Mja, de ene keer duurt het eeuwen voor er een nieuwe is, de andere keer heb je meteen tig nieuwe topics.quote:
jongens zullen wel meer zelfrespect hebben, die denken er niet eens aan zichzelf op te geven!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
En waarom zijn er altijd betere meiden dan jongens
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je zag toch alleen mensen bij hun auditie?
Omdat ze nooit reclames tussen twee programma's doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
en nu alweer voorbij... waarom moest die reclame er dan nog tussendoor......
volgende week verder met de campus
Nou qua duo en trio's zijn er meer kneuzen dan miepjes die meedoen, of ik heb het niet goed gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
jongens zullen wel meer zelfrespect hebben, die denken er niet eens aan zichzelf op te geven!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef Anonymousz het volgende:
doei lieve mensen
Scherp!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat ze nooit reclames tussen twee programma's doen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Haha, 1 van die 3 meiden van Twizzle was mijn beste vriendinnetje in groep 1 en 2 van de basisschoolWel jammer van het genre wat ze gekozen hebben
Ja, de donkerharige Kim. Hoezo, ken jij dr ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch niet die kleinste met de grootste mond?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, de donkerharige Kim. Hoezo, ken jij dr ook?
Oh okquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeWas gewoon als grapje bedoelt, vond haar er zo uitspringen, klein bijdehandje die de groep aan het leiden was
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ok
Nou, zo was ze vroeger al: zij moest altijd Madonna zijn als we gingen playbacken![]()
quote:
We all didquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef UltraR het volgende:
Ik stoorde me echt vanaf de eerste seconde enorm aan haar, maar dat terzijde.
Ja, ze was wel érg aanwezigquote:
quote:
oooow jaaaaaa dat was ik al weer vergeten... Zij had echt niet door moeten gaan.. Ze verprutste haar auditie gewoon. Echt belachelijk dat ze door is..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
Zo, heb net gekeken. Ik vind er verrassend veel goede audities tussen zitten (ook in de vorige afleveringen al)! Maar wat was dat nou voor ultieme voortrekkerij van die achtergrondzangeresdanseresmuts? Als voor de jury onbekende personen hun auditie verknallen krijgen ze nog niet eens de kans om een tweede nummer te zingen (lees: ook te verknallen), laat staan dat ze doorgaan. Wat een stink-actie zeg.
Dan nog liever Twizzle.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Anonymousz het volgende:
Die door zijn naar de campus
De groepen
http://www.rtl.nl/(/shows(...)/xcampus_groepen.xml
de oudere
http://www.rtl.nl/(/shows(...)icles/xcampus_26.xml
de meisjes
http://www.rtl.nl/(/shows(...)s/xcampus_meiden.xml
de jongens
http://www.rtl.nl/(/shows(...)/xcampus_jongens.xml
ik zie dat de lookalike kampi er weer bij is
Dat vond ik een leuk liedje van hen destijdsquote:
Misschien allebei?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:39 schreef Cee het volgende:
Ben ik trouwens leip geworden of meende ik Elisaar (ex-Idols) te zien tijdens een kort montage-stukje aan het eind?
Idd ik denk ook 12quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
Hoe oud is die Chris uit de categorie jongens wel niet?
ziet eruit als iemand van 12
quote:
jaquote:
Nu begint het pas.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Hm, geen audities meer.
Toch maar ff kijken of het nog vermakelijk is
Bennyquote:
ddddddddddddddddddddddddddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Hm, geen audities meer.
Toch maar ff kijken of het nog vermakelijk is
Nou nee.quote:
eejjjjjjjj dubbel Dquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Benny
[..]
dddddddddddddddddddddddddd
jammerquote:
Slechte audities komen me helemaal de neus uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee.
De audities zijn lachen, de theaterrondes vaak wel te doen, en bij de live shows haak ik af
Van mij mogen ze alle audities uitzendenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Slechte audities komen me helemaal de neus uit.
Goede audities zijn te doen, en af en toe wel gaaf.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle audities uitzenden
3 is voldoendequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
10 afleveringen audities (popstars)waren toch wel teveel van het goede
Inderdaad. Vooral omdat ik Gordon een stuk prettiger vind dan Henkjan Smits.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nu begint het pas.
Al moet ik zeggen dat de auditie uitzendingen van X Factor, in tegenstelling tot die van Popstars, ook heel aardig waren om te zien.
quote:
echt triest ditquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
Te weinig geslapen omdat je niet weet wat je aan moet
line-up?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Allemaal 1 nummer, dat is dus 108 x 1 nummer! Dat is heel wat.
.... Kijk ik niet meer, damn hij irritantquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
als debiel naar de liveshows gaat dan.............
chipmunkquote:
nouquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ben bang dat er geen nieuwe chipmunk komt. Er komt vast nog wel een andere grap.
QFTquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:41 schreef babette21 het volgende:
dat Merelverhaal vind ik stom, vriendjespolitiek
is ook niet langsgeweestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Cheyenne is goed, die kan ik me niet herinneren van de audities trouwens.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
waarom hebben de juries jesse een kans gegeven
Zodat er nu nog wat te lachen vielquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
waarom hebben de juries jesse een kans gegeven
Nee ik ook niet, hoe ze op het einde deedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Romy mag ik niet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Veel goede tussen damn!
Die was goedquote:
ik ook denk ikquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Shoombak het volgende:
Romy, die arrogante kutkop
Verder zong ze wel het best van allemaal, helaas.
Agreedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:47 schreef Ties02 het volgende:
Valt me niks tegen tot nu toe, behalve Jessy dan.. maar die had sowieso niet doorgemogen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:48 schreef babette21 het volgende:
er blijven geen mannen over vrees ik...
en de groepjes waren ook al op
Ik vond Cheyenne ook niks, zong als 'n 12-jarigequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Ties02 het volgende:
Valt me niks tegen tot nu toe, behalve Jessy dan.. maar die had sowieso niet doorgemogen
Dat is toch die andere hakken over de sloot door kandidaat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Leigh het volgende:
Wauw, die Merel kan zingen
Eigenlijk kan iedereen zingen, behalve JessyVreselijk... m'n oren doen er nog steeds pijn van.
Uhhuh.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch die andere hakken over de sloot door kandidaat?
scheelt ook niet heel veelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik vond Cheyenne ook niks, zong als 'n 12-jarige
Dat moet dan nog blijken, tot nu toe vind ik haar super irritant en vooral arrogantquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef Leigh het volgende:
Romy zong super!
Volgens mij is dat best een leuk mens.
Ik snap dit niet helemaal, ze is toch ook goedquote:
Vond 'r ook érg jong klinken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik vond Cheyenne ook niks, zong als 'n 12-jarige
Omdat iemand goed kan zingen wil dat nog niet zeggen dat ze een leuke persoonlijkheid heeft/isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal, ze is toch ook goed?
nopequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Ben ik de enige die dat nummer van Anouk nog in d'r kop heeft![]()
Ik zeg niets over haar zangkunsten, ze zong goed klopt, maar haar houding staat me niet aan. En Jessy mag zeker weg, die zong zo vals als een kraai.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond die Jessy erger met z'n eindeloze excuses. Hij is gewoon crap, klaar.
dat denk ik ook niet neequote:
neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Merel vond ik verbazingwekkend goed inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Leigh het volgende:
[..]
Uhhuh.
Hij had beter die sloot in kunnen vallen.
Ik ben 'm alweer kwijtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Omdat ze kan zingen en mooi is móet ze wel een bitch zijn, right? Ik bedoel, naast elkaar kan zoiets haast niet bestaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat iemand goed kan zingen wil dat nog niet zeggen dat ze een leuke persoonlijkheid heeft/is
ze is supergoed, maar ze doet zo uit de hoogte. Dat is Jammer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal, ze is toch ook goed
en meer dan 2 talentenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Ties02 het volgende:
Ja Danielle heeft 2 enorme pluspunten..
pa-doem-tsssss
Dus omdat je goed bent mag je arrogant zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond die Jessy erger met z'n eindeloze excuses. Hij is gewoon crap, klaar.
Ze moet helemaal geen bitch zijn, dat is haar eigen keuzequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Leigh het volgende:
[..]
Omdat ze kan zingen en mooi is móet ze wel een bitch zijn, right? Ik bedoel, naast elkaar kan zoiets haast niet bestaan
Nee dat is gerechtigheid!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Da's grof! Iedereen door behalve Jesse
Eh, ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus omdat je goed bent mag je arrogant zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |