4 jaar wachten op het Olympisch toernooi, wie denkt dan aan slapenquote:
mwah, dan skip ik maar een paar wedstrijdjes in de NHLquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:43 schreef Saviola het volgende:
[..]
4 jaar wachten op het Olympisch toernooi, wie denkt dan aan slapendat doe je maar als het toernooi afgelopen is
Probleem is dat de NHL dan wel weer verdergaat
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:43 schreef Type-R het volgende:
Stom spel, ik zie helft van de tijd niet waar de puck is.
Dit is dan ook geen voetbal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:43 schreef Type-R het volgende:
Stom spel, ik zie helft van de tijd niet waar de puck is.
de playoffs?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mwah, dan skip ik maar een paar wedstrijdjes in de NHL
Eerst nog 20 regular season games te gaan. Tegen die tijd ben ik wel weer bijgeslapen.quote:
Eens, maar dat zeiden we van tevoren ook al. Pronger hoort er op zich bij maar speelt nu gewoon waardeloos.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:51 schreef Saviola het volgende:
Niedermayer bakt er ook maar weinig meer van.. neem dan Biouwmeester mee.
Zeker als Zwitserland zou winnen, dat zou echt epic zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:51 schreef Doler12 het volgende:
Deze wedstrijd gaat echt de boeken in
Mooizoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:55 schreef Saviola het volgende:
Zwitserland heeft wel een goeie toekomst in het hockey trouwens. Vorige maand haalden ze de halve finale op WK U20 al
Vanaf de 4de poging mag je om het even welke speler telkens overnieuw gebruiken als je dat wil..quote:
Blijf lekker happenquote:
* maartena vond de topic troll!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is de schuld van die zebra's, want Canada maakte heel vaak hands en floot ie niet eens voor.
Nee?quote:
Doch, 's Nachts een vent, 's Ochtends een vent.quote:
Hmm, ik kijk al van half zeven 's avonds OWS, nu is het kwart over 4 's nachts. Ben er best trots opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 04:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Doch, 's Nachts een vent, 's Ochtends een vent.
Voor hockey hoef je echt niet lang te zijn, liever niet zelfs. De beste spelers waren niet echt groot: Kijk eens naar bijv. grootheden als Gretzky of Yzerman, Allebei rond de 1.80.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:19 schreef De_kromme het volgende:
Weer een mooie wedstrijd was dat spekkie.
Die chinezen kunnen nog ijshockeyen ook.Hebben wij eigenlijk een ijshockey team? Ze vragen me hier echt nonstop waarom wij geen grote ijshockey competitie hebben: we zijn lang en kunnen schaatsen. That's all you need.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |