Dat wordt weer nachtwerk dan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
[..]
D66 en groenlinks vragen 3de termijn aan. Onvrede over gebrek aan antwoorden van minister Bos.
jup dat gaat
http://kamertweets.nl/quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben helemaal geen twitter, maar waar kan je de tweets van de 2de kamerleden volgen?
Dan verzoek ik u ook om aan de woorden van Hare Majesteit de Koningin te denken en haar mening maar eens ook moet delen in dat het bijdragen in een forum wellicht wat te nieuwerwets voor u is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan verzoek ik u ook om aan de wijze woorden van Hare Majesteit de Koningin te denken en u te realiseren dat het erg makkelijk is om iemand anoniem op internet als mannelijk geslachtsdeel of prostitué te kwalificeren
Het lichtend voorbeeld voor al de linksen, waar denken ze dat Bos zich over een jaar of 10 bevindt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, wel verantwoordelijkheid maar geen schuld, zei hij letterlijk. Waren ze op de Balkan erg over te spreken, die nuance. Kok heeft gewoon het geluk van economische voorspoed gehad. Nu zit de voormalige vakbondsman in 39 commisariaten
quote:
quote:Ineke van Gent ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 21:52
Rita Verdonk; dit debat zal niet echt bijdragen aan hogere opkomst op 3 april. Klopt! de verkiezingen zijn op 3 maart!
Oke, en hoe werkt dat danquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
[..]
D66 en groenlinks vragen 3de termijn aan. Onvrede over gebrek aan antwoorden van minister Bos.
jup dat gaat
Ritaquote:
Ah...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:55 schreef Krambo het volgende:
Tweet van Boris vd Ham:
'regeling van werkzaamheden om 23:05. Dan wordt 3de termijn aangevraagd.'
Trekken aan een dood paard als je het mij vraagt
Poen pakken is niks mis mee, maar wel als je er hypocriet over doet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het lichtend voorbeeld voor al de linksen, waar denken ze dat Bos zich over een jaar of 10 bevindt?
Maar nu is hij principieel. toppie hoor
Als minister van financiën heeft Bos het toch wel redelijk goed gedaan de laatste maanden. Maar tsja, het samenwerken met partijen die een andere mening hebben over principiële zaken is voor iedereen moeilijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het lichtend voorbeeld voor al de linksen, waar denken ze dat Bos zich over een jaar of 10 bevindt?
Maar nu is hij principieel. toppie hoor
Die vind ik erg grappig, Mei Li Vosquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef StephanL het volgende:
Mei Li Vos
grutjes. verdonk krijgt wat mailtjes. ja. ja
Gewoon juridisch bindend een recht op een fatsoenlijk antwoord invoeren, op straffe van ontslag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad zou toch gewoon verboden moeten worden hoe sommige mensen erom heen kunnen draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |