Vind hem helemaal niet sympathiek, ja voor de camera, het is behoorlijk fik vind hem nog al fake/vaak gespeeld overkomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond JM toch wel weer sympathiek, hij oogt ook altijd wat emo op bepaalde momenten, mooi vind ik dat
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:35 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Vind hem helemaal niet sympathiek, ja voor de camera, het is behoorlijk fik vind hem nog al fake/vaak gespeeld overkomen.
Ik post over 30 dingen per week, dus ik voel me echt niet aangesprokenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Men hele tijd over dat 1x per week filmen.
Nah, het is meer algemeen gericht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik post over 30 dingen per week, dus ik voel me echt niet aangesproken
Jahoor ze gingen weer uit dus d'r haar zat weer helemaal op z'n best!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En haar vinger-in-het-stopcontact-kapsel
Een tijdje terug had ze toch met die premier (dacht ik?) dat interview, ging ze met haar knalroze naveltruitje erheenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nah, het is meer algemeen gericht.Sinds dat "bekend" is, heeft men het er vaak over.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:04 schreef Lady-Miekie het volgende:
En inderdaad dat gedoe met dat paard, lekker consequent en vooral eensgezind (als ouders zijnde) blijven hoor![]()
[/sarcasm off]
True...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan wel gebeuren, op zich niks mis mee dat je beide iets anders doet of denkt soms, maar ze dreigde zo mooi met papa.![]()
En papa regelt juist gewoon een ander paard![]()
![]()
Tja, als je zelf paardrijdt begrijp je helemaaaaaaaaaal dat je zoontje het perfecte paardje moet hebben![]()
Als je meldt dat er iets anders om 23:00 komt, blijft iedereen zéker kijken als het plotseling tóch komtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Refurb het volgende:
Oh, nieuw record voor de Pfaff's, zo hoog zijn ze nog nooit gekomen geloof ik:826.000 kijkers!!
Op no. 20 van de 25. (SKO)
Maar dat zal wel komen door de crisis.
Klopt maar op mij komt ie eigenlijk meer "gemaakt" sympathiek over dan "echt" sympathiek. Maar goed blijft een lachen serie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ze filmen eens per week, dus een écht realistisch beeld heb je van niemand.
Zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Denk dat dat ook mee speelt.Was wel een leuke uitzending.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat leuk, een forum met allemaal Pfaff-kijkers!![]()
Zocht eigenlijk iets anders over de Pfaffs en kwam toen hier uit. Ik doe mee!!!
Niets anders dan het gros van de 'celeberties' dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:30 schreef SSJKliko het volgende:
Een vriend van me kent ze persoonlijken die zegt dat de enige die écht sympathiek is Sam is. De Jean-Marie en Carmen zijn ook nog wel okay, de rest waren zijn echt heel arrogant .. Verwachten ook gewoon gratis spullen omdat ze toevallig de Pfaffs zijn.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niets anders dan het gros van de 'celeberties' dus.
En ik doe ook mee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat leuk, een forum met allemaal Pfaff-kijkers!![]()
Zocht eigenlijk iets anders over de Pfaffs en kwam toen hier uit. Ik doe mee!!!
Ik heb JM een aantal keer persoonlijk meegemaakt en die heeft een zeer positieve indruk op mij achter gelaten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
nouja ze kijken wel neer op andere mensen. Die vriend van me vertelde een keer dat hij daar was en een monteur kwam, arme man werd niet eens aangekeken door ze, alsof-ie minderwaardig was of zo. Alleen die 3 waren aardig en boden 'm een kop koffie aan.
glorified kampers ik blijf het zeggenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
nouja ze kijken wel neer op andere mensen. Die vriend van me vertelde een keer dat hij daar was en een monteur kwam, arme man werd niet eens aangekeken door ze, alsof-ie minderwaardig was of zo. Alleen die 3 waren aardig en boden 'm een kop koffie aan.
jean marie komt toch van het kamp? En Carmen komt uit een kermis familie. Gaan ze in de vleeswaren en je hebt Slagerij van Kampen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
glorified kampers ik blijf het zeggen
Ff serieus, moet heel die familie dan op die monteur duiken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff serieus, moet heel die familie dan op die monteur duiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |