MENSEN LATEN WE KALM BLIJVEN EN GEEN PANIEK!!!111111
Moet wel voor Zondag, anders klagen CDA en CUquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het antwoord op de vraag of het zaterdag wordt?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Zal Jan Smit nu Balkenende SMSen als het kabinet valt.. Wel zo netjes.
Het kabinet ligt al in zijn kist dus?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:55 schreef Dezz het volgende:
Die Ferry: 'een sfeer van ellende en ontbinding'
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Vast welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Krijgen we straks weer zo''n dode mus....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
HEEL NEDERLAND WACHT IN SPANNING!!!!!
IEDEREEN IS AAN DE BUIS GEKLUISTERD
GAAN ZE VALLEN, JA OF NEE?
KIJK NU MEE OP SBS6 naar domino day
IK moest lachenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik ook al de hele tijd. Ik zie ze Verhagen wel opofferen om verder te kunnen regeren - zou wrang zijn als ze het alsnog niet halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef larry91 het volgende:
Ik heb gewoon het gevoel dat er een ontzettende anticlimax aan zit te komen.
tot maandag, weddenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Disavowed het volgende:
Uitstel.
Wat doen ze op BNR nu uitzenden dan? Een verkleumde verslaggever?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Resistor het volgende:
Stream van BNR, stream van politiek24, F5'en op dit topic (waarom zou ik Twitter volgen als de berichten hier ook langs komen?)... ik lijk wel een informatieverslaafde.
Femke doet een Erica Terpstraatje denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Kwaliteit het volgende:
FemkeHalsema
Ongelooflijk, hart slaat over .... 'er is nieuws', pfffh pol assistenten CU zijn binnen - afknapper.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wijntje d'rbij, journalist te woord staan. Wordt lachen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef Sphere het volgende:
[..]
Femke doet een Erica Terpstraatje denk ik.
Nog meer afvallen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef Sphere het volgende:
[..]
Femke doet een Erica Terpstraatje denk ik.
En daarom volg ik twitter wel, ik ben wel een informatieverslaafdequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Resistor het volgende:
Stream van BNR, stream van politiek24, F5'en op dit topic (waarom zou ik Twitter volgen als de berichten hier ook langs komen?)... ik lijk wel een informatieverslaafde.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
Haha montage nova van balkenende met wat geweerschoten als inleiding....
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het ziet er niet goed uit.
Heeft Ferry het nu over Agnes
BWHAHAHAHquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het ziet er niet goed uit.
Heeft Ferry het nu over Agnes
Whehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
AHAHA
Ferry met zijn anonieme boodschapper ('die u niet mag kennen') via sms: het gaat niet goed.
Gevolgd door iemand in het publiek die roept: OEEEEH!
IN POLONAISE!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef JAM het volgende:
VALLEN, VALLEN, VALLEN! MET Z'N ALLEN NAAR DE STEMBUS, OLÉ, OLÉ, OLÉ!
Het eten was best goed hoorde ik van Verhagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het op enig punt vandaag dan wél goed geweest?
Volgens mij heeft elk kamerlid wel een journalistquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft elke journalist wel inmiddels.
van koenders.!!quote:
allemaal dezelfdequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft elke journalist wel inmiddels.
Dat is wel wat prematuur om te zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef StephanL het volgende:
allemaal erg prematuur. Prematuur is nu al woord van 2010
Nee, ik ken niets van de inhoud...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen paniek.
Geen paniek!!!
IN GODSNAAM MENSEN LATEN WE KALM BLIJVEN EN GEEN PANIEK!!!111111
Geef hem een koekjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Omnifacer het volgende:
Pechtold heeft van die zielige hondenogen
Kun je even een twitpic posten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zit nu echt met mijn broek op de enkels.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Jarno het volgende:
Fok!ken op de plee, beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Jarno het volgende:
ook last van een prematuurtje met een harde L in je handquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Jarno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |