BNR doet dat al vrij snelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus
Is er een radiozender die hun programma onderbeekt mocht er meer duidelijk zijn en in de ether zit?
BNRquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus
Is er een radiozender die hun programma onderbeekt mocht er meer duidelijk zijn en in de ether zit?
Na het eerdere ontkennen, gaf Balkenende in de derde termijn schoorvoetend toe dat de lezing van Bos toch wel klopte. Dus Verhagen heeft gelogen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Inderdaad ik verwacht ook niet dat Bos zulke grote woorden onafgestraft kan gebruiken als hij geen "gelijk" zou hebben in de zin van het kwam onverwacht en we willen eind 2010 in Uruzgan weg zijn, want hij heeft gewoon de hele tijd de optie voor missie's in andere gebieden opgehouden, maar daar wilde Balkenende niet aan, want het moet persé via de ministerraad,
had hij niet een spoedministeraad bijeen kunnen roepen? O'wacht ze hebben de afgelopen dagen sinds de brief al veelvuldig overlegd........
Ah, toch nog wat gemistquote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na het eerdere ontkennen, gaf Balkenende in de derde termijn schoorvoetend toe dat de lezing van Bos toch wel klopte. Dus Verhagen heeft gelogen.
Red Bull, denk ik. Veel Red Bull.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf het knap vinden dat de mensen in Den Haag niet in slaap donderen op dit soort lange dagen... Hoe houden ze zich wakker? Verhagen twittert dat ie om 9:00u weer paraat is..
Ik hoop het van harte, maar ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd en jammer genoegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:27 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Morgen valt het kabinet.
Volgens mij 10:00uquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:19 schreef Qwea het volgende:
hoelaat is die ministerraad?
Nee, dat krampachtige bij elkaar blijven is nu wel heel duidelijk. Geen Nederlander die maar een greintje vertrouwen heeft in dit kabinet, maar stug blijven zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk, na gisteravond, dat vandaag een grote sisser is. PvdA is niet van plan Bos te laten vallen..
Toch nog 24%. Waarschijnlijk dezelfden die al jaren CDA stemmen 'omdat ze dat al jaren doen'quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat krampachtige bij elkaar blijven is nu wel heel duidelijk. Geen Nederlander die maar een greintje vertrouwen heeft in dit kabinet, maar stug blijven zitten
Juist omdat ze Bos niet willen laten vallen, kunnen ze het kabinet opblazen. Helemaal, aangezien JP Verhagen impliciet heeft uitgemaakt voor leugenaarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk, na gisteravond, dat vandaag een grote sisser is. PvdA is niet van plan Bos te laten vallen..
Schokkend. Of het interesseert ze niet, of ze zijn te dom om hun eigen kont af te vegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch nog 24%. Waarschijnlijk dezelfden die al jaren CDA stemmen 'omdat ze dat al jaren doen'
een combinatie van beide vrees ik..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schokkend. Of het interesseert ze niet, of ze zijn te dom om hun eigen kont af te vegen.
Of beidequote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schokkend. Of het interesseert ze niet, of ze zijn te dom om hun eigen kont af te vegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |