Het is geen voetbal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef nyny83 het volgende:
Nouja je hoopt wel eens op een stuntje he. Zit er in deze wedstrijd niet echt in.
Een hot goalie kan een wedstrijd lang spannend houden, en dan zijn een paar snelle uitbraken genoeg. Gebeurt vaak zat dat een team domineert, 40+ schoten op doel heeft en toch verliest. Hell, dat doen de Leafs het hele seizoen al!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is geen voetbal.![]()
Bij IJshockey wint de betere ploeg over het algemeen wel. Het heeft weinig zin om met z'n allen voor de goal te gaan liggen.
Dat kan, maar over het algemeen gaat er vroeg of laat wel eentje in. Ik vind het eerlijker dan voetbal, vind dat vaker het beste team wint.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Een hot goalie kan een wedstrijd lang spannend houden, en dan zijn een paar snelle uitbraken genoeg. Gebeurt vaak zat dat een team domineert, 40+ schoten op doel heeft en toch verliest. Hell, dat doen de Leafs het hele seizoen al!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
ik tvp even
Niet dus, Finnen krijgen nu ook een penalty.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:15 schreef MMUFC het volgende:
powerplay voor finland.. dus ze gaan weer scoren
De Rooie Russen gisteren ook al nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:19 schreef nyny83 het volgende:
tering die Wit-Russen creeren echt NIETS in de powerplay
wtf hoe kan dat dan? Welke stream volg je? En refresh die eens?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Saviola het volgende:
Ik kijk ook (tussen het zappen met voetbal) maar het is in uitgesteld relais hier, zitten nog in de eerste periode.
Geen stream, een sportzender hier die gewoon een halfuur later is begonnen met uitzending van die wedstrijd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wtf hoe kan dat dan? Welke stream volg je? En refresh die eens?
Bij elke sport is het duidelijk waar het om gaat. Bij sporten als ijshockey maar ook voetbal en basketbal zoals aangehaald, is de winnaar degene die de meeste punten (of goals) scoort. De verdiende winnaar is dus degene die dit doel als beste bereikt. Al die onzin altijd van die had moeten winnen want die speelde beter, onzin! Het gaat niet om het spel in de sport, maar om het resultaat. Als je geen resultaat boekt maak je in mijn ogen dan ook geen aanspraak op een overwinning.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef sp3c het volgende:
nou eerlijker
als je jezelf uit de wedstrijd blundert dan verdien je het niet om te winnen, kun je nog zoveel beter zijn
Peltonen bedoel je neem ik aan? Ex-panthers speler toch?quote:
Mjah ik zat ook al ff te kijken. Vind er echt geen moer aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:09 schreef Doler12 het volgende:
Tering vrouwen hockey![]()
Canada staat al 5-0 voor tegen zweden een van de sterkste teams
Was een woordgrapjequote:Op donderdag 18 februari 2010 00:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Peltonen bedoel je neem ik aan? Ex-panthers speler toch?
Er zijn natuurlijk 1 miljoen Canadese met Nederlandse voorouders. Maar inderdaad alsof Staal de belangrijkste speler van team Canada isquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:31 schreef Fiama het volgende:
Wat krijgt Staal toch veel coverage bij de NOS. Elke dag komt er wel een nieuw verhaal over dat hij "Nederlandse roots" heeft... Tis wel leuk dat zijn roots uit NL komen maar om dat nou elke dag zo uit te lichten, en verder weinig over het hockey zelf of andere spelers, is zonde.
Echt hequote:Op donderdag 18 februari 2010 02:48 schreef TheZapster het volgende:
Fantastisch om de vogeltjesdans tijdens de OS te horen
nu ook veel moois te zien op de tribune bij tsjechie - slowakijequote:Op donderdag 18 februari 2010 02:46 schreef Doler12 het volgende:
Mooie Zweedse chicks op dit tijdstip
Of 2Unlimitedquote:Op donderdag 18 februari 2010 02:48 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:48 schreef TheZapster het volgende:
38. In 1991 toen hij de cup won was hij 21quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:11 schreef sp3c het volgende:
zeker weten!!!
hoe oud is die gast eigenlijk, 80?
toen ik nog een klein kereltje was speelde hij met Mario Lemieux voor de Penguins tegen Gretzky en Brett Hull en dat soort figuren
Toen zei ie tegenover een anchorman van een of ander tv-kanaal met een zwaar Oost-Europees accent 'Elvis has left the building'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
38. In 1991 toen hij de cup won was hij 21
Oates? Tering... Stars-fan ofzo? Hull en Oates speelden samen bij de Stars toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:52 schreef sp3c het volgende:
ja ik was geen fan toen hoor ... Hull en Oates ftw!!!
maar het raakte me wel heel erg, vond het iig echt tof toen Super Mario op een gegeven moment weer terug was
Avsquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Oates? Tering... Stars-fan ofzo? Hull en Oates speelden samen bij de Stars toch?
In die tijd (comeback van Super Mario) speelde ik eigenlijk alleen ijshockey op de PC, meestal met de Colorado Avalanche met Forsberg en Sakic enzo. Rond 1991 volgde ik ijshockey totaal nog niet, toen was ik 8.
Ah, Bluesquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef sp3c het volgende:
ik een Stars fan??
HET MOET GVD NIET NOG GEKKER WORDEN!!!
toen was dat nog gewoon Minnesota North Stars hoor!
Hull en Oates was st Louis Blues
T.J. Oshiequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah, BluesBlues hebben nu ook een leuk team, jammer dat ze niet zo goed draaien
Ja ik ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:16 schreef sp3c het volgende:
is het al begonnen?
ik krijg nix bij de nos
Ik mag toch hopen dat de NOS tegen die tijd ook doorkrijgt dat deze sport er is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef Halcon het volgende:
De andere wedstrijden van vanavond zullen ook niet tot het einde spannend zijn. Kan niet wachten tot de knockouts gaan beginnen.
Misschien dat ze wat van de finale uitzenden. De NOS vindt het helaas veel belangrijker om eindeloos door te ouwehoeren over schaatsen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Idler het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de NOS tegen die tijd ook doorkrijgt dat deze sport er is.
Leg dat maar eens uit aan een Amerikaan! We zijn hier niet alleen gek op één van de 'saaiste' sporten, maar we práten er zelfs nog liever over dan dat we naar ijshockey kijken!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien dat ze wat van de finale uitzenden. De NOS vindt het helaas veel belangrijker om eindeloos door te ouwehoeren over schaatsen.
Watching the grass grow is more exciting.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Idler het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een Amerikaan! We zijn hier niet alleen gek op één van de 'saaiste' sporten, maar we práten er zelfs nog liever over dan dat we naar ijshockey kijken!
We zijn niet wijs hier.
De Noren zijn best wel aardig dus er is zeker wel een kans dat ze tenminste gelijk maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:10 schreef Halcon het volgende:
Eretreffen voor de Noren. Leuk voor ze, maar kans maken ze niet natuurlijk.
mwahquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De Noren zijn best wel aardig dus er is zeker wel een kans dat ze tenminste gelijk maken.
Die zullen gewoon Rusland, Canada, Zweden, Tsjechie en misschien ook Finland moeten laten voorgaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef sp3c het volgende:
pauze
ben nog niet erg onder de indruk van de VS eigenlijk
Ik denk het nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef Saviola het volgende:
[..]
Die zullen gewoon Rusland, Canada, Zweden, Tsjechie en misschien ook Finland moeten laten voorgaan
Vanaf het begin?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:32 schreef nyny83 het volgende:
De wedstrijd van Canada vannacht wordt live op Nederland 1 uitgezonden.
Die presentator zei van wel, maar ik kan nergens echt een programmering vinden.quote:
Na net 2 dagen hockey op de Vlaamse TV hier te hebben gezien kan ik zeggen dat die op de NOS het gewoon uitstekend doet. Hij kent alle spelers + spreekt alle namen goed uit (hij weet bijvoorbeeld dat je Weber (Zwi) uitspreekt als Weeber, en Weber (Can) als Webber), hij kent ook alle termen en praat alsof hij al jaren ijshockey kijkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:51 schreef nyny83 het volgende:
Commentator doet het weer behoorlijk trouwens. Vergeet ook niet dat hij het in zijn eentje moet doen. Amerikanen zijn vaak met 2, soms zelfs 3.
Ja toen stonden ze wel al 3-0 voor ook..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Remember Norway, daar ging Canada ook pas in de 3e periode los.
Als dit toernooi ff bezig is heb je er een goede commentator aan.. Valt me mee dat ie de onbekendere namen ook al weet. Dan praat je het hele spel toch net wat makkelijker aan elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:15 schreef Szura het volgende:
Hou die Grueter toch lekker hier en bij z'n zwemmen. Bij het voetbal blijft ie fucking irritant
nope, poulewedstrijdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:27 schreef De_kromme het volgende:
Wat een save van die goalie van Zwitserland.Is dit al de kwartfinale ofzo? Iemand?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:29 schreef Saviola het volgende:
Nog een leule vanop een ander forum..
[ afbeelding ]
Nah Ruslandquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:30 schreef De_kromme het volgende:
Canada hoogenhuize favoriet voor de titel ofwat? Wie geeft mij hier even een kleine update dan knakkers.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:29 schreef Saviola het volgende:
Nog een leule vanop een ander forum..
[ afbeelding ]
Voor de bookies wel.. Kenners gaan voor Ruslandquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:30 schreef De_kromme het volgende:
Canada hoogenhuize favoriet voor de titel ofwat? Wie geeft mij hier even een kleine update dan knakkers.
zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:35 schreef Saviola het volgende:
Zou jammer zijn als ze nu nog verliezen door een powerplay zeg
En Marleau scoorde de 2de goal voor de Zwitsers met zn schaatsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:35 schreef nyny83 het volgende:
Aan de Sharks-line ligt het dit keer niet dat ze choken, Heatley heeft tenminste al gescoord
zelfs al 2 goals dus! Kun je nagaan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:36 schreef Saviola het volgende:
[..]
En Marleau scoorde de 2de goal voor de Zwitsers met zn schaats
Als er geen goede beslissing is gemaakt, doen ze ook geen herhaling.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:35 schreef RemcoW23 het volgende:
As usual .. De zebras beslissen de wedstrijd..
4 jaar wachten op het Olympisch toernooi, wie denkt dan aan slapenquote:
mwah, dan skip ik maar een paar wedstrijdjes in de NHLquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:43 schreef Saviola het volgende:
[..]
4 jaar wachten op het Olympisch toernooi, wie denkt dan aan slapendat doe je maar als het toernooi afgelopen is
Probleem is dat de NHL dan wel weer verdergaat
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:43 schreef Type-R het volgende:
Stom spel, ik zie helft van de tijd niet waar de puck is.
Dit is dan ook geen voetbal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:43 schreef Type-R het volgende:
Stom spel, ik zie helft van de tijd niet waar de puck is.
de playoffs?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mwah, dan skip ik maar een paar wedstrijdjes in de NHL
Eerst nog 20 regular season games te gaan. Tegen die tijd ben ik wel weer bijgeslapen.quote:
Eens, maar dat zeiden we van tevoren ook al. Pronger hoort er op zich bij maar speelt nu gewoon waardeloos.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:51 schreef Saviola het volgende:
Niedermayer bakt er ook maar weinig meer van.. neem dan Biouwmeester mee.
Zeker als Zwitserland zou winnen, dat zou echt epic zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:51 schreef Doler12 het volgende:
Deze wedstrijd gaat echt de boeken in
Mooizoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:55 schreef Saviola het volgende:
Zwitserland heeft wel een goeie toekomst in het hockey trouwens. Vorige maand haalden ze de halve finale op WK U20 al
Vanaf de 4de poging mag je om het even welke speler telkens overnieuw gebruiken als je dat wil..quote:
Blijf lekker happenquote:
* maartena vond de topic troll!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is de schuld van die zebra's, want Canada maakte heel vaak hands en floot ie niet eens voor.
Nee?quote:
Doch, 's Nachts een vent, 's Ochtends een vent.quote:
Hmm, ik kijk al van half zeven 's avonds OWS, nu is het kwart over 4 's nachts. Ben er best trots opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 04:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Doch, 's Nachts een vent, 's Ochtends een vent.
Voor hockey hoef je echt niet lang te zijn, liever niet zelfs. De beste spelers waren niet echt groot: Kijk eens naar bijv. grootheden als Gretzky of Yzerman, Allebei rond de 1.80.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:19 schreef De_kromme het volgende:
Weer een mooie wedstrijd was dat spekkie.
Die chinezen kunnen nog ijshockeyen ook.Hebben wij eigenlijk een ijshockey team? Ze vragen me hier echt nonstop waarom wij geen grote ijshockey competitie hebben: we zijn lang en kunnen schaatsen. That's all you need.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |