Mee eens!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Starlie het volgende:
Terug vindt Pfaffs (ooo wat origineel)
Toch doe ik lekker meequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Starlie het volgende:
ja je zou iets anders verwachten met zulke knappe ouders...quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:10 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Allemachtig, groeien die Volders kinderen op in het frietkot of zo?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:58 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
ja je zou iets anders verwachten met zulke knappe ouders...![]()
Eensquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Starlie het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Nee joh die ouders hebben gewoon een waterhoofd.
Kijk dat is nog eens goed nieuws!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:08 schreef Oliver23 het volgende:
Op 21 februari start seizoen 10 op VTM
nee, helaas nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
VTM das toch niet standaard te ontvangen in NL hè?
Sowieso, wat een zeikerd zeg.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef Grunsfan het volgende:
Debby die dat vlees niet wilde eten gister. Wat zag dat er trouwens ehhh... apart uit dat vlees, brrr. Wel lekker doordrinken maar geen gebakken vlees willen eten...
Pak eens uit de OP die foto van Debby, die lijkt wel eind 30 met dat kapselquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef Starlie het volgende:
Om Lyndsey niet helemaal af te kraken, ook Debby en Kelly zien er af en toe niet uit...![]()
Ik dacht steeds met die pony "hoe komt het toch dat zodra ze een pony heeft die kop 2 keer zo strak lijkt", maar ik had nog niet echt verder nagedacht omdat ze (die 3 zussen) nog zo jong zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ] Hallo botox, vaarwel natuurlijk uitstraling![]()
Lijkt wel of ze anorexia heeft op de bovenste foto.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef Starlie het volgende:
Om Lyndsey niet helemaal af te kraken, ook Debby en Kelly zien er af en toe niet uit...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (wat ziet ze er nu anders uit)
[ afbeelding ] Hallo botox, vaarwel natuurlijk uitstraling![]()
Zulk haar is ouwelijk inderdaad, nee dan die poedelkop van tegenwoordig die maakt jong, is gruwelijk aantrekkelijk en drop-dead-gorgeous!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pak eens uit de OP die foto van Debby, die lijkt wel eind 30 met dat kapsel
[ afbeelding ]
Welke man vindt z'n vrouw nog aantrekkelijk met zulk haar![]()
Maar ook Nicolas mag er zijn, met z'n ringbaardje en boermetkiespijn-prodent-smile![]()
Dat vinger-in-het-stopcontact heb ik al een paar weken niet gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Zulk haar is ouwelijk inderdaad, nee dan die poedelkop van tegenwoordig die maakt jong, is gruwelijk aantrekkelijk en drop-dead-gorgeous!!
echt heh, zij lijkt t meest op hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef Rianne84 het volgende:
Debby is precies JM op die bovenste foto
Eens!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vinger-in-het-stopcontact heb ik al een paar weken niet gezienZe moet het gewoon lekker opsteken, staat het best imo
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef Rianne84 het volgende:
Debby is precies JM op die bovenste foto
Ik dacht dat zij ook al een borstvergroting had gehad, ooit gelezen hierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:54 schreef Oliver23 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Kelly botox heeft gebruikt omdat Sam fel tegen cosmetische ingrepen is.
Kelly wou vroeger ook haar borsten vergroten, maar dat wou Sam ook niet.
Ik over het algemeen ook, maar op die specifieke foto vind ik haar precies JM...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Debby ook een kopie van Carmen hoor!
Dat was Debbyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij ook al een borstvergroting had gehad, ooit gelezen hier![]()
Ach we mogen speculeren toch
Ja klopt, die lijken echt op elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op Carmen
[ afbeelding ]
quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze het beide hadden laten doen.![]()
Vanavond kunnen we weer, de Vrijdagavond aflevering
Nee inderdaad, en zoveel kleiner lijkt het niet eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vraag me trouwens wel af waarom JM en Carmen al een ander huis hebben gekocht terwijl ze dat andere nog niet kwijt zijn. Volgens mij is het nu nog steeds niet verkocht?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt heh, zij lijkt t meest op hem
lindsey op carmen en kelly is een beetje een mix van beide
Ik vind dat Kelly potentie heeft om mooi te zijn, als ze die vreselijke pony eens van haar hoofd afhaalde.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
[/b]
En wat mij betreft ook de mooiste dochter. En daarbij ook nog de leukste en normaalste. Alleen die man van d'r. Als mijn lief weer (gedwongen) meekijkt, zit hij zich altijd weer te verwonderen over het feit dat Sam Kelly's man is.
Ik moet toegeven dat ik Sam nu beter kan hebben. In de eerdere series vond ik het voornamelijk een luie klootzak met een afgrijselijk gevoel voor humor en een afschuwelijke 'zanger'. Nu moet ik wel vaak of 'm lachen. Hij is een leuke vader en lief voor kelly. Vind ze van de 3 jonge stellen ook het leukst bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Kelly en Sam vind ik juist wel goed bij elkaar passen, ze accepteren elkaar, kunnen met elkaar lachen, zitten vaak op 1 lijn, doen veel om hun relatie spannend te houden, ze zien er vaak verliefd uit.
Debby en Nicolas snap ik niet...
En bij Lindsey heb ik altijd het idee dat zij zo graag wilde trouwen dat ze maar in haar vriendenkring heeft gekeken wie het beste exemplaar was, dat was Dave.
Ik had het niet beter kunnen zeggen!! Ben ook nog steeds van mening dat zij en Dave beter geen kinderen hadden kunnen krijgen want zonder kinderen vond ik ze een veel leuker stel samen.. maar goed we zien ook niet alles. Het zijn beide sinds ze kinderen hebben gewoon ontzettende zuurpruimen geworden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
Lindsey vond ik vroeger het leukst, maar ik vind het nu net zo'n zeikerd als d'r moeder en heel krampachtig bezig met 'perfect' over willen komen. Voor haar pech heeft ze 2 zeer ondeugende kinderen die lak hebben aan haar droombeeld.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vraag me trouwens wel af waarom JM en Carmen al een ander huis hebben gekocht terwijl ze dat andere nog niet kwijt zijn. Volgens mij is het nu nog steeds niet verkocht?
Ik vond Dave altijd al wel een droog burgerlijk persoon.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen!! Ben ook nog steeds van mening dat zij en Dave beter geen kinderen hadden kunnen krijgen want zonder kinderen vond ik ze een veel leuker stel samen.. maar goed we zien ook niet alles. Het zijn beide sinds ze kinderen hebben gewoon ontzettende zuurpruimen geworden.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen!! Ben ook nog steeds van mening dat zij en Dave beter geen kinderen hadden kunnen krijgen want zonder kinderen vond ik ze een veel leuker stel samen.. maar goed we zien ook niet alles. Het zijn beide sinds ze kinderen hebben gewoon ontzettende zuurpruimen geworden.
Ja Dave is echt zo'n burgerlul die op zondag de auto wast. Laatst had ie in een aflevering een bruine spencer (quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond Dave altijd al wel een droog burgerlijk persoon.
Als je 2 kleine kindjes zo kort op elkaar hebt, waarvan 1 drukke Bruce, dan word je ook vanzelf wel stressig hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Starlie het volgende:
maar ik had het idee dat de relatie van Dave en Lyndsey stukken leuker was toen ze nog geen kinderen hadden, maar goed dat is slechts gissen.
is dat pony-kapsel van kelly niet gewoon een pruik?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vind dat Kelly potentie heeft om mooi te zijn, als ze die vreselijke pony eens van haar hoofd afhaalde.
Kelly en Sam vind ik juist wel goed bij elkaar passen, ze accepteren elkaar, kunnen met elkaar lachen, zitten vaak op 1 lijn, doen veel om hun relatie spannend te houden, ze zien er vaak verliefd uit.
Debby en Nicolas snap ik niet...
En bij Lindsey heb ik altijd het idee dat zij zo graag wilde trouwen dat ze maar in haar vriendenkring heeft gekeken wie het beste exemplaar was, dat was Dave.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef DjinN het volgende:
Godver...wat interesseert mij heel die klotecrisis nou weerIk wil de Pfaffs zien !!
Dat kan echt niet hoor, hoe dat arme mormeltje lag te spartelen op het gras met dat idiote jasje aan.quote:
quote:
Die blik van Debby boven toen Nicolas een kontje keurde, ik zat zelf bijna overeind op de bankquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef JaneDoe het volgende:
debby had bij die modeshow weer dr jm-gezicht op
Welke?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Die presentator op dat bedrijfsfeestje.
En dan haar reactie erop was weer gevalletje PRICELESSquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Voor de stoffige jongen die het is vond ik het een geslaagde grap.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
En omdat die stomme Debby zo niet er in mee ging![]()
Nja, ze wist dat ze gefilmd werd, ze had er beter gewoon lekker in mee kunnen gaan en de roddelpers op de hak kunnen nemen.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, ze wist dat ze gefilmd werd, ze had er beter gewoon lekker in mee kunnen gaan en de roddelpers op de hak kunnen nemen.
Maar ja, humor en Debby, dat gaat echt niet samen geloof ik
Echt zo kansloos he.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze weet toch altijd dat ze gefilmd wordt en kan nooit ergens om lachen, ook niet om het dieet grapje van Nicolas.
"Wie is er op dieet?"
Ik voelde me zelfs ongemakkelijk bij dat "kontje" kijken, alsof ik het niet kocht van hemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zo kansloos he.
Ik vind Nicolas er trouwens steeds ouder en steeds gayer uitzien
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
En die "huisvriend" aka kapper die de chihuahua kwam kopen bevestigde ook weer het stereotype beeld van een homo met een schoothondje
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
En ook hoe ie op dat peerd zat te hupsen
Vind hem helemaal niet sympathiek, ja voor de camera, het is behoorlijk fik vind hem nog al fake/vaak gespeeld overkomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond JM toch wel weer sympathiek, hij oogt ook altijd wat emo op bepaalde momenten, mooi vind ik dat
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:35 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Vind hem helemaal niet sympathiek, ja voor de camera, het is behoorlijk fik vind hem nog al fake/vaak gespeeld overkomen.
Ik post over 30 dingen per week, dus ik voel me echt niet aangesprokenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Men hele tijd over dat 1x per week filmen.
Nah, het is meer algemeen gericht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik post over 30 dingen per week, dus ik voel me echt niet aangesproken
Jahoor ze gingen weer uit dus d'r haar zat weer helemaal op z'n best!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En haar vinger-in-het-stopcontact-kapsel
Een tijdje terug had ze toch met die premier (dacht ik?) dat interview, ging ze met haar knalroze naveltruitje erheenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nah, het is meer algemeen gericht.Sinds dat "bekend" is, heeft men het er vaak over.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:04 schreef Lady-Miekie het volgende:
En inderdaad dat gedoe met dat paard, lekker consequent en vooral eensgezind (als ouders zijnde) blijven hoor![]()
[/sarcasm off]
True...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan wel gebeuren, op zich niks mis mee dat je beide iets anders doet of denkt soms, maar ze dreigde zo mooi met papa.![]()
En papa regelt juist gewoon een ander paard![]()
![]()
Tja, als je zelf paardrijdt begrijp je helemaaaaaaaaaal dat je zoontje het perfecte paardje moet hebben![]()
Als je meldt dat er iets anders om 23:00 komt, blijft iedereen zéker kijken als het plotseling tóch komtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Refurb het volgende:
Oh, nieuw record voor de Pfaff's, zo hoog zijn ze nog nooit gekomen geloof ik:826.000 kijkers!!
Op no. 20 van de 25. (SKO)
Maar dat zal wel komen door de crisis.
Klopt maar op mij komt ie eigenlijk meer "gemaakt" sympathiek over dan "echt" sympathiek. Maar goed blijft een lachen serie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ze filmen eens per week, dus een écht realistisch beeld heb je van niemand.
Zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Denk dat dat ook mee speelt.Was wel een leuke uitzending.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat leuk, een forum met allemaal Pfaff-kijkers!![]()
Zocht eigenlijk iets anders over de Pfaffs en kwam toen hier uit. Ik doe mee!!!
Niets anders dan het gros van de 'celeberties' dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:30 schreef SSJKliko het volgende:
Een vriend van me kent ze persoonlijken die zegt dat de enige die écht sympathiek is Sam is. De Jean-Marie en Carmen zijn ook nog wel okay, de rest waren zijn echt heel arrogant .. Verwachten ook gewoon gratis spullen omdat ze toevallig de Pfaffs zijn.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niets anders dan het gros van de 'celeberties' dus.
En ik doe ook mee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat leuk, een forum met allemaal Pfaff-kijkers!![]()
Zocht eigenlijk iets anders over de Pfaffs en kwam toen hier uit. Ik doe mee!!!
Ik heb JM een aantal keer persoonlijk meegemaakt en die heeft een zeer positieve indruk op mij achter gelaten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
nouja ze kijken wel neer op andere mensen. Die vriend van me vertelde een keer dat hij daar was en een monteur kwam, arme man werd niet eens aangekeken door ze, alsof-ie minderwaardig was of zo. Alleen die 3 waren aardig en boden 'm een kop koffie aan.
glorified kampers ik blijf het zeggenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
nouja ze kijken wel neer op andere mensen. Die vriend van me vertelde een keer dat hij daar was en een monteur kwam, arme man werd niet eens aangekeken door ze, alsof-ie minderwaardig was of zo. Alleen die 3 waren aardig en boden 'm een kop koffie aan.
jean marie komt toch van het kamp? En Carmen komt uit een kermis familie. Gaan ze in de vleeswaren en je hebt Slagerij van Kampen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
glorified kampers ik blijf het zeggen
Ff serieus, moet heel die familie dan op die monteur duiken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff serieus, moet heel die familie dan op die monteur duiken?
Dat inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff serieus, moet heel die familie dan op die monteur duiken?
Ik ga hem morgen downloaden!! Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef Mirjam30 het volgende:
Gaat iemand vanavond nog naar het nieuwe seizoen op VTM kijken?
(kan het zelf niet ontvangen....)
Ze zeiden niet eens gedag tegen die man. Niks.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef Grunsfan het volgende:
Nou precies, ik ga ook geen uren koffie drinken met een monteur hoor...![]()
Is het lot van de Bekende Nederlander/belg he. Als je iemand op straat niet enthousiast genoeg gedag zegt, ben je arrogant.
Tja, als ik hier op straat hallo zeg tegen een vreemde zegt bijna ook nooit iemand wat terug...
Oh kom op, doen jullie dat wel met de hele familie als dr een monteur komt?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ze zeiden niet eens gedag tegen die man. Niks.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op, doen jullie dat wel met de hele familie als dr een monteur komt?
Wij echt niet hoor
waar te downloadenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen downloaden!! Ben benieuwd.
Nou, als mn pa of ma zich met die monteur bezig zouden houden dan kwamen wij m nie uitzwaaien als ie weg ging hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen ik nog als kind thuis woonde groette ik wel een monteur als ik die tegenkwam ja, en als ik bij iemand op visitie ben en in de gang een loodgieter of aannemer tegenkom groet ik ook ja
Je loopt toch niet straal langs iemand heen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als mn pa of ma zich met die monteur bezig zouden houden dan kwamen wij m nie uitzwaaien als ie weg ging hoor
Nja, als je dr toevallig langsloopt.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je elkaar voor het eerst ziet dan groet je iemand gewoon even gedag, meer niet. Maar minder toch ook niet, fatsoen vind ik
En nee niet koffie drinken en zwaaien
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, als je dr toevallig langsloopt.
Maar ik kan me indenken dat je in een druk huis met veel mensen een monteur over het hoofd ziet en niet groet hoor
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een diva zoals jij, met chihuahua's mét jasjes ja
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn chihuahua's hebben heul geen jasjes aan
Ik kleed mn chihuahua's echt zelden aan.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kleed mn chihuahua's echt zelden aan.
Frits had wel es wat aan omdat ie zo godsgruwelijk verhaarde , maar die 2 die ik nu heb krijgen niks aan.
Karel als het echt knoerhard regent.
Kees haaaaaaat kleertjes en die heeft ook spek zat.
Sterker nog, ik vind het echt gruwelijk, langharige chihuahua's die de hele winter in kleren lopen, slaat echt nergens opquote:Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ergIk ben gewoon in de war door die beestjes van Carmen
![]()
![]()
En ik heb 1 foto van je 2 Chineesjes in bodywarmers (groen en wit, met capuchons) op een bureaustoel waar ik vaak naar kijk omdat ik hem zo lief vind, daarom uit automatisme denk ik meteen aan (al) jouw hondjes in combi met kleding
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Nicolas is echt vervelend ook he![]()
Ze maken dan wel mooie kindjes, ze zijn ook knap vervelend
Nou, Debby vond ik ook weer niet echt aardig tegen Nicolas!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Nicolas is echt vervelend ook he![]()
Ze maken dan wel mooie kindjes, ze zijn ook knap vervelend
Inderdaad, dit is wel erg bot.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Nou, Debby vond ik ook weer niet echt aardig tegen Nicolas!
Nicolas: 'Ik hou van je'
Debby: 'Nou, dat had je dan wel eens mogen laten merken'
Ze had ook 'ik ook van jou' kunnen zeggen..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de aflevering is te downloaden viaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (zet hem maar in een spoiler want volgens mij mag ik zoiets hier niet neerzetten....
[ Bericht 0% gewijzigd door Starlie op 23-02-2010 09:13:50 ]
Nou inderdaad, ik schrok me kapot! En dat haar! Waarom?? Veel vrouwen knippen hun haar na de bevalling, dat vind ik al onbegrijpelijk, maar zij doet het gewoon nu al. Die kapper moest zich kapot schamen!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Crientj het volgende:
Duuuuudeee Wat is Lindsey toch enorm opgeblazen bij dr eerste zwangerschap. En dat korte kapsel, brr.
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:33 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik schrok me kapot! En dat haar! Waarom?? Veel vrouwen knippen hun haar na de bevalling, dat vind ik al onbegrijpelijk, maar zij doet het gewoon nu al. Die kapper moest zich kapot schamen!
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef Starlie het volgende:
En de aflevering is te downloaden viaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (zet hem maar in een spoiler want volgens mij mag ik zoiets hier niet neerzetten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de zoveelste keerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:43 schreef Pannenkoeken het volgende:
200 flessen wijn, 1000 liter bier en dan gaat het regenen![]()
Ja, ongelooflijk heh. En dat voor een kraamfeestquote:
Beetje patserigquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:50 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk heh. En dat voor een kraamfeest![]()
met 200 flessen wijn en 1000 liter bier![]()
Dit kan alleen bij de Pfaff's!
ik ken niet eens 250 mensen![]()
Ziet er niet uit!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Sannun het volgende:
Lyndsey komt daar echt als zo'n moeke over, niet alleen haar figuur en kleding maar ook dat kapsel
Ja zij is nou echt het type vrouw waarvan je van te voren al weet dat ze lelijk zwanger zal zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:48 schreef sherezade het volgende:
hoogzwangere lyndsey ziet er echt niet uit, het was al een lelijk gedrocht....maar nu is het echt het toppunt....
dat kapsel, die hele houding, en een kop als een pitbull gadverdamme![]()
![]()
het lijkt wel een bouwvakker
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
De oude afleveringen zijn zeker wel leuker om terug te zien dan de nieuwere hoor vind ik.
En volgens mij heb ik die oude allemaal al minstens 1 keer gezien, als het niet twee keer is
ja dat klopt een pitbull ziet er nog idd strakker uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zij is nou echt het type vrouw waarvan je van te voren al weet dat ze lelijk zwanger zal zijn
En een Pitbull heeft een strakker gelijker bekkie hoor![]()
Wat wil je, met zo'n vaderquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Keanu en Liam zijn idd wel echt knappe kindjes.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Een begin is een begin he , geen eind. Een begin is een begin.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat klopt een pitbull ziet er nog idd strakker uit![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef amaranta het volgende:
In de aflevering van gisteren, toen Nicolas en Debby in de tuin stonden, had ik zoiets van. Hebben ze nou hetzelfde kapsel?? Nicolas met die blonde haren is niet echt knap.
Ja naar kontjes kijken, maar niet vol overtuiging en ook niet alléén naar vrouwenkontjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef Grunsfan het volgende:
Mannen kijken toch altijd naar kontjes?![]()
![]()
Moedercomplex en een nicht als een paard.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef Grunsfan het volgende:
Mannen kijken toch altijd naar kontjes?![]()
neemt niet weg dat mijn gaydar ook flink uitslaat bij Nicolas hoor.
Ik vind hem wel knap, maar niet aantrekkelijk.Ik kan niet tegen dom. En het feit dat hij zich zo laat koeieneren door Debby vind ik ook een afknapper.
Mannen zoals hij hebben de mazzel dat ze knap zijn, want van zijn hersens hoeft ie het niet te hebben!
De man is een filosoofquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Een begin is een begin he , geen eind. Een begin is een begin.
Oh dat paardrijden was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 06:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
Moedercomplex en een nicht als een paard.
(Zie het verschil met zijn broer)
Weten wij veel wat op die modeshows gebeurd.
Ja en hij houd het zo spannend met die monotone stem van hem. Ik vind dat hij de troonrede moet voorlezen met Prinsjesdag!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:43 schreef Grunsfan het volgende:
Van de week ook weer, die plaats waar hij naar toe gefietst was.. euh.. nou laten we zeggen Bergeijk ofzo: "Bergeijk is Belgie, maar Belgie is ook Bergeijk".
Wat een spreker is die man!
"Dat je nog maar vele jaren mag leven Bompa"quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
Lyndsey bedoel je. Debby heeft die kleine er al lang en breed uitgepoept
En Sam die Bompa een slof sigaretten geeft. Die man is zo ongeveer een wandelende sigaret.
Jahoor daar was ze weerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Kauwgom en vinger-in-stopcontact-haar-kapsel present!
Vergeet het voetballen nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Rianne84 het volgende:
Echt, wat willen ze met die jongens? Vorige week paardrijden, nu weer kunstrijdenNa de paardrijkunsten van Nicolas had ik nu wel een drievoudige axel van hem verwacht
Ja ik zou er zelf ook niet meteen voor kiezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Rianne84 het volgende:
Echt, wat willen ze met die jongens? Vorige week paardrijden, nu weer kunstrijdenNa de paardrijkunsten van Nicolas had ik nu wel een drievoudige axel van hem verwacht
om te kunnen zeikenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Brighteyes het volgende:Wat kunnen jullie zeiken zeg! Waarom kijken jullie eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik zou er zelf ook niet meteen voor kiezen.Wel leuk dat ze zoveel leren te doen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Rianne84 het volgende:
Na de paardrijkunsten van Nicolas had ik nu wel een drievoudige axel van hem verwacht
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke dingen wat ze doenAllerlei sporten, is toch ook goed voor ze, lekker bewegen?
Dave en Lindsey hebben niet kindjes met de leeftijd om dagjes uit naar wetenschapscentra/dierentuinen te maken, of te gaan schaatsen enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Nicolas en Debby zijn wel leuk, doen grappige dingen met de kinderen.
Mja niet aan gedacht inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dave en Lindsey hebben niet kindjes met de leeftijd om dagjes uit naar wetenschapscentra/dierentuinen te maken, of te gaan schaatsen enzo
Ik snap wel wat je bedoelt, maar Bruce en Fee zijn ook nog zo klein... Ik vind Lindsey best leuk bezig, vandaag ook weer met die diertjes, aan Fee vragen welke geluiden ze maken, vorige week in de tuin
Dave ook niet chagerijnig bezig toch met Bruce, met het dansen enzo
Kijk je naar Sam, tja dat is gewoon een puber in het pak van een volwassen man, dus die gaat veel lolliger met zijn kinderen om
Van een bekende of met een bekende?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef ChatGirl het volgende:
Dat stukje waar Nicholas bij de race is, zie ik een stockcar voorbijkomen van een bekende.
-ja ik kijk nu pas, maar heb maar de helft opgenomen-
Van een bekende. Mijn papa is monteur bij dat teamquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Van een bekende of met een bekende?Want Stockcars lijken vaak nogal op elkaar.
Helemaal aan het einde van de race.
Ja dat denk ik ook steedsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 07:41 schreef Brighteyes het volgende:
Over die kinderen, die 2 van Debby en Nicholas zijn ook ooit knap lastig geweest hoor, echt niet alleen die 2 van Lindsey, het is gewoon de leeftijd.
vertel?> Ik heb het niet gezien! Ik ben wel heel erg benieuwd nu!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
Amaranta; kom er maar in
Lindsey "eh, no problem" over haar wijntje'
Oh meesterlijk jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:08 schreef lily het volgende:
Lindsey zat tegen Dave te "zeuren" dat hij moest stoppen met roken. Dave zei daarop; als jij 3 maanden je wijntje laat staan.
Lindsey verontwaardigd: Oh, no problem hoor; je doet net alsof ik...ehm.. (onverstaanbaar verder...)
Het ging om de Engelse woordjes, waar ze mee aan het smijten wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
vertel?> Ik heb het niet gezien! Ik ben wel heel erg benieuwd nu!
Haha, ik dacht al,het is of iets met engels of iets met alcohol.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging om de Engelse woordjes, waar ze mee aan het smijten was
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al,het is of iets met engels of iets met alcohol.
Gheghe
Ik vond het nogal risicovolquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:09 schreef lily het volgende:
Ik vond het dansen van Bruce op de tafel echt schattig
ach wat.. het leven is nu eenmaal risicovolquote:
Iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef lily het volgende:
[..]
ach wat.. het leven is nu eenmaal risicovol
Je kind gaat echt niet dood als hij een keertje op de tafel danst in een gekke bui en mocht hij er een gewoonte van gaan maken leg je hem uit dat hij het beter op de grond kan doen omdat hij anders misschien van de tafel valt.
Leuk heh, kinderen opvoeden
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:02 schreef Saphia het volgende:
We zouden eens een Pfaffs-meet kunnen houden! lekker naar Brasschaat en daar een pfaffertjes tour doen,of naar een optreden van Sam(VOL GAS !!!!) is dat wat?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De Pfaffertjesbus uit Nederland, ik denk dat ze zich er niet eens om verbazen![]()
En een modeshow van Debby met haar hair-on-fire in huispak, ja ik zeg DOEN
Ziet Sam ook nog eens leuke vlotte mensen bij z'n optreden
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:02 schreef Saphia het volgende:
We zouden eens een Pfaffs-meet kunnen houden! lekker naar Brasschaat en daar een pfaffertjes tour doen,of naar een optreden van Sam(VOL GAS !!!!) is dat wat?
Whahahaha why me?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat oh-oh wel als leidster wilt
ik doe ook meequote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef Saphia het volgende:
Lijkt me best tofJean-Marie pruiken op,handtekeningen boekskes mee,muziek van Sam in de Pfaffertjes bus,fotocamera mee en foto's maken van de villa's.Misschien een manicure bij Debby en tot slot lekker wijn drinken bij Carmen en Jean-Marie
Omdat jij de grootste fan bent van ons allen en altijd vrolijk bent, dus dat is win-winquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha why me?
Ik zou wel mee gaan ieg
Líters Rianne, litersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik doe ook mee
enne... wijn? Wij verdienen op zn minst echte pfaff champagne
Balletje trappen met JMquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef Saphia het volgende:
Lijkt me best tofJean-Marie pruiken op,handtekeningen boekskes mee,muziek van Sam in de Pfaffertjes bus,fotocamera mee en foto's maken van de villa's.Misschien een manicure bij Debby en tot slot lekker wijn drinken bij Carmen en Jean-Marie
Dan doe ik wel een pirouette op Nicolasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Balletje trappen met JM![]()
Pirouette draaien op het ijs of een pirouette op een paard met Nicolas
godzijdank, we hebben weer drankquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Líters Rianne, liters
Net als Carmen 'wij drinken geen appelsap'![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een pirouette op Nicolas![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Saphia het volgende:
Pfaffs seizoen 10, afl...zoveel.."Uit Nederland is er een groep fans speciaal voor Jean-Marie en zijn famillie naar Brasschaat gekomen met een speciale Pfaff busje(uit de radio schalt VOL GAS van Sam)Jean-Marie voelt zich vereerd en nodigt de dames uit om een kijkje te nemen in de villa, Carmen bied de dames Pfaff champagne aan en de fans gaan zich helemaal te buiten met de pfaffs.Jean-Marie verteld tegen de dames dat ze altijd welkom zijn om terug te komen...."
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:26 schreef Rianne84 het volgende:
En JM die aan iedereen 3x vertelt hoe tof ons bezoek was
Ja ik dacht laat ik jullie maar even voor zijn, voordat we straks met zijn allen pirouettes aan het doen zijn opquote:
Ik lees wat andere mensen in het topic postenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
( hoe kom je dr nu bij dat ik de grootste fan ben![]()
?)
Nou weet je... ik een uurtje Nicolas en daarna mag jij hem... Lief hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:37 schreef Saphia het volgende:
Sam of Dave ?nou doe dan maar niemand.Ga ik wel naar jou en Nicholas kijken dan
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou weet je... ik een uurtje Nicolas en daarna mag jij hem... Lief he![]()
Ga ik daarna wel een pintje drinken met Sam
Ik drink ook niet en hoef me ook niet thuis te voelen, ik wil gewoon kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
En ik drink niet eens, ik zou me wss niet eens echt thuis voelen![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef Starlie het volgende:
Maar serieus ik ben best wel benieuwd hoe ze in het echt zijn...![]()
Mijn vriend en ik zijn weleens langs het oude huis van JM en Carmen gereden dat was al heel maf!
Wij zijn dus na een dagje shoppen in Antwerpen langs gereden...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Mirjam30 het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 februari 2010 19:02 schreef Saphia het volgende:
Jaaaaa! Ik ga mee!
Als ik wel eens na een dagje Antwerpen naar huis rijd schiet het wel eens door mijn hoofd; we kunnen ook via Brasschaat! Maar ergens voelt dat toch een beetje eh.... sneu ofzo.
Hoop wel dat de Pfaffs ook thee hebben, ik lust nl. geen alcohol........![]()
Vond de aflevering van gisteren trouwens erg leuk, vooral Keano en Liam op de catwalk!!!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Mirjam30 het volgende:
Maar ergens voelt dat toch een beetje eh.... sneu ofzo.
maar samen is het heel gezellig!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Mirjam30 het volgende:
[quote][b]Op zaterdag 27 februari 2010 19:02 schreef Maar ergens voelt dat toch een beetje eh.... sneu ofzo.
Kijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren vorig jaar 2 keer in Nijlen en dat is vlakbij, maar ze waren toen net verhuisd en we wisten t nieuwe adres niet, anders waren we dus echt wel langs gaan rijden![]()
Ja , maar dat spreken mijn Belgische vriendinnen ook, dus ik ben dat wel gewendquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk![]()
En vind jij het dialect dat ze spreken ook niet al mooi om te horen?
Ja de Nederlandse pottenclub zoekt een huis... (tenminste ik neem aan dat we wel met een grote groep vrouwen zijn) Maar... ik zit in de makelaardij dus het zou zomaar geloofwaardig kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Rianne84 het volgende:
We kunnen ons ook nog voordoen als potentiele kopers en gaan kijken in het oude huis
Da's waar, heb ik een goed excuus!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kan je zeggen "tja die Pfaffertjesbus van Fok reed toch wel, of ik nou mee ging of niet"
Oh christusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef JaneDoe het volgende:
wanneer gaan we?![]()
![]()
![]()
jean marie geeft pisces29 een glaasje pfaffchampagne aan
p29; dank je, jean!
jm; you're welcome
p29 stoot janedoe aan; hij zegt 'you're welcome', maar we zijn er al drie uur!
p29 draait zich om naar de andere kant en zegt tegen oh-oh; hij zegt 'you're welcome', maar we zijn er al drie uur, hahahah!!!
p29 roept vervolgens tegen de rest van de ollandse pfaffertjes; hee heb je dat gehoord? hij zegt 'you're welcome', maar we zijn er al drie uur!
Whahahahaha jij wint, ik heb geen dvd's (quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Da's waar, heb ik een goed excuus!!![]()
Niet dat het echt sneu is om langs te rijden natuurlijk, maar straks denken mijn vrienden nog dat ik een echte 'fan' ben........ Fan zijn is natuurlijk iets voor pubers...![]()
(en afgezien van het feit dat ik de serie al vanaf het begin volg en dus alle afleveringen al meer dan 2 keer heb gezien en een dvd van de Pfaffs heb, ben ik absoluut geen fan hoor!!)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef JaneDoe het volgende:
wanneer gaan we?![]()
![]()
![]()
jean marie geeft pisces29 een glaasje pfaffchampagne aan
p29; dank je, jean!
jm; you're welcome
p29 stoot janedoe aan; hij zegt 'you're welcome', maar we zijn er al drie uur!
p29 draait zich om naar de andere kant en zegt tegen oh-oh; hij zegt 'you're welcome', maar we zijn er al drie uur, hahahah!!!
p29 roept vervolgens tegen de rest van de ollandse pfaffertjes; hee heb je dat gehoord? hij zegt 'you're welcome', maar we zijn er al drie uur!
quote:
henkie is er ook nogquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Goed om te horen dat ik Kelly, Lindsey en Debby voor mezelf heb.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef JaneDoe het volgende:
broeske lachend; nee, mag nie heh broes?
quote:
Whehehehe en die gaan dan mee met een zak over hun hoofdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zullen nog wel anonieme aanmeldingen komen
zouden wij na het drinken van die champagne ook van die hangende pfaff-oogleden krijgen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En Jane, die champagne zal wel Pfaffsterkte hebben als ik zo'n gesprek met JM zou hebben
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe en die gaan dan mee met een zak over hun hoofd
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zouden wij na het drinken van die champagne ook van die hangende pfaff-oogleden krijgen?
ach ja, zolang ik geen scheefhangende mondhoeken van krijg vind ik t bestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Den schone Ollanders" zijn het dan ook niet meer
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja, zolang ik geen scheefhangende mondhoeken van krijg vind ik t best
1 ding, als ze schrijven dat ze alcoliek zijn... ben ik bang dat dat toch wel een beetje waar is Lins...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:04 schreef Mirjam30 het volgende:
Hebben jullie onderstaand filmpje al gezien?
(Misschien een idee voor een nieuw topic: ......... met een hysterische Lyndsey)
http://www.vtm.be/de-pfaffs/verdrietig
Hoop trouwens dat de link werkt, ben daar niet zo goed in.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |