Ze zijn al een paar liter zweet verloren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Bos en Balkenende hoeven niet meer te fitnessen morgen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had......... Beter........ Duracel........ Kunnen........ Kopen........
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Ik zie Pechthold eigenhandig nog de boel op blazen vannacht!
"De Nacht van Pechtold"quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Epic Pechtold Manquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Waarvan aktequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Lekiamh het volgende:
Pechtold is niet m'n favoriet, maar dit deed hij wel mooi.
Ik lach nu alquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
Tijdens Balkenende 5 (!!!!!) is iedereen dit weer vergeten en lachen we er hartelijk om.
niet meer. moet ik het geluid naar radiostream streamen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef Sloggi het volgende:
Wordt het nog op Radio 1 uitgezonden? Ik zit hier met een langzame internetverbinding, die filmpjes laden amper in.
Het zou toch mooi zijn.quote:
CU geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef Cahir het volgende:
Wie stelt hier blauw (liberaal) dan voor?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef venomsnake het volgende:
Verdonk komt zo weer met een hoop gebral zonder inhoud
Klopt. Verhagen heeft een verzoek gedaan bij de S-G om een brief te sturen zodat men in NL verder kon met de discussie en besluitvorming. Dit gedane verzoek heeft Verhagen niet met zijn collega ministers gedeeld? Rightquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Het is al lang geleden dat we een nacht van gehad hebbenquote:
prutserquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Apoca het volgende:
Ahh heb ik dat paas grapje gemist, kan iemand dat uploaden? Was net naar die upload van bert aan het kijken en had geluid zacht gezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |