In elk geval niet in zijn auto want die heeft hij naar de sloop gebrachtquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:
Waar slaapt ie nu?
Hoe meer erop wordt gedramd dat het een hoax is, hoe minder hij zin heeft om te reageren en zodoende zullen we het nooit weten wat de waarheid nou was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
Hey TS. Je zegt al sinds topic 1 dat je wel komt met een ingescande brief of foto van een bewijsstuk, en vervolgens heb je dat nog geen enkele keer gedaan. Wellicht wordt dat tijd, want dit begint telkens meer te lijken op een hoax.
Dan ben je ook van al die mensen af die je niet geloven, zoals ik.
Als TS een scanner HAD, dan vraagt hij zijn voormalig huisbaas toch gewoon even om het in te scannen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe meer erop wordt gedramd dat het een hoax is, hoe minder hij zin heeft om te reageren en zodoende zullen we het nooit weten wat de waarheid nou was.
Als het waar is, heeft TS misschien geen scanner ter beschikking (al eens bij stilgestaan?), een crewmember laten bellen naar zijn advocatE heeft ook geen nut want die heeft geheimhoudsplicht.
In ieder geval schieten we er helemaal niets mee op als we steeds hoax roepen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als TS een scanner HAD, dan vraagt hij zijn voormalig huisbaas toch gewoon even om het in te scannen. [ afbeelding ]
Whehe, goed puntquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als TS een scanner HAD, dan vraagt hij zijn voormalig huisbaas toch gewoon even om het in te scannen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe meer erop wordt gedramd dat het een hoax is, hoe minder hij zin heeft om te reageren en zodoende zullen we het nooit weten wat de waarheid nou was.
Als het waar is, heeft TS misschien geen scanner ter beschikking (al eens bij stilgestaan?), een crewmember laten bellen naar zijn advocatE heeft ook geen nut want die heeft geheimhoudsplicht.
In ieder geval schieten we er helemaal niets mee op als we steeds hoax roepen.
Let je dan wel goed op dat je officieel medehuurder bent? En laat je ook inschrijven op dat adres.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Pikachu21 het volgende:
Overigens heb ik besloten om samen met n maatje wat te gaan huren dus we zijn nu een beetje aan het kijken naar woningen onder de 900 euro
En ook nog eens festool gereedschap heeft. Mensen met een laag inkomen kopen echt geen festool.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als ie eerst iets van 700 kon betalen (ok soms met vertraging) kan hij 900/2 niet betalen?
Hij heeft geen werk meer, en hij had op zijn vorige adres een huurachterstand.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als ie eerst iets van 700 kon betalen (ok soms met vertraging) kan hij 900/2 niet betalen?
Of je leest beide topics even door.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ook nog eens festool gereedschap heeft. Mensen met een laag inkomen kopen echt geen festool.
Of je leest zelf beide topics door.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of je leest beide topics even door.
TS heeft geen cent te makken.
Nee vandaar dat TS in zijn auto moet slapen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of je leest zelf beide topics door.
TS heeft al 2 keren een huurachterstand gehad dus rijk is ie niet maar zoals ik schreef ook zeker niet arm.
En o ja, ik heb beide allang gelezen.
Vervelend, maar er gebeurd in iedergeval iets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef Pikachu21 het volgende:
dagvaarding gaat er uit
advocate gaat volgende week op vakantie dus de week daarop gaat ze nu n datum prikke voor n kort geding.
Kortom ik moet nog n week wachten![]()
![]()
![]()
Klopt...in ieder geval had de boel al zodanig voorbereid kunnen zijn dat een kantoorgenoot het makkelijk kan overnemen......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:19 schreef nachtdier3 het volgende:
Met alle respect, maar ik vind dit wel heel raar nu.
Een kortgeding moet zo snel mogelijk aangevraagd worden. Beter nog: die had al aangevraagd moeten zijn! Gelijk de eerste dag, of in ieder geval de eerste week.
heb je dus echt geen reet aan he,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef Pikachu21 het volgende:
dagvaarding gaat er uit
advocate gaat volgende week op vakantie dus de week daarop gaat ze nu n datum prikke voor n kort geding.
Kortom ik moet nog n week wachten![]()
![]()
![]()
Gepikt door de winkelier.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:20 schreef eigendeegcookie het volgende:
waar eigenlijk had je die koevoet ect. uit de OP vandaan gehaald , en waar is tie nu?
regio utrecht, huisje zou rond 900 euro zijn, hebben mishandelde vrouwen dit bedrag op zak? Hij heeft btw ook nog geen huisje gevonden, is alleen maar op zoekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Waar woont TS nu eigenlijk? En hoe kom je zo snel aan een nieuw huis? Zelfs mishandelde vrouwen die op straat komen te staan krijgen niet zo snel iets nieuws (misschien particuliere markt, maar dat is erg duur)
Zover ik kan lezen is deze knaap werk- en dakloos, dat maakt het vinden van een huis al helemaal niet makkelijk. Particuliere markt wil graag werkcontracten zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:27 schreef SolidasRock het volgende:
regio utrecht, huisje zou rond 900 euro zijn, hebben mishandelde vrouwen dit bedrag op zak? Hij heeft btw ook nog geen huisje gevonden, is alleen maar op zoek
Die maakte toch koekjes? geen wonder dat je je huis kwijt bent, als je denkt dat boontjes koekjes zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef Pikachu21 het volgende:
blablabla
Ik ben het nu definitief zat! Dhr VERKADE! boontje komt om zn loontje!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:21 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die maakte toch koekjes? geen wonder dat je je huis kwijt bent, als je denkt dat boontjes koekjes zijn
Zoiets kun je toch gewoon aan je vrienden vertellen? Ik zou wel verwachten dat je dat doet als ik je vriend zou zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:22 schreef Pikachu21 het volgende:
ben hier klaar mee! en dan krijg ik een smsje van een vriend van ik lees dat je huis ontruimd is
'Ja dat klopt hoe weet jij dit dan?'
'Ik las het op fok! ben een van de eerste gebruikers'
Leuk! hier kan een slotje op dit topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intentionally left blank.
Ik sprak die jongen al maanden niet meer! dus wat voor nut heeft het om mijn probleem aan hem te vertellen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch gewoon aan je vrienden vertellen? Ik zou wel verwachten dat je dat doet als ik je vriend zou zijn.
Hoe meer vrienden hier vanaf weten hoe beter. Zodat de ploeg die je bij hem aan de deur hebt staan wat groter is mocht het uit de hand lopen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:32 schreef wwwever het volgende:
Je advocaat heeft de zaak laten vallen? Jij betaalt haar toch en dan uitvoeren mars! Of werkt dat niet zo?Nee maar stukadoor, zeist, ouders hij wist genoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jullie het niet geloven zal ik hem wel een reactie laten posten in dit topic. Voor nu genoeg ik duik te kroeg in even alles los laten.Of wel?
en maanvis! het is mijn probleem! er zijn mensen op deze aarbol met 20x ergere problemen op deze wereld dus waarom zou ik mezelf moeten aanstelle bij vrienden NOWAY!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch gewoon aan je vrienden vertellen? Ik zou wel verwachten dat je dat doet als ik je vriend zou zijn.
Hoe meer vrienden hier vanaf weten hoe beter. Zodat de ploeg die je bij hem aan de deur hebt staan wat groter is mocht het uit de hand lopen.
Dat de politie niets doet vind ik niet raar. Doen ze wel vaker.quote:
Ik dacht te lezen dat je een huis had met je vriend?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Ik sprak die jongen al maanden niet meer! dus wat voor nut heeft het om mijn probleem aan hem te vertellen!
- me advocaat heeft de zaak laten vallen!
- 1 vriend is er achtergekomen dat ik hier op fok zat... stukadoor zeist ( hij weet genoeg ) het is overigens wel een goede vriend van mij.
- Alles is naar de stortplaats
- Mijn vader probeert een caravan te regelen in het bos voor me
- mijn vader stuurt een brief naar mijn maatschappelijk werker dat ik moet praten over de scheiding van mijn ouders etc etc terwijl mijn broer al mee zou gaan!
Ik ben hier klaar mee!, nu ik weet dat hier mensen mee lezen kan ik hier mijn hart luchten/ mijn verhaal posten
Die huisjesmelker moet zijn verdiende loon krijgen! en daarom ga ik nu eigen rechter spelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |