Het kabinet rijdt een scheve schaats.quote:
Wandversiering kraamt geen onzin uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Rouvoet zit er een beetje bij als wandversiering
Half uurtje nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef eriksd het volgende:
Hmmmm. Ik zie het nog steeds fout aflopen morgen. De spanning is weer een beetje terug.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kabinet rijdt een scheve schaats.
Wiegel was toch de laatste?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is al lang geleden dat we een nacht van gehad hebben
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Goud: Canada
Zilver: Gerritsen
Brons: Van Riessen
Neequote:
Ze schaatste net zoals Verhagen praat? net te traag om goed te volgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Nightwulf het volgende:
0.02 sec goud door de neus geboord van Gerritsen
Volgens mij zag ik 0.003 seconde...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Nightwulf het volgende:
0.02 sec goud door de neus geboord van Gerritsen
Mijn vader ook, maar dat is offtopic verder en zielig voor mn moederquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar ONZquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
ziiten ze nog steeds aan babbelen..
Wanneer komt nou motie aan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze schaatste net zoals Verhagen praat? net te traag om goed te volgen?
Zo'n motie gaat het toch niet halen gok ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
ziiten ze nog steeds aan babbelen..
Wanneer komt nou motie aan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Goud: Canada
Zilver: Gerritsen
Brons: Van Riessen
neehee, het kabinet hat een misverstand met de bediener van de dweilmachine.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die voelt zich vast hartstikke buitengeslotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Rouvoet zit er een beetje bij als wandversiering
In ieder geval dat ik weet, maargoed, ik volg de politiek niet zo heel erg ofzoquote:
Ze hebben inderdaad heel wat hobbels op de weg gemaakt voor zichzelf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neehee, het kabinet hat een misverstand met de bediener van de dweilmachine.
En over de inhoud. Het inhoudelijke veto komt morgen in de ministerraad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat dit nu puur over wie wist wanneer welke brief kwam?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef Monidique het volgende:
Maar, maken de ministers elkaar nu eigenlijk niet gewoon voor leugenaar uit?.
Daar moet iemand een paint van makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |