abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78392684
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:
Waar slaapt ie nu?
In elk geval niet in zijn auto want die heeft hij naar de sloop gebracht
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78392731
Hey TS. Je zegt al sinds topic 1 dat je wel komt met een ingescande brief of foto van een bewijsstuk, en vervolgens heb je dat nog geen enkele keer gedaan. Wellicht wordt dat tijd, want dit begint telkens meer te lijken op een hoax.

Dan ben je ook van al die mensen af die je niet geloven, zoals ik.
It's you my love, you who are the stranger
pi_78392889
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:30 schreef Inverted_World het volgende:
Hey TS. Je zegt al sinds topic 1 dat je wel komt met een ingescande brief of foto van een bewijsstuk, en vervolgens heb je dat nog geen enkele keer gedaan. Wellicht wordt dat tijd, want dit begint telkens meer te lijken op een hoax.

Dan ben je ook van al die mensen af die je niet geloven, zoals ik.
Hoe meer erop wordt gedramd dat het een hoax is, hoe minder hij zin heeft om te reageren en zodoende zullen we het nooit weten wat de waarheid nou was.

Als het waar is, heeft TS misschien geen scanner ter beschikking (al eens bij stilgestaan?), een crewmember laten bellen naar zijn advocatE heeft ook geen nut want die heeft geheimhoudsplicht.

In ieder geval schieten we er helemaal niets mee op als we steeds hoax roepen.
pi_78392933
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hoe meer erop wordt gedramd dat het een hoax is, hoe minder hij zin heeft om te reageren en zodoende zullen we het nooit weten wat de waarheid nou was.

Als het waar is, heeft TS misschien geen scanner ter beschikking (al eens bij stilgestaan?), een crewmember laten bellen naar zijn advocatE heeft ook geen nut want die heeft geheimhoudsplicht.

Als TS een scanner HAD, dan vraagt hij zijn voormalig huisbaas toch gewoon even om het in te scannen.
pi_78393009
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Als TS een scanner HAD, dan vraagt hij zijn voormalig huisbaas toch gewoon even om het in te scannen. [ afbeelding ]
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 14:59:13 #206
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78393828
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Als TS een scanner HAD, dan vraagt hij zijn voormalig huisbaas toch gewoon even om het in te scannen. [ afbeelding ]
Whehe, goed punt
pi_78438938
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkel brief binnen gehad waarop ik het kan bewijzen, behalve van de jurofoon maargoed iedere mongool kan dat ff uitprinten toch?
Scannen kan ik inderdaad niet, maar wel een foto maken met n camera

Verder nog geen nieuws! tot morgen 12 uur heeft ie de tijd dus na 12 uur weet ik meer!
Ik kan jullie in ieder geval dat ik er fucking zat ben! mn geduld begint nu op te raken

Overigens heb ik besloten om samen met n maatje wat te gaan huren dus we zijn nu een beetje aan het kijken naar woningen onder de 900 euro
Of wel?
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:32:35 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78439216
En waar ga je dat van betalen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:40:07 #209
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_78439451
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:32 schreef Lienekien het volgende:
En waar ga je dat van betalen?
Als ie eerst iets van 700 kon betalen (ok soms met vertraging) kan hij 900/2 niet betalen?
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:16:58 #210
3542 Gia
User under construction
pi_78440914
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Pikachu21 het volgende:
Overigens heb ik besloten om samen met n maatje wat te gaan huren dus we zijn nu een beetje aan het kijken naar woningen onder de 900 euro

Let je dan wel goed op dat je officieel medehuurder bent? En laat je ook inschrijven op dat adres.
pi_78440988
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Als ie eerst iets van 700 kon betalen (ok soms met vertraging) kan hij 900/2 niet betalen?
En ook nog eens festool gereedschap heeft. Mensen met een laag inkomen kopen echt geen festool.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:21:30 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78441107
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Hij heeft geen werk meer, en hij had op zijn vorige adres een huurachterstand.

Dus ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_78441280
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

En ook nog eens festool gereedschap heeft. Mensen met een laag inkomen kopen echt geen festool.
Of je leest beide topics even door.
TS heeft geen cent te makken.
pi_78441627
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Of je leest beide topics even door.
TS heeft geen cent te makken.
Of je leest zelf beide topics door.
TS heeft al 2 keren een huurachterstand gehad dus rijk is ie niet maar zoals ik schreef ook zeker niet arm.

En o ja, ik heb beide allang gelezen.
pi_78452496
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:33 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Of je leest zelf beide topics door.
TS heeft al 2 keren een huurachterstand gehad dus rijk is ie niet maar zoals ik schreef ook zeker niet arm.

En o ja, ik heb beide allang gelezen.
Nee vandaar dat TS in zijn auto moet slapen.
pi_78473159
ik had alleen een festool schuurmachine..... cirkelzaag was van iemand anders.. en het was btw niet het allernieuwste spul van festool.

Anyway! nog niks vernomen...hij heeft nog n half uur de tijd!

Vanavond kijken trouwens naar de woning! en nee ik zal dan zeker niet vergeten om me in te schrijven als we dat doorzetten!
Of wel?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:02:54 #217
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_78477234
Goed voor je ! Heb je wellicht weer een plek om thuis te noemen
pi_78477452
Het is inmiddels na 12en...nog nieuws?:)
pi_78480153
dagvaarding gaat er uit

advocate gaat volgende week op vakantie dus de week daarop gaat ze nu n datum prikke voor n kort geding.
Kortom ik moet nog n week wachten
Of wel?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:35:29 #220
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78480822
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef Pikachu21 het volgende:
dagvaarding gaat er uit

advocate gaat volgende week op vakantie dus de week daarop gaat ze nu n datum prikke voor n kort geding.
Vervelend, maar er gebeurd in iedergeval iets.
En goed van je dat je inmiddels met andere woonruimte bezig bent en ook nog van plan bent je daar wel in te schrijven Vergeet geen kopie van je huurcontract te maken en die b.v bij een van je ouders te leggen mocht het ooit nodig zijn.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78491085
Succes ermee.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:19:28 #222
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_78493241
Met alle respect, maar ik vind dit wel heel raar nu.

Een kortgeding moet zo snel mogelijk aangevraagd worden. Beter nog: die had al aangevraagd moeten zijn! Gelijk de eerste dag, of in ieder geval de eerste week.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_78493538
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:19 schreef nachtdier3 het volgende:
Met alle respect, maar ik vind dit wel heel raar nu.

Een kortgeding moet zo snel mogelijk aangevraagd worden. Beter nog: die had al aangevraagd moeten zijn! Gelijk de eerste dag, of in ieder geval de eerste week.
Klopt...in ieder geval had de boel al zodanig voorbereid kunnen zijn dat een kantoorgenoot het makkelijk kan overnemen......
Quinn Dexter
pi_78495895
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef Pikachu21 het volgende:
dagvaarding gaat er uit

heb je dus echt geen reet aan he,

enige wat je had kunnen doen in direct in het begin aangifte doen van inbraak en de deur inbeuken, nu loop je constant achter de feiten aan.

Als er ooit een veroordeling in zit, dan krijg je alsnog de "dagwaarde" van je spullen terug, die broeken van 150 euro zijn dan ineens geen drol meer waard

voorbeeld: van mij waren er 3000+ euro aan spullen achtergebleven bij mijn ex die ze niet wou teruggeven, heb ik anderhalf jaar voor lopen kutten met de rechtbank, vonnis: ik heb gelijk en ik krijg 500 euro en ieder betaald gewoon de eigen juridische kosten.

Wat ik hiervan geleerd heb is dat je gewoon altijd direct zelf wat moet doen, direct die deur inbeuken ( ja, ik kwam thuis en sloten waren vervangen, zal de details laten) ipv braaf via advocaat briefjes sturen.

veel succes, maar die spullen krijg je nooit weer terug ben ik bang
pi_78511593
waar eigenlijk had je die koevoet ect. uit de OP vandaan gehaald , en waar is tie nu?
uiteindelijk lukt altijd alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')