quote:
Inderdaad ik verwacht ook niet dat Bos zulke grote woorden onafgestraft kan gebruiken als hij geen "gelijk" zou hebben in de zin van het kwam onverwacht en we willen eind 2010 in Uruzgan weg zijn, want hij heeft gewoon de hele tijd de optie voor missie's in andere gebieden opgehouden, maar daar wilde Balkenende niet aan, want het moet persé via de ministerraad,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
En daarom zei vanmiddag iemand op Nova dat dit tijdens Lubbers of Kok nooit zo gelopen had waarschijnlijk
Die optie is er echt niet meer.quote:
Radio 1 gok ik?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus
Is er een radiozender die hun programma onderbeekt mocht er meer duidelijk zijn en in de ether zit?
Helemaal in Lechquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:42 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Misschien was het inhouden van Balkie wel tegen Bos, en gaan ze daarom morgen nog op de thee bij Bea. Daar heb ik wel een kratje bier voor over.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:42 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Misschien was het inhouden van Balkie wel tegen Bos, en gaan ze daarom morgen nog op de thee bij Bea. Daar heb ik wel een kratje bier voor over.
Kan er wel wat van maken, maar iemand toevallig "subtitles"?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
![]()
Als goedmakertje dan:
Met een goede koptelefoon kan je leuke dingen horen:
Bos krijgt er morgen ongenadig van langsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:47 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Kan er wel wat van maken, maar iemand toevallig "subtitles"?
Had je even een TVPM verstuurd, anders weet ik niet meer wie ik die bier niet verschuldigd ben...quote:
En hoe kan dat het kabinet laten vallen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bos krijgt er morgen ongenadig van langs
Ik heb toch het idee dat dat ten opzichte van de kamer was...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bos krijgt er morgen ongenadig van langs
Niet direct die oorwassing, maar wel het feit dat inzake Uruzgan niet alle coalitiepartijen hetzelfde vinden, en niet de mening delen met een deel van het kabinet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:50 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En hoe kan dat het kabinet laten vallen?
JP: ja,..nee...Dit was geen fijn debat. nee. nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:47 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Kan er wel wat van maken, maar iemand toevallig "subtitles"?
"Nu ben ik nog mild geweest" hoor ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
JP: ja,..nee...Dit was geen fijn debat. nee. nee.
Verhagen: Nee, voor mij ook niet.
JP: nou ben ik het nog meer geweest, want huh...(en dan komt Verbeet)
dat kan ook, naar het woord 'ik' is het voor mij niet duidelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:01 schreef GuidooH het volgende:
[..]
"Nu ben ik nog mild geweest" hoor ik
No shit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:03 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Dit loopt helemaal uit de hand.
Mijn gevoel zegt dat dit inderdaad wel eens akelig dicht bij de waarheid zou kunnen liggen.....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:10 schreef Crazy Harry het volgende:
Harry_Dillema Roundup. Toen Bos afwezig (feb2) was heeft CDA/CU het initiatief tot brief NAVO genomen met de zwakke Koenders die toegaf. #debat
Harry_Dillema Roundup: Toen Bos dat van Koenders hoorde belde hij feb4 Balkenende om te zeggen dat hij geen verlenging zou accepteren . #debat
# Harry_Dillema Balkenende negeerde en riep de NAVO niet terug. Nadat de brief kwam heeft Bos zich op allerlei manieren ervan gedistantieerd. #debat
gaat dit niet gewoon over dat voorval met verdonk......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:01 schreef GuidooH het volgende:
[..]
"Nu ben ik nog mild geweest" hoor ik
BNR doet dat al vrij snelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus
Is er een radiozender die hun programma onderbeekt mocht er meer duidelijk zijn en in de ether zit?
BNRquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus
Na het eerdere ontkennen, gaf Balkenende in de derde termijn schoorvoetend toe dat de lezing van Bos toch wel klopte. Dus Verhagen heeft gelogen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Inderdaad ik verwacht ook niet dat Bos zulke grote woorden onafgestraft kan gebruiken als hij geen "gelijk" zou hebben in de zin van het kwam onverwacht en we willen eind 2010 in Uruzgan weg zijn, want hij heeft gewoon de hele tijd de optie voor missie's in andere gebieden opgehouden, maar daar wilde Balkenende niet aan, want het moet persé via de ministerraad,
had hij niet een spoedministeraad bijeen kunnen roepen? O'wacht ze hebben de afgelopen dagen sinds de brief al veelvuldig overlegd........
Ah, toch nog wat gemistquote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na het eerdere ontkennen, gaf Balkenende in de derde termijn schoorvoetend toe dat de lezing van Bos toch wel klopte. Dus Verhagen heeft gelogen.
Red Bull, denk ik. Veel Red Bull.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf het knap vinden dat de mensen in Den Haag niet in slaap donderen op dit soort lange dagen... Hoe houden ze zich wakker? Verhagen twittert dat ie om 9:00u weer paraat is..
Ik hoop het van harte, maar ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd en jammer genoegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:27 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Morgen valt het kabinet.
Volgens mij 10:00uquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:19 schreef Qwea het volgende:
hoelaat is die ministerraad?
Nee, dat krampachtige bij elkaar blijven is nu wel heel duidelijk. Geen Nederlander die maar een greintje vertrouwen heeft in dit kabinet, maar stug blijven zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk, na gisteravond, dat vandaag een grote sisser is. PvdA is niet van plan Bos te laten vallen..
Toch nog 24%. Waarschijnlijk dezelfden die al jaren CDA stemmen 'omdat ze dat al jaren doen'quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat krampachtige bij elkaar blijven is nu wel heel duidelijk. Geen Nederlander die maar een greintje vertrouwen heeft in dit kabinet, maar stug blijven zitten
Juist omdat ze Bos niet willen laten vallen, kunnen ze het kabinet opblazen. Helemaal, aangezien JP Verhagen impliciet heeft uitgemaakt voor leugenaarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk, na gisteravond, dat vandaag een grote sisser is. PvdA is niet van plan Bos te laten vallen..
Schokkend. Of het interesseert ze niet, of ze zijn te dom om hun eigen kont af te vegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch nog 24%. Waarschijnlijk dezelfden die al jaren CDA stemmen 'omdat ze dat al jaren doen'
een combinatie van beide vrees ik..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schokkend. Of het interesseert ze niet, of ze zijn te dom om hun eigen kont af te vegen.
Of beidequote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schokkend. Of het interesseert ze niet, of ze zijn te dom om hun eigen kont af te vegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |