abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:29:29 #176
144648 redcable
Looking for more
pi_78168596
Nou ze komen er maar mooi mee weg zoals alle spoeddebatten.

Bekijk deze YouTube-video
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_78168599
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:28 schreef Jeroen_L het volgende:
Heren, dames... het was gezellig maar na 7 uur is het wel weer genoeg geweest.
9 uur en een kwartier zal je bedoelen!

=edit=
Ownee, straks rond achten moest ik 20 minuten naar huis lopen, dus voor mij 8 uur en 55 minuten !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78168608
haagsche

Balkenende heeft vanavond ingehouden. Microfoon stond aan einde nog open. Tegen Verhagen '..dan ben ik nog mild geweest' Korte ministerraad?
pi_78168613
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef vosss het volgende:
dus voor mij 8 uur en 55 minuten !
En meen je dat IK een kroket heb gehad??? !
vosss is de naam,
pi_78168652
In de derde termijn toch nog paar nieuwe feiten kunnen ontdekken.

Bos was niet aanwezig bij de bespreking op 2 februari.

Dan zegt Bos op een gegeven moment dat hij op 4 februari tegen Balkenende kenbaar heeft gemaakt dat hij en de PvdA niet akkoord gaan met een verlenging van de missie (voor de brief binnenkwam) en dit werd niet ontkent door Balkenende.

Pechthold vraagt aan Koenders hoe het kan dat n.a.v. eerdere uitlatingen van Koenders over het goed op de hoogte houden van Bos, Bos toch verrast werd door de brief waarop Koenders vermeld dat tijdens de bespreking op 2 febr. nog niets definitiefs vastgesteld was en hij het ook wel raar vond dat de brief er kwam.

Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat doordat Bos er 2 februari er niet bij was het CDA de kans schoon zag om zo de PvdA voor het blok te zetten.

Maarja dat is toch maar gissen, kan net zo goed zijn dat de PvdA aan het liegen is......
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:32:23 #181
144648 redcable
Looking for more
pi_78168691
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche

Balkenende heeft vanavond ingehouden. Microfoon stond aan einde nog open. Tegen Verhagen '..dan ben ik nog mild geweest' Korte ministerraad?
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_78168740
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche

Stel je voor, als Balkenende zich niet had ingehouden. God verhoede. Dan was de hel losgebarsten.

Of niet.
pi_78168746
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:31 schreef ender_xenocide het volgende:
In de derde termijn toch nog paar nieuwe feiten kunnen ontdekken.

Bos was niet aanwezig bij de bespreking op 2 februari.

Dan zegt Bos op een gegeven moment dat hij op 4 februari tegen Balkenende kenbaar heeft gemaakt dat hij en de PvdA niet akkoord gaan met een verlenging van de missie (voor de brief binnenkwam) en dit werd niet ontkent door Balkenende.

Pechthold vraagt aan Koenders hoe het kan dat n.a.v. eerdere uitlatingen van Koenders over het goed op de hoogte houden van Bos, Bos toch verrast werd door de brief waarop Koenders vermeld dat tijdens de bespreking op 2 febr. nog niets definitiefs vastgesteld was en hij het ook wel raar vond dat de brief er kwam.

Maar heeft Bos in de derde termijn tegen het eind niet duidelijk gezegd dat hij op 4 februari voordat de brief binnen was Balkenende heeft gezegd dat verlenging van de missie in Uruzgan geen optie was?
Ja, maar toen was het verzoek (op 3 februari) al aan de NAVO overgebracht. En 's ochtends op 4 februari, toen Bos zei dat blijven in Uruzgan geen optie was, hebben Balkenende en/of Verhagen dat dus niet als de wiedeweerga aan Rasmussen doorgegeven, terwijl Bos dat misschien wel verwachtte.

Zou zoiets niet kunnen?
  Redactie Frontpage vrijdag 19 februari 2010 @ 00:34:46 #184
4530 crew  Crazy Harry
pi_78168762
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_78168789
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef Crazy Harry het volgende:
En daar gaan we al:

http://nos.nl/artikel/137(...)-missie-uruzgan.html
Dat was vanmiddag al hoor.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:36:11 #186
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_78168809
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef Crazy Harry het volgende:
En daar gaan we al:

http://nos.nl/artikel/137(...)-missie-uruzgan.html
Dat is een bericht van vanmiddag
Jij ook?
pi_78168813
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, maar toen was het verzoek (op 3 februari) al aan de NAVO overgebracht. En 's ochtends op 4 februari, toen Bos zei dat blijven in Uruzgan geen optie was, hebben Balkenende en/of Verhagen dat dus niet als de wiedeweerga aan Rasmussen doorgegeven, terwijl Bos dat misschien wel verwachtte.

Zou zoiets niet kunnen?
Idd..... en door het halsstarrige van Balkenende is nu alles uit de klauwen gelopen ipv gelijk daadkrachtig op te treden en idd te zeggen dat dat dan geen optie is hoopte hij natuurlijk dat Bos wel weer zou bijdraaien wat deze keer dus denk ik niet zal gaan gebeuren.....
pi_78168879
Wat is er morgen nog te doen, of is er niks live te zien?
pi_78168909
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:38 schreef GuidooH het volgende:
mischien na de ministerraad
eerst dat maar eens afwachten....
pi_78168928
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:36 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Idd..... en door het halsstarrige van Balkenende is nu alles uit de klauwen gelopen ipv gelijk daadkrachtig op te treden en idd te zeggen dat dat dan geen optie is hoopte hij natuurlijk dat Bos wel weer zou bijdraaien wat deze keer dus denk ik niet zal gaan gebeuren.....
Inderdaad, zeker gehoopt (en verkeerd gegokt) dat de PvdA geen "nee" tegen de NAVO zou durven zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2010 00:40:47 ]
pi_78168931
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:36 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

En daarom zei vanmiddag iemand op Nova dat dit tijdens Lubbers of Kok nooit zo gelopen had waarschijnlijk
vosss is de naam,
pi_78168941
quote:
Ministerraad is i.i.g. streng geheim, zoals vandaag ook nog eens werd benadrukt.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:40:17 #193
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78168943
quote:
T kan snel gaan morgen. Korte nachtrust, totale interne oorlog. Ik zou uberhaupt geen basis voor verdere samenwerking zien. Ze komen nergens uit.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78168956
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:38 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

mischien na de ministerraad
eerst dat maar eens afwachten....
Hoe wordt de kamer op de hoogte gehouden van wat er besproken is? En is dat dan ook te volgen?
pi_78168975
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:40 schreef Igen het volgende:

[..]

Ministerraad is i.i.g. streng geheim, zoals vandaag ook nog eens werd benadrukt.
Daar kunnen ze dus goed afspreken hoe ze het naar buiten brengen zodat het nog te redden valt.
pi_78168993
Twee termijnen lang een zwak optreden van de oppositie. Bovendien te veel de pijlen gericht op Bos en Koenders en te weinig op Verhagen. Dat was de enige die zou kunnen verklaren waarom Rasmussen de indruk had dat er wel commitment was. Hier verschool hij zich achter door aan te geven dat dat om vertrouwelijk overleg ging. Bovendien loog hij volgens mij toen hij zei dat Bos op de hoogte was van een expliciet verzoek. Bos was daar pissed over en ging nog even los in derde termijn maar de kamer kopte deze voorzetten niet in.

Morgen verder maar ik kan me niet voorstellen dat Bos verder wil in een kabinet met Verhagen (wel met Balkenende en Rouvoet trouwens). Ik denk dat het kabinet morgen dus valt. Bos zal vervolgens nog voor de verkiezingen verklaren dat hij niet op de hoogte was van een expliciet verzoek van Verhagen aan Rasmussen maar gaat door half Nederland weer voor draaier uitgemaakt worden

Ik heb de voorspellende gaven van Van der Vlies dus (om in Rendert Algra-termen te spreken): moarn mar wer efkes ien it waar sjen...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:42:25 #197
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78169004
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:41 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Daar kunnen ze dus goed afspreken hoe ze het naar buiten brengen zodat het nog te redden valt.
Er is maar één optie; CDA gaat mee met PvdA.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78169007
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

T kan snel gaan morgen. Korte nachtrust, totale interne oorlog. Ik zou uberhaupt geen basis voor verdere samenwerking zien. Ze komen nergens uit.
Misschien was het inhouden van Balkie wel tegen Bos, en gaan ze daarom morgen nog op de thee bij Bea. Daar heb ik wel een kratje bier voor over.
pi_78169021
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:42 schreef eriksd het volgende:

[..]

Er is maar één optie; CDA gaat mee met PvdA.
Of de PvdA gaat mee met de CDA?
pi_78169028
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat dus

Is er een radiozender die hun programma onderbeekt mocht er meer duidelijk zijn en in de ether zit?
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')