Het is geen voetbal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef nyny83 het volgende:
Nouja je hoopt wel eens op een stuntje he. Zit er in deze wedstrijd niet echt in.
Een hot goalie kan een wedstrijd lang spannend houden, en dan zijn een paar snelle uitbraken genoeg. Gebeurt vaak zat dat een team domineert, 40+ schoten op doel heeft en toch verliest. Hell, dat doen de Leafs het hele seizoen al!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is geen voetbal.![]()
Bij IJshockey wint de betere ploeg over het algemeen wel. Het heeft weinig zin om met z'n allen voor de goal te gaan liggen.
Dat kan, maar over het algemeen gaat er vroeg of laat wel eentje in. Ik vind het eerlijker dan voetbal, vind dat vaker het beste team wint.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Een hot goalie kan een wedstrijd lang spannend houden, en dan zijn een paar snelle uitbraken genoeg. Gebeurt vaak zat dat een team domineert, 40+ schoten op doel heeft en toch verliest. Hell, dat doen de Leafs het hele seizoen al!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
ik tvp even
Niet dus, Finnen krijgen nu ook een penalty.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:15 schreef MMUFC het volgende:
powerplay voor finland.. dus ze gaan weer scoren
De Rooie Russen gisteren ook al nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:19 schreef nyny83 het volgende:
tering die Wit-Russen creeren echt NIETS in de powerplay
wtf hoe kan dat dan? Welke stream volg je? En refresh die eens?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Saviola het volgende:
Ik kijk ook (tussen het zappen met voetbal) maar het is in uitgesteld relais hier, zitten nog in de eerste periode.
Geen stream, een sportzender hier die gewoon een halfuur later is begonnen met uitzending van die wedstrijd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wtf hoe kan dat dan? Welke stream volg je? En refresh die eens?
Bij elke sport is het duidelijk waar het om gaat. Bij sporten als ijshockey maar ook voetbal en basketbal zoals aangehaald, is de winnaar degene die de meeste punten (of goals) scoort. De verdiende winnaar is dus degene die dit doel als beste bereikt. Al die onzin altijd van die had moeten winnen want die speelde beter, onzin! Het gaat niet om het spel in de sport, maar om het resultaat. Als je geen resultaat boekt maak je in mijn ogen dan ook geen aanspraak op een overwinning.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef sp3c het volgende:
nou eerlijker
als je jezelf uit de wedstrijd blundert dan verdien je het niet om te winnen, kun je nog zoveel beter zijn
Peltonen bedoel je neem ik aan? Ex-panthers speler toch?quote:
Mjah ik zat ook al ff te kijken. Vind er echt geen moer aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:09 schreef Doler12 het volgende:
Tering vrouwen hockey![]()
Canada staat al 5-0 voor tegen zweden een van de sterkste teams
Was een woordgrapjequote:Op donderdag 18 februari 2010 00:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Peltonen bedoel je neem ik aan? Ex-panthers speler toch?
Er zijn natuurlijk 1 miljoen Canadese met Nederlandse voorouders. Maar inderdaad alsof Staal de belangrijkste speler van team Canada isquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:31 schreef Fiama het volgende:
Wat krijgt Staal toch veel coverage bij de NOS. Elke dag komt er wel een nieuw verhaal over dat hij "Nederlandse roots" heeft... Tis wel leuk dat zijn roots uit NL komen maar om dat nou elke dag zo uit te lichten, en verder weinig over het hockey zelf of andere spelers, is zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |