Dat inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2010 02:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff serieus, moet heel die familie dan op die monteur duiken?
Ik ga hem morgen downloaden!! Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef Mirjam30 het volgende:
Gaat iemand vanavond nog naar het nieuwe seizoen op VTM kijken?
(kan het zelf niet ontvangen....)
Ze zeiden niet eens gedag tegen die man. Niks.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef Grunsfan het volgende:
Nou precies, ik ga ook geen uren koffie drinken met een monteur hoor...![]()
Is het lot van de Bekende Nederlander/belg he. Als je iemand op straat niet enthousiast genoeg gedag zegt, ben je arrogant.
Tja, als ik hier op straat hallo zeg tegen een vreemde zegt bijna ook nooit iemand wat terug...
Oh kom op, doen jullie dat wel met de hele familie als dr een monteur komt?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ze zeiden niet eens gedag tegen die man. Niks.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op, doen jullie dat wel met de hele familie als dr een monteur komt?
Wij echt niet hoor
waar te downloadenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen downloaden!! Ben benieuwd.
Nou, als mn pa of ma zich met die monteur bezig zouden houden dan kwamen wij m nie uitzwaaien als ie weg ging hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen ik nog als kind thuis woonde groette ik wel een monteur als ik die tegenkwam ja, en als ik bij iemand op visitie ben en in de gang een loodgieter of aannemer tegenkom groet ik ook ja
Je loopt toch niet straal langs iemand heen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als mn pa of ma zich met die monteur bezig zouden houden dan kwamen wij m nie uitzwaaien als ie weg ging hoor
Nja, als je dr toevallig langsloopt.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je elkaar voor het eerst ziet dan groet je iemand gewoon even gedag, meer niet. Maar minder toch ook niet, fatsoen vind ik
En nee niet koffie drinken en zwaaien
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, als je dr toevallig langsloopt.
Maar ik kan me indenken dat je in een druk huis met veel mensen een monteur over het hoofd ziet en niet groet hoor
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een diva zoals jij, met chihuahua's mét jasjes ja
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn chihuahua's hebben heul geen jasjes aan
Ik kleed mn chihuahua's echt zelden aan.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kleed mn chihuahua's echt zelden aan.
Frits had wel es wat aan omdat ie zo godsgruwelijk verhaarde , maar die 2 die ik nu heb krijgen niks aan.
Karel als het echt knoerhard regent.
Kees haaaaaaat kleertjes en die heeft ook spek zat.
Sterker nog, ik vind het echt gruwelijk, langharige chihuahua's die de hele winter in kleren lopen, slaat echt nergens opquote:Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ergIk ben gewoon in de war door die beestjes van Carmen
![]()
![]()
En ik heb 1 foto van je 2 Chineesjes in bodywarmers (groen en wit, met capuchons) op een bureaustoel waar ik vaak naar kijk omdat ik hem zo lief vind, daarom uit automatisme denk ik meteen aan (al) jouw hondjes in combi met kleding
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Nicolas is echt vervelend ook he![]()
Ze maken dan wel mooie kindjes, ze zijn ook knap vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |