abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78172528
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

een combinatie van beide vrees ik..

ik geef toe dat ik niet de meest politiek capabele persoon van dit forum/land ben en stem ook vaak blanco omdat ik vaak me er niet genoeg in verdiep en niet klakkeloos af wil gaan op 'stemwijzers' maar wel van mijn recht gebruik wil maken om te stemmen maar in dit soort situaties volg ik het meestal wel redelijk, en zelfs als je het alleen dan volgt en je een klein beetje inleest kun je al bedenken dat het niet helemaal gaat zoals 't hoort
Volgens mij weet niemand meer wat ze moeten stemmen. Het is of ingekakte gelovigen, of haatdragende populisten. De rest zit gezellig te schoppen tegen alles wat langskomt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78172558
ik zou ook echt niet meer weten wie ik nou kan 'vertrouwen', welke fractieleider mij het meest aanspreekt. Gisteren was over het algemeen een groot gekrakeel, wat naarmate de avond vorderde niet echt positieve invloed had op mijn mening over de politiek in Nederland. Toegegeven, er zaten wat mensen bij die het heel goed en wat mensen bij die het heel slecht verwoordden... maar als je me nu zou vragen: wat zou je stemmen? Dan zou ik echt geen idee hebben
Ja doei.
pi_78172644
Oh, bijvoorbeeld Pechtold vind ik wel goed debat voeren. Slimme man, weet hoe hij helder moet spreken en kan goed beargumenteren. Maar dat betekent niet dat ik op hem of zijn partij stem
pi_78172691
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
Oh, bijvoorbeeld Pechtold vind ik wel goed debat voeren. Slimme man, weet hoe hij helder moet spreken en kan goed beargumenteren. Maar dat betekent niet dat ik op hem of zijn partij stem
Ik vind dat van der Vlies heel erg helder is. Altijd respectvol, duidelijk en rustig. Qua debatteerders vind ik dat hij bovenaan het rijtje staat, ongeacht of ik het wel of niet met 'm eens ben.

Dat: "Dan kunt u morgen een standje verwachten" vond ik echt briljant!"
pi_78172700
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 07:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf het knap vinden dat de mensen in Den Haag niet in slaap donderen op dit soort lange dagen... Hoe houden ze zich wakker? Verhagen twittert dat ie om 9:00u weer paraat is..
De Tweede Kamer vergadert alleen dinsdag, woensdag, en donderdag. Zijn wel 3 lange dagen, maar ze kunnen eromheen wel hun rust her en der pakken.

Minister zijn is volgens mij killing. Dat moet je niet al te lang doen. Je maakt gruwelijk lange dagen, moet constant alert blijven, en als dank krijg je een bak stront over je heen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_78172740
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

De Tweede Kamer vergadert alleen dinsdag, woensdag, en donderdag. Zijn wel 3 lange dagen, maar ze kunnen eromheen wel hun rust her en der pakken.

Minister zijn is volgens mij killing. Dat moet je niet al te lang doen. Je maakt gruwelijk lange dagen, moet constant alert blijven, en als dank krijg je een bak stront over je heen.
Psies. En zo'n Verhagen reist dan ook nog de hele wereld over. Ook niet echt iets om van een geregeld ritme te spreken .
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:10:11 #257
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78172772
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Je krijgt er in ieder geval flink grijze haren van, zie Wouter Bos.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_78172803
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Psies. En zo'n Verhagen reist dan ook nog de hele wereld over. Ook niet echt iets om van een geregeld ritme te spreken .
Hij spreekt dan ook in een ander ritme.
pi_78172818
quote:
Ik had het gister ook al gevraagd, maar heeft iemand daar een youtube filmpje van toevallig?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_78172819
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hij spreekt dan ook in een ander ritme.
!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:14:46 #261
225540 Pugg
Friends forever
pi_78172861
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik vind dat van der Vlies heel erg helder is. Altijd respectvol, duidelijk en rustig. Qua debatteerders vind ik dat hij bovenaan het rijtje staat, ongeacht of ik het wel of niet met 'm eens ben.

Helemaal mee eens, verre van mijn voorkeur maar weet wel waar hij overspreekt
en een kenner van een beetje fatsoen tijdens het debat.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:18:05 #262
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78172923
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:14 schreef Pugg het volgende:

[..]

Aan de andere kant zit hij al jaren in de kamer, hoeft hij nooit mensen aan te vallen en wordt hij ook nooit aangevallen. Hij hoeft zich dus nooit te verdedigen en kan het alleen over moraliteit hebben, wat de rest voor kennisgeving aanneemt omdat de SGP verder toch geen invloed heeft.

Ik zeg niet dat hij niet goed is, maar hij heeft het ook wel makkelijk
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:19:28 #263
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_78172953
En het gaat vandaag weer niet vallen he?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_78172962
het is jenga, maar dan met superlijm
Ja doei.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:34:31 #265
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78173290
http://www.nrc.nl/binnenl(...)verdeeldheid_kabinet
quote:
Het staatsrecht werd gisteren nauwelijks meer serieus genomen. Of werd „flagrant geschonden”, zoals D66-leider Alexander Pechtold het formuleerde.
Wordt het niet eens tijd dat de Raad van State zich hiermee gaat bemoeien eigenlijk?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:35:43 #266
225540 Pugg
Friends forever
pi_78173322
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:14 schreef Pugg het volgende:

[..]

quote:
SGP-fractieleider Bas van der Vlies, de nestor van het parlement, maakte ernstig bezwaar tegen de ,,hele rij krenkende superlatieven'' die langs kwamen. ,,Dat is niet nodig om stevige kritiek te hebben. Het is schandelijk voor het aanzien van het parlement. Ik schaam me ervoor'', zei Van der Vlies, die bijval kreeg van veel collega-Kamerleden. (ANP)
pi_78173331
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:37:15 #268
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78173352
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:38:04 #269
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_78173369
Is er een kans vandaag dat het kabinet valt? Of zal er weer eindeloos uitgesteld gaan worden tot 1 maart?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:38:32 #270
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78173385
Ik vind de politiek in Den Haag een xorrecte weerspiegeling van de Hhollandsche samenleving an sich. En eigenlijk moet ik er hard om lachen
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:38:51 #271
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78173390
Ook leuk: MichielAptroot: Mijn grootste angst bij dit #kabinet is dat ze ook nog een afscheidstournee van 100 dagen gaan doen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_78173427
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)verdeeldheid_kabinet
[..]

Wordt het niet eens tijd dat de Raad van State zich hiermee gaat bemoeien eigenlijk?
Ik ben echt klaar met het pedante en betweterige toontje van alexander pechtold. Hij doet zich voor als de nestor van de politiek maar het blijft ballerig keffertje. En ondertussen weten we nog steeds niet wat D66 wil: vertrekken of blijven.
pi_78173465
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ben echt klaar met het pedante en betweterige toontje van alexander pechtold. Hij doet zich voor als de nestor van de politiek maar het blijft ballerig keffertje. En ondertussen weten we nog steeds niet wat D66 wil: vertrekken of blijven.
Volgens mij heeft de Kamer zich al uitgesproken middels een motie. En die motie luidt dat eind 2010 de troepen uit Afghanistan weg moeten zijn.

Hier is geen woord Spaans bij. Klaar, vertrekken.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:43:25 #274
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78173496
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tsja, ik ben ook klaar met sommige van jouw stokpaardjes maar dan kun je soms alsnog wel eens goede punten hebben

Waarmee ik dus bedoel: het ging hier niet om Pechtold en over zijn standpunt maar over het staatsrecht.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_78173497
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:42 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de Kamer zich al uitgesproken middels een motie. En die motie luidt dat eind 2010 de troepen uit Afghanistan weg moeten zijn.

Hier is geen woord Spaans bij. Klaar, vertrekken.
Als je de motie Kant van afgelopen nacht mocht bedoelen: die is verworpen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')