Líters Rianne, litersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik doe ook mee
enne... wijn? Wij verdienen op zn minst echte pfaff champagne
Balletje trappen met JMquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef Saphia het volgende:
Lijkt me best tofJean-Marie pruiken op,handtekeningen boekskes mee,muziek van Sam in de Pfaffertjes bus,fotocamera mee en foto's maken van de villa's.Misschien een manicure bij Debby en tot slot lekker wijn drinken bij Carmen en Jean-Marie
Dan doe ik wel een pirouette op Nicolasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Balletje trappen met JM![]()
Pirouette draaien op het ijs of een pirouette op een paard met Nicolas
godzijdank, we hebben weer drankquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Líters Rianne, liters
Net als Carmen 'wij drinken geen appelsap'![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een pirouette op Nicolas![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Saphia het volgende:
Pfaffs seizoen 10, afl...zoveel.."Uit Nederland is er een groep fans speciaal voor Jean-Marie en zijn famillie naar Brasschaat gekomen met een speciale Pfaff busje(uit de radio schalt VOL GAS van Sam)Jean-Marie voelt zich vereerd en nodigt de dames uit om een kijkje te nemen in de villa, Carmen bied de dames Pfaff champagne aan en de fans gaan zich helemaal te buiten met de pfaffs.Jean-Marie verteld tegen de dames dat ze altijd welkom zijn om terug te komen...."
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:26 schreef Rianne84 het volgende:
En JM die aan iedereen 3x vertelt hoe tof ons bezoek was
Ja ik dacht laat ik jullie maar even voor zijn, voordat we straks met zijn allen pirouettes aan het doen zijn opquote:
Ik lees wat andere mensen in het topic postenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
( hoe kom je dr nu bij dat ik de grootste fan ben![]()
?)
Nou weet je... ik een uurtje Nicolas en daarna mag jij hem... Lief hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:37 schreef Saphia het volgende:
Sam of Dave ?nou doe dan maar niemand.Ga ik wel naar jou en Nicholas kijken dan
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou weet je... ik een uurtje Nicolas en daarna mag jij hem... Lief he![]()
Ga ik daarna wel een pintje drinken met Sam
Ik drink ook niet en hoef me ook niet thuis te voelen, ik wil gewoon kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
En ik drink niet eens, ik zou me wss niet eens echt thuis voelen![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef Starlie het volgende:
Maar serieus ik ben best wel benieuwd hoe ze in het echt zijn...![]()
Mijn vriend en ik zijn weleens langs het oude huis van JM en Carmen gereden dat was al heel maf!
Wij zijn dus na een dagje shoppen in Antwerpen langs gereden...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Mirjam30 het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 februari 2010 19:02 schreef Saphia het volgende:
We zouden eens een Pfaffs-meet kunnen houden! lekker naar Brasschaat en daar een pfaffertjes tour doen,of naar een optreden van Sam(VOL GAS !!!!) is dat wat?
Jaaaaa! Ik ga mee!
Als ik wel eens na een dagje Antwerpen naar huis rijd schiet het wel eens door mijn hoofd; we kunnen ook via Brasschaat! Maar ergens voelt dat toch een beetje eh.... sneu ofzo.
Hoop wel dat de Pfaffs ook thee hebben, ik lust nl. geen alcohol........![]()
Vond de aflevering van gisteren trouwens erg leuk, vooral Keano en Liam op de catwalk!!!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Mirjam30 het volgende:
Maar ergens voelt dat toch een beetje eh.... sneu ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |