Verhagen begon er eerst mee. Laten we dat niet vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Uiteraard worden er spelletjes gespeeld, daar is het politiek voor. Alleen denk ik dat Bos (en met hem de gehele PvdA) de CDA spelletjes spuugzat zijn. En waarom dan niet een spelletje zo vlak voor de gemeenteraads verkiezingen ?
Deze crisis is iig wel een stuk groter dan de vorigen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef venomsnake het volgende:
Crisis na crisis, dat mot toch een keer fout aflopen zou je zeggen..
erg kort inderdaad..quote:
Vanuit Spanje wordt het niet toegestaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook gewoon op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ vanuit het buitenland kijken. Althans dat gaat me prima af, terwijl ik op een UK proxy zit.
LOLquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nah, Overleg Afghanistan zit muurvast: Den Haag weer in crisis. 3 Loopt immers al langer
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
LOL
Hebben de moderators eindelijk een beslissing genomen, ondermijn jij hun autoriteit gelijk
mah, still erg sterk vond ik juistquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef knnth het volgende:
pechtold niet zo in vorm laatste tijd hoor ik, ben benieuwd.
Idd, tenminste een écht liberale partij. Jammer alleen dat ze niet altijd even veel daadkracht hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een waardig alternatief voor de VVD.
hij begint goed ja, en een vleugje humor altijd goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
mah, still erg sterk vond ik juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |