T.J. Oshiequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah, BluesBlues hebben nu ook een leuk team, jammer dat ze niet zo goed draaien
Ja ik ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:16 schreef sp3c het volgende:
is het al begonnen?
ik krijg nix bij de nos
Ik mag toch hopen dat de NOS tegen die tijd ook doorkrijgt dat deze sport er is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef Halcon het volgende:
De andere wedstrijden van vanavond zullen ook niet tot het einde spannend zijn. Kan niet wachten tot de knockouts gaan beginnen.
Misschien dat ze wat van de finale uitzenden. De NOS vindt het helaas veel belangrijker om eindeloos door te ouwehoeren over schaatsen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Idler het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de NOS tegen die tijd ook doorkrijgt dat deze sport er is.
Leg dat maar eens uit aan een Amerikaan! We zijn hier niet alleen gek op één van de 'saaiste' sporten, maar we práten er zelfs nog liever over dan dat we naar ijshockey kijken!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien dat ze wat van de finale uitzenden. De NOS vindt het helaas veel belangrijker om eindeloos door te ouwehoeren over schaatsen.
Watching the grass grow is more exciting.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Idler het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een Amerikaan! We zijn hier niet alleen gek op één van de 'saaiste' sporten, maar we práten er zelfs nog liever over dan dat we naar ijshockey kijken!
We zijn niet wijs hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |