Alleen haar tweets verschijnen daarquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom verschijnt mijn berichtje zeg maar niet op haar frontpage van haar twitter?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef vosss het volgende:
Niets aan toe te voegen, goedvegete lamlul dit is toch niet te filmen, geef gewoon een ja of een nee!
ja, uh, nee, maar misschien, blabla, lalalalalala, ...voorzitter, ze pesten me!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef vosss het volgende:
Niets aan toe te voegen, goedvegete lamlul dit is toch niet te filmen, geef gewoon een ja of een nee!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef redcable het volgende:
Bert niet doen! heb het geupload voor degene die het niet heeft gezien
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Had......... Beter........ Duracel........ Kunnen........ Kopen........quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef superworm het volgende:
Maxime... Verhagen... kiest... woorden...
Hoe moeilijk is dat nouquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef vosss het volgende:
Leugenaars moeten altijd hun woorden kiezen. Of als het een ongemakkelijke waarheid is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef superworm het volgende:
Maxime... Verhagen... kiest... woorden...
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef vosss het volgende:
Toen hij nog fractievoorzitter was, was het nog 10x erger. Stond ie een half uur achter elkaar zo te praten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef Dynd het volgende:
Verhagen en zijn praten, en het went ook niet ofzo.
Ze zijn al een paar liter zweet verloren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Bos en Balkenende hoeven niet meer te fitnessen morgen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had......... Beter........ Duracel........ Kunnen........ Kopen........
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Ik zie Pechthold eigenhandig nog de boel op blazen vannacht!
"De Nacht van Pechtold"quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Epic Pechtold Manquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Waarvan aktequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Lekiamh het volgende:
Pechtold is niet m'n favoriet, maar dit deed hij wel mooi.
Ik lach nu alquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
Tijdens Balkenende 5 (!!!!!) is iedereen dit weer vergeten en lachen we er hartelijk om.
niet meer. moet ik het geluid naar radiostream streamen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef Sloggi het volgende:
Wordt het nog op Radio 1 uitgezonden? Ik zit hier met een langzame internetverbinding, die filmpjes laden amper in.
Het zou toch mooi zijn.quote:
CU geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef Cahir het volgende:
Wie stelt hier blauw (liberaal) dan voor?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef venomsnake het volgende:
Verdonk komt zo weer met een hoop gebral zonder inhoud
Klopt. Verhagen heeft een verzoek gedaan bij de S-G om een brief te sturen zodat men in NL verder kon met de discussie en besluitvorming. Dit gedane verzoek heeft Verhagen niet met zijn collega ministers gedeeld? Rightquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Het is al lang geleden dat we een nacht van gehad hebbenquote:
prutserquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Apoca het volgende:
Ahh heb ik dat paas grapje gemist, kan iemand dat uploaden? Was net naar die upload van bert aan het kijken en had geluid zacht gezet...
Het kabinet rijdt een scheve schaats.quote:
Wandversiering kraamt geen onzin uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Rouvoet zit er een beetje bij als wandversiering
Half uurtje nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef eriksd het volgende:
Hmmmm. Ik zie het nog steeds fout aflopen morgen. De spanning is weer een beetje terug.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kabinet rijdt een scheve schaats.
Wiegel was toch de laatste?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is al lang geleden dat we een nacht van gehad hebben
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Goud: Canada
Zilver: Gerritsen
Brons: Van Riessen
Neequote:
Ze schaatste net zoals Verhagen praat? net te traag om goed te volgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Nightwulf het volgende:
0.02 sec goud door de neus geboord van Gerritsen
Volgens mij zag ik 0.003 seconde...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Nightwulf het volgende:
0.02 sec goud door de neus geboord van Gerritsen
Mijn vader ook, maar dat is offtopic verder en zielig voor mn moederquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar ONZquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
ziiten ze nog steeds aan babbelen..
Wanneer komt nou motie aan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze schaatste net zoals Verhagen praat? net te traag om goed te volgen?
Zo'n motie gaat het toch niet halen gok ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
ziiten ze nog steeds aan babbelen..
Wanneer komt nou motie aan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Goud: Canada
Zilver: Gerritsen
Brons: Van Riessen
neehee, het kabinet hat een misverstand met de bediener van de dweilmachine.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die voelt zich vast hartstikke buitengeslotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Rouvoet zit er een beetje bij als wandversiering
In ieder geval dat ik weet, maargoed, ik volg de politiek niet zo heel erg ofzoquote:
Ze hebben inderdaad heel wat hobbels op de weg gemaakt voor zichzelf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neehee, het kabinet hat een misverstand met de bediener van de dweilmachine.
En over de inhoud. Het inhoudelijke veto komt morgen in de ministerraad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat dit nu puur over wie wist wanneer welke brief kwam?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef Monidique het volgende:
Maar, maken de ministers elkaar nu eigenlijk niet gewoon voor leugenaar uit?.
Daar moet iemand een paint van makenquote:
What does your scouter say, Erasmoquote:
Ben benieuwd. Bij welke beslissing dan ook is er een partij in de coalitie die het vertrouwen in de ander opzegt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
En over de inhoud. Het inhoudelijke veto komt morgen in de ministerraad.
Hij stottert wel steeds meer, hij heeft het maar moeilijk. Het is dat het Balkenende is, anders zou je bijna medelijden krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef vosss het volgende:
En Balkenende weer met zn dat is 1, en 2
It's over 9000!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:34 schreef Seam het volgende:
[..]
What does your scouter say, Erasmo?
Ja uiteindelijk misschien wel ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe 1 A4tje een kabinet ten val bracht
True thatquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef eriksd het volgende:
Nu heeft ze een punt.
Ik voel een BNW topic opkomenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
1,5 A4'tjequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Exact. Morgen dus uitstel, hopende op nieuwe brief NAVO.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Bij welke beslissing dan ook is er een partij in de coalitie die het vertrouwen in de ander opzegt.
en wallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef eriksd het volgende:
Nu heeft ze een punt.
Dat debat duurde tot 5 uur 's ochtends.quote:
Waarin de NAVO aangeeft dat we toch niet zo nodig zijn, omdat anders dit kabinet valtquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact. Morgen dus uitstel, hopende op nieuwe brief NAVO.
Nee heb Lambiekje nog niet gespot vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik voel een BNW topic opkomen
Ik zou er nog geen medelijden mee krijgen al krijgt JP ter plekke een zenuwinzinking en in huilen uit zou barsten en ter aarde zou stortenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij stottert wel steeds meer, hij heeft het maar moeilijk. Het is dat het Balkenende is, anders zou je bijna medelijden krijgen
Ook dit debat kan nog alle kanten op...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat debat duurde tot 5 uur 's ochtends.
Kant vond ik niet echt sterk eigenlijk hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Rutte is vrij zwak vanavond. De grote winnaars qua interrupties zijn Kant en Pechtold.
Maar het kabinet viel toch niet die nacht? Toch de dag er na?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat debat duurde tot 5 uur 's ochtends.
Halsema bedoel je.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Rutte is vrij zwak vanavond. De grote winnaars qua interrupties zijn Kant en Pechtold.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef eriksd het volgende:
IK GLUNDER NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb jij niet het hele debat gevolgd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar....doel......je.......nu......op?quote:
Je hebt hem al gelezen, dan is ie niet leuk meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Apoca het volgende:
Kan nog iemand een upload doen van de grap van Pechtold
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef StephanL het volgende:
Mei Li vos twittert 4 min ago
ps. zouden al die brieven nu per snailmail met postzegel zijn verstuurd?
Die wil ik ook nog wel nog een keer zienquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef knnth het volgende:
Staat die tweede speech van vd Vlies al ergens online? Heb het gemist en vind op YT wel z'n eerste termijn maar ben dus benieuwd naar het stuk waar iedereen zo enthousiast over was ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |