Verhagen begon er eerst mee. Laten we dat niet vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Uiteraard worden er spelletjes gespeeld, daar is het politiek voor. Alleen denk ik dat Bos (en met hem de gehele PvdA) de CDA spelletjes spuugzat zijn. En waarom dan niet een spelletje zo vlak voor de gemeenteraads verkiezingen ?
Deze crisis is iig wel een stuk groter dan de vorigen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef venomsnake het volgende:
Crisis na crisis, dat mot toch een keer fout aflopen zou je zeggen..
erg kort inderdaad..quote:
Vanuit Spanje wordt het niet toegestaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook gewoon op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ vanuit het buitenland kijken. Althans dat gaat me prima af, terwijl ik op een UK proxy zit.
LOLquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nah, Overleg Afghanistan zit muurvast: Den Haag weer in crisis. 3 Loopt immers al langer
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
LOL
Hebben de moderators eindelijk een beslissing genomen, ondermijn jij hun autoriteit gelijk
mah, still erg sterk vond ik juistquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef knnth het volgende:
pechtold niet zo in vorm laatste tijd hoor ik, ben benieuwd.
Idd, tenminste een écht liberale partij. Jammer alleen dat ze niet altijd even veel daadkracht hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een waardig alternatief voor de VVD.
hij begint goed ja, en een vleugje humor altijd goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
mah, still erg sterk vond ik juist
Nee absoluut niet, maar diequote:
Heb ook pol24 aan staanquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar die-reactie was al voordat hij begonnen was aan zijn betoog.
Zijn betoog is nu wel goed. Politiek24 is het snelste, NED1 loopt enkele secondes achter.
Ik verwacht dat ze zelf een motie gaan ondersteunen om duidelijkheid te scheppen. Maar dat komt pas in de tweede termijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef Hephaistos. het volgende:
D66 gaat ook tegen een evt motie stemmen?
Pechtold wil eerst antwoorden van vooral Bos voordat hij een standpunt inneemt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef Hephaistos. het volgende:
D66 gaat ook tegen een evt motie stemmen?
Ik geef dit kabinet nog 7 uren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef Robbiej het volgende:
Hoe lijkt het nu te lopen? gaan ze vallen of wat?
JA -> De vorige zijn nu dicht als het goed is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef Kwaliteit het volgende:
is dit het topic? wat een zootje in POL
Hij wil gelijk duidelijkheid van alle betrokkenen. Dat is juist goed want op basis daarvan kan men de motie verder formuleren.quote:
Waar zijn ze?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef wise het volgende:
ja tieten!!! halsema
ze hangen in dat zwarte gewaadquote:
Dan moet je toch even geduld hebben. Tweede termijn gaan die pas komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wel fijn dat ze het kort houden. 'k wil die moties zien.
Eerst is de oppositie aan het wordt. Pechtold was nogal fel en had het puur over de politiek en niet over de missie. Halsema begint hier nu ook over: 'het kabinet maakt van een gevoelige internationale kwestie een ordinair straatgevecht'. De vragen gaan ook vooral over de politieke gang van zaken, niet over Afghanistan/Uruzgan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef Robbiej het volgende:
Hoe lijkt het nu te lopen? gaan ze vallen of wat?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je toch even geduld hebben. Tweede termijn gaan die pas komen.
Verwacht wel veel interrupties straks omdat de antwoorden van PvdA/CDA niet duidelijk genoeg zijn.
Bedankt, nu ben ik alleen daarop gefocust.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef knnth het volgende:
miss wenkbrauw ... kijken hoe hoog ze vandaag weer komen
klinkt als een win-win voor jouquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kabinet val alsjeblieft niet, ik heb 10 euro gewed dat ze het tot het eind van hun termijn halen.
Balkenende kennende: "We herkennen ons niet in de kritiek", draait zich om & gaat naar huis.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerst is de oppositie aan het wordt. Pechtold was nogal fel en had het puur over de politiek en niet over de missie. Halsema begint hier nu ook over: 'het kabinet maakt van een gevoelige internationale kwestie een ordinair straatgevecht'. De vragen gaan ook vooral over de politieke gang van zaken, niet over Afghanistan/Uruzgan.
Wat het kabinet hiermee doet, geen idee.
Ha, maar dat zijn ook de dingen waar een kabinet op kan vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerst is de oppositie aan het wordt. Pechtold was nogal fel en had het puur over de politiek en niet over de missie. Halsema begint hier nu ook over: 'het kabinet maakt van een gevoelige internationale kwestie een ordinair straatgevecht'. De vragen gaan ook vooral over de politieke gang van zaken, niet over Afghanistan/Uruzgan.
Wat het kabinet hiermee doet, geen idee.
Heb je die weddenschap de laatste jaren vaker gedaan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kabinet val alsjeblieft niet, ik heb 10 euro gewed dat ze het tot het eind van hun termijn halen.
heb ik gemist, wat schreef wie mee?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef Ritmo het volgende:
Die beschuldiging van Halsema over het meeschrijven, hoeveel bewijs is daarvoor? Vind ik nogal wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |