Het lichtend voorbeeld voor al de linksen, waar denken ze dat Bos zich over een jaar of 10 bevindt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, wel verantwoordelijkheid maar geen schuld, zei hij letterlijk. Waren ze op de Balkan erg over te spreken, die nuance. Kok heeft gewoon het geluk van economische voorspoed gehad. Nu zit de voormalige vakbondsman in 39 commisariaten
quote:
quote:Ineke van Gent ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 21:52
Rita Verdonk; dit debat zal niet echt bijdragen aan hogere opkomst op 3 april. Klopt! de verkiezingen zijn op 3 maart!
Oke, en hoe werkt dat danquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
[..]
D66 en groenlinks vragen 3de termijn aan. Onvrede over gebrek aan antwoorden van minister Bos.
jup dat gaat
Ritaquote:
Ah...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:55 schreef Krambo het volgende:
Tweet van Boris vd Ham:
'regeling van werkzaamheden om 23:05. Dan wordt 3de termijn aangevraagd.'
Trekken aan een dood paard als je het mij vraagt
Poen pakken is niks mis mee, maar wel als je er hypocriet over doet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het lichtend voorbeeld voor al de linksen, waar denken ze dat Bos zich over een jaar of 10 bevindt?
Maar nu is hij principieel. toppie hoor
Als minister van financiën heeft Bos het toch wel redelijk goed gedaan de laatste maanden. Maar tsja, het samenwerken met partijen die een andere mening hebben over principiële zaken is voor iedereen moeilijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het lichtend voorbeeld voor al de linksen, waar denken ze dat Bos zich over een jaar of 10 bevindt?
Die vind ik erg grappig, Mei Li Vosquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef StephanL het volgende:
Mei Li Vos
grutjes. verdonk krijgt wat mailtjes. ja. ja
Gewoon juridisch bindend een recht op een fatsoenlijk antwoord invoeren, op straffe van ontslag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad zou toch gewoon verboden moeten worden hoe sommige mensen erom heen kunnen draaien
Als het aan rechts ligt moet je Bos over 10 jaar maar opzoeken in NK, als ze het bos daar al niet dood gemaakt hebben vanwege kernproeven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
zal er vast nog wel komenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:58 schreef RvLaak het volgende:
Paul Lempens ( SP) (follow)
Vandaag, 22:43
verhagen sms-t nu naar rasmussen: graag snel een nieuw navo-verzoek
preciesquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het aan rechts ligt moet je Bos over 10 jaar maar opzoeken in NK, als ze het bos daar al niet dood gemaakt hebben vanwege kernproeven.
Maar dit heeft niks te maken met bos, dit heeft meer te maken met de ontwijkende/stabiliserende politiek van de CDA die gewoon graag overal mee willen praten om leuke posities te regelen.
Daar geven we nu geen antwoord opquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
We gaan gewoon lekker door, desnoods tot 5 uur 's nachts, wachten op ja/nee antwoorden.
Mei Li Vosss, Thieme en Femke graag. Inpakken hoeft niet. Ik eet ze hier allemaal op!quote:
die ja/nee gaan we echt niet krijgen vanavondquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
We gaan gewoon lekker door, desnoods tot 5 uur 's nachts, wachten op ja/nee antwoorden.
Ik stoor me aan alle kamerleden die met hun gsm bezig zijn tijdens een debat, moet ik eens tijdens een meeting doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:01 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind het overigens van de zotte dat Halsema c.s. zitten te smsen/twitteren tijdens zo een debat. Vind het eigenlijk een beetje minachting van de Kamer en het debat.
Heetquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Mei Li Vosss, Thieme en Femke graag. Inpakken hoeft niet. Ik eet ze hier allemaal op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |