Omdat iemand goed kan zingen wil dat nog niet zeggen dat ze een leuke persoonlijkheid heeft/isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal, ze is toch ook goed?
nopequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Ben ik de enige die dat nummer van Anouk nog in d'r kop heeft![]()
Ik zeg niets over haar zangkunsten, ze zong goed klopt, maar haar houding staat me niet aan. En Jessy mag zeker weg, die zong zo vals als een kraai.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond die Jessy erger met z'n eindeloze excuses. Hij is gewoon crap, klaar.
dat denk ik ook niet neequote:
neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Merel vond ik verbazingwekkend goed inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Leigh het volgende:
[..]
Uhhuh.
Hij had beter die sloot in kunnen vallen.
Ik ben 'm alweer kwijtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Omdat ze kan zingen en mooi is móet ze wel een bitch zijn, right? Ik bedoel, naast elkaar kan zoiets haast niet bestaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat iemand goed kan zingen wil dat nog niet zeggen dat ze een leuke persoonlijkheid heeft/is
ze is supergoed, maar ze doet zo uit de hoogte. Dat is Jammer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal, ze is toch ook goed
en meer dan 2 talentenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Ties02 het volgende:
Ja Danielle heeft 2 enorme pluspunten..
pa-doem-tsssss
Dus omdat je goed bent mag je arrogant zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond die Jessy erger met z'n eindeloze excuses. Hij is gewoon crap, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |