9 uur en een kwartier zal je bedoelen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:28 schreef Jeroen_L het volgende:
Heren, dames... het was gezellig maar na 7 uur is het wel weer genoeg geweest.
En meen je dat IK een kroket heb gehad???quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Balkenende heeft vanavond ingehouden. Microfoon stond aan einde nog open. Tegen Verhagen '..dan ben ik nog mild geweest' Korte ministerraad?
Stel je voor, als Balkenende zich niet had ingehouden. God verhoede. Dan was de hel losgebarsten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Balkenende heeft vanavond ingehouden. Microfoon stond aan einde nog open. Tegen Verhagen '..dan ben ik nog mild geweest' Korte ministerraad?
Ja, maar toen was het verzoek (op 3 februari) al aan de NAVO overgebracht. En 's ochtends op 4 februari, toen Bos zei dat blijven in Uruzgan geen optie was, hebben Balkenende en/of Verhagen dat dus niet als de wiedeweerga aan Rasmussen doorgegeven, terwijl Bos dat misschien wel verwachtte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:31 schreef ender_xenocide het volgende:
In de derde termijn toch nog paar nieuwe feiten kunnen ontdekken.
Bos was niet aanwezig bij de bespreking op 2 februari.
Dan zegt Bos op een gegeven moment dat hij op 4 februari tegen Balkenende kenbaar heeft gemaakt dat hij en de PvdA niet akkoord gaan met een verlenging van de missie (voor de brief binnenkwam) en dit werd niet ontkent door Balkenende.
Pechthold vraagt aan Koenders hoe het kan dat n.a.v. eerdere uitlatingen van Koenders over het goed op de hoogte houden van Bos, Bos toch verrast werd door de brief waarop Koenders vermeld dat tijdens de bespreking op 2 febr. nog niets definitiefs vastgesteld was en hij het ook wel raar vond dat de brief er kwam.
Maar heeft Bos in de derde termijn tegen het eind niet duidelijk gezegd dat hij op 4 februari voordat de brief binnen was Balkenende heeft gezegd dat verlenging van de missie in Uruzgan geen optie was?
Dat was vanmiddag al hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef Crazy Harry het volgende:
En daar gaan we al:
http://nos.nl/artikel/137(...)-missie-uruzgan.html
Dat is een bericht van vanmiddagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef Crazy Harry het volgende:
En daar gaan we al:
http://nos.nl/artikel/137(...)-missie-uruzgan.html
Idd..... en door het halsstarrige van Balkenende is nu alles uit de klauwen gelopen ipv gelijk daadkrachtig op te treden en idd te zeggen dat dat dan geen optie is hoopte hij natuurlijk dat Bos wel weer zou bijdraaien wat deze keer dus denk ik niet zal gaan gebeuren.....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, maar toen was het verzoek (op 3 februari) al aan de NAVO overgebracht. En 's ochtends op 4 februari, toen Bos zei dat blijven in Uruzgan geen optie was, hebben Balkenende en/of Verhagen dat dus niet als de wiedeweerga aan Rasmussen doorgegeven, terwijl Bos dat misschien wel verwachtte.
Zou zoiets niet kunnen?
mischien na de ministerraadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:38 schreef GuidooH het volgende:
Wat is er morgen nog te doen, of is er niks live te zien?
Inderdaad, zeker gehoopt (en verkeerd gegokt) dat de PvdA geen "nee" tegen de NAVO zou durven zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:36 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Idd..... en door het halsstarrige van Balkenende is nu alles uit de klauwen gelopen ipv gelijk daadkrachtig op te treden en idd te zeggen dat dat dan geen optie is hoopte hij natuurlijk dat Bos wel weer zou bijdraaien wat deze keer dus denk ik niet zal gaan gebeuren.....
En daarom zei vanmiddag iemand op Nova dat dit tijdens Lubbers of Kok nooit zo gelopen had waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:36 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Idd..... en door het halsstarrige van Balkenende is nu alles uit de klauwen gelopen ipv gelijk daadkrachtig op te treden en idd te zeggen dat dat dan geen optie is hoopte hij natuurlijk dat Bos wel weer zou bijdraaien wat deze keer dus denk ik niet zal gaan gebeuren.....
Ministerraad is i.i.g. streng geheim, zoals vandaag ook nog eens werd benadrukt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:38 schreef GuidooH het volgende:
T kan snel gaan morgen. Korte nachtrust, totale interne oorlog. Ik zou uberhaupt geen basis voor verdere samenwerking zien. Ze komen nergens uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:38 schreef GuidooH het volgende:
Hoe wordt de kamer op de hoogte gehouden van wat er besproken is? En is dat dan ook te volgen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
mischien na de ministerraad
eerst dat maar eens afwachten....
Daar kunnen ze dus goed afspreken hoe ze het naar buiten brengen zodat het nog te redden valt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Ministerraad is i.i.g. streng geheim, zoals vandaag ook nog eens werd benadrukt.
Er is maar één optie; CDA gaat mee met PvdA.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:41 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dus goed afspreken hoe ze het naar buiten brengen zodat het nog te redden valt.
Misschien was het inhouden van Balkie wel tegen Bos, en gaan ze daarom morgen nog op de thee bij Bea. Daar heb ik wel een kratje bier voor over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
T kan snel gaan morgen. Korte nachtrust, totale interne oorlog. Ik zou uberhaupt geen basis voor verdere samenwerking zien. Ze komen nergens uit.
Of de PvdA gaat mee met de CDA?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er is maar één optie; CDA gaat mee met PvdA.
Dat dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
T kan snel gaan morgen. Korte nachtrust, totale interne oorlog. Ik zou uberhaupt geen basis voor verdere samenwerking zien. Ze komen nergens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |