Vrees 't ook. En dan zal 't wel niet klappen..... Of zit Trix nog in Lech en wachten ze totdat ze terug is?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef du_ke het volgende:
Ze zullen het in elk geval wel over het weekend heen tillen
Laat het CDA maar een keer inbindenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrees 't ook. En dan zal 't wel niet klappen..... Of zit Trix nog in Lech en wachten ze totdat ze terug is?
Ik zou die matrix van eerder topics gebruiken, dat vat de boel goed samen. Dat en "ik glunder niet!!!".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef RvLaak het volgende:
OP ff aangevuld met wat linkjes... Kan iemand ff een beknopte tijdslijn maken over dit geheel? Pleurt ik dat ook in de OP
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat het CDA maar een keer inbinden. Die zullen het ook niet zien zitten om het kabinet te laten klappen over hun standpunt om meer bodybags terug te krijgen uit Uruzgan.
Sorry, maar welk matrix?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou die matrix van eerder topics gebruiken, dat vat de boel goed samen. Dat en "ik glunder niet!!!".
Dank, ik ga aan het werk hier meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
Deze: http://nos.nl/artikel/135118-wie-zegt-wat-over-afghanistan.html
Dit is ook wel een mooie analyse: http://www.depers.nl/binnenland/441808/Bos-draait-eens-niet.html
Ja, maar ze weten dan ook dat ze zo'n beetje worden weggevaagd bij de volgende verkiezingen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:12 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij heeft de PvdA er nog steeds wel degelijk belang bij als het kabinet valt omdat zij weigeren toe te geven aan het CDA.
Er is weinig live nu. Ministerraad wordt natuurlijk niet uitgezondenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef phpmystyle het volgende:
Is er nog een live-stream beschikbaar.
Achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef phpmystyle het volgende:
Is er nog een live-stream beschikbaar.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef PowerAdmin het volgende:
Des te langer ze blijven aanrommelen des te groter wordt de PVV .
Ik bedoelde juist voor de verkiezingen. Ze staan er enorm laag voor in de peilingen en verder regeren onder Balkenende zal ze echt niets goeds doen, zeker niet na het afhandelen van deze crisis. Ze hebben bij veel mensen het imago van draaiers en meelopers van het CDA. Nu houden ze een keer hun poot stijf en dat wordt gewaardeerd. Ze zijn ook, voor het eerst in tijden, weer gestegen in de peilingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar ze weten dan ook dat ze zo'n beetje worden weggevaagd bij de volgende verkiezingen...
Nou wat een feest. Een haatdragende populist aan de macht. Dat zal geen zooitje worden. Nog meer achterdocht, maar dan niet in de kamer, maar in het landquote:
Omtrent het verzoek van de NAVO heeft Bos al gedraaid. Hij moest ook voor straf de regeringsverklaring aan het einde van de ministerraad (12 februari) voorlezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
Dit is ook wel een mooie analyse: http://www.depers.nl/binnenland/441808/Bos-draait-eens-niet.html
Premier Verhagenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou wat een feest. Een haatdragende populist aan de macht. Dat zal geen zooitje worden. Nog meer achterdocht, maar dan niet in de kamer, maar in het land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |