PvdA + SP + PVV + GL + PvdD = 76quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef Urquhart het volgende:
Wel tricky dat de VVD het dus niet gaat steunen
VVD is alvast bezig met de kabinetsformatiequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
VVD is het pijpen van de amerikanen meer waard dan de val van het kabinet
en zich zelf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Balkenende kan natuurlijk gelijk het woord vragen, en dan zeggen `we gaan weg uit Afghanistan´, zet ie de oppositie en iedereen die het kabinet wil zien vallen mooi voor lul.
Dat moet ook wel, anders komt er helemaal correct gezever uit de monden. Beetje een structurele van Geel krijg je dan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef Reya het volgende:
Mingele probeert als vanouds te stoken.
Sowieso ga ik er vanuit dat er een spel gespeeld wordt, want Bos kwam wel heel duidelijk met een vooropgezet doel naar buiten gisteren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Balkenende kan natuurlijk gelijk het woord vragen, en dan zeggen `we gaan weg uit Afghanistan´, zet ie de oppositie en iedereen die het kabinet wil zien vallen mooi voor lul.
Maar hij scoort wel hoog in de anticlimax index, en neemt de oppositie alle wind uit de zeilen.quote:
Uiteraard worden er spelletjes gespeeld, daar is het politiek voor. Alleen denk ik dat Bos (en met hem de gehele PvdA) de CDA spelletjes spuugzat zijn. En waarom dan niet een spelletje zo vlak voor de gemeenteraads verkiezingen ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sowieso ga ik er vanuit dat er een spel gespeeld wordt, want Bos kwam wel heel duidelijk met een vooropgezet doel naar buiten gisteren.
En vervolgens bij Pechtold.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef Urquhart het volgende:
Ferry houdt de microfoon weg bij Halsema
Tuurlijk, Ferry Mingelen is een vaste waarde op het Binnenhof. De rest zijn passanten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef One_of_the_few het volgende:
stem JP trilt.
overigens heeft mingele schijt aan iedereen en roept JP naar zich toe.
Volgens mij kan je ook gewoon op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ vanuit het buitenland kijken. Althans dat gaat me prima af, terwijl ik op een UK proxy zit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:
http://www.kijktvonline.nl/index.html
Voor wie uit het buitenland het debat wilt volgen...online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |