Alleen haar tweets verschijnen daarquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom verschijnt mijn berichtje zeg maar niet op haar frontpage van haar twitter?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef vosss het volgende:
Niets aan toe te voegen, goedvegete lamlul dit is toch niet te filmen, geef gewoon een ja of een nee!
ja, uh, nee, maar misschien, blabla, lalalalalala, ...voorzitter, ze pesten me!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef vosss het volgende:
Niets aan toe te voegen, goedvegete lamlul dit is toch niet te filmen, geef gewoon een ja of een nee!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef redcable het volgende:
Bert niet doen! heb het geupload voor degene die het niet heeft gezien
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Had......... Beter........ Duracel........ Kunnen........ Kopen........quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef superworm het volgende:
Maxime... Verhagen... kiest... woorden...
Hoe moeilijk is dat nouquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef vosss het volgende:
Leugenaars moeten altijd hun woorden kiezen. Of als het een ongemakkelijke waarheid is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef superworm het volgende:
Maxime... Verhagen... kiest... woorden...
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef vosss het volgende:
Toen hij nog fractievoorzitter was, was het nog 10x erger. Stond ie een half uur achter elkaar zo te praten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef Dynd het volgende:
Verhagen en zijn praten, en het went ook niet ofzo.
Ze zijn al een paar liter zweet verloren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Bos en Balkenende hoeven niet meer te fitnessen morgen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had......... Beter........ Duracel........ Kunnen........ Kopen........
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Ik zie Pechthold eigenhandig nog de boel op blazen vannacht!
"De Nacht van Pechtold"quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Epic Pechtold Manquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Waarvan aktequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Lekiamh het volgende:
Pechtold is niet m'n favoriet, maar dit deed hij wel mooi.
Ik lach nu alquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
Tijdens Balkenende 5 (!!!!!) is iedereen dit weer vergeten en lachen we er hartelijk om.
niet meer. moet ik het geluid naar radiostream streamen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef Sloggi het volgende:
Wordt het nog op Radio 1 uitgezonden? Ik zit hier met een langzame internetverbinding, die filmpjes laden amper in.
Het zou toch mooi zijn.quote:
CU geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef Cahir het volgende:
Wie stelt hier blauw (liberaal) dan voor?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef venomsnake het volgende:
Verdonk komt zo weer met een hoop gebral zonder inhoud
Klopt. Verhagen heeft een verzoek gedaan bij de S-G om een brief te sturen zodat men in NL verder kon met de discussie en besluitvorming. Dit gedane verzoek heeft Verhagen niet met zijn collega ministers gedeeld? Rightquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Het is al lang geleden dat we een nacht van gehad hebbenquote:
prutserquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Apoca het volgende:
Ahh heb ik dat paas grapje gemist, kan iemand dat uploaden? Was net naar die upload van bert aan het kijken en had geluid zacht gezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |