abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78121235
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef waht het volgende:

[..]

Ah, je bent weer lekker aan het overdrijven zie ik.

Misschien is het een idee om buiten de grenzen te kijken, of misschien even een geschiedenis boek open te slaan. Als je échte horrorkabinetten wil zien dan.
Noem er eens een paar. Ik kom echt niet verder dan balkie 1, 2, 3 & 4
pi_78121801
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

In bijvoorbeeld belgie loopt het namelijk op rolletjes
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_78121828
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:56 schreef hooibaal het volgende:

[..]

In bijvoorbeeld belgie loopt het namelijk op rolletjes
Ander land, niet interessant voor de kabinetten in NL
pi_78122075
quote:
Dus om in de toekomst leuke NAVO baantjes te krijgen, moeten we geld blijven uitgeven aan een niet winbare oorlog. Volgens mij moet er in de eerste plaats draagvlak zijn voor de missie en komt het veilig stellen van leuke baantjes voor onze ex politici toch echt op de allerlaatste plaats.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_78122119
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef Harlon het volgende:
YES YES YES!! BOS: Ze moeten vrijdag wel, want er is geen meerderheid in de 2e kamer voor een verlenging van de missie in Uruzgan. Oftewel: ramkoers, CDA en CU moeten om of uit elkaar.
Ik had een paar weken geleden al gezegd dat de pvda een ramkoers moest varen. Gelukkig doen ze dat ook.
Het is hypocriet van JP om te zeggen dat we het allemaal in acht moeten nemen, navo verzoek, vanwege internationaal aanzien. Alle 3 de partijen waren 2 jaar geleden tegen. Nu zijn CU en CDA gedraaid, PvdA niet. Lijkt mij niet de fout van de pvda. De crux zit hem in de brief van de navo. Want in die kwestie liegt er1 partij. of cda of pvda. Gezien de reacties van cda vandaag lijkt mij dat verhagen loog.
En hoe het ook loopt. De verlenging komt er niet. Want als kabinet valt is er nog steeds geen meerderheid in Kamer. Demissionair kabinet kan dus niet in een extreemgeval beslissen een leger te sturen.

PvdA herhaalt alleen wat alle coalitiepartijen 2 jaar geleden ook zeiden. Het kan dus niet de pvda zijn die breekt. Het zijn de acties van cda en cu die er voor zorgen dat er een crisis ontstaat met eventueel een breuk. Zij zijn het immers die gedraaid zijn. En in het geval van het CDA denk ik dat wat ze 2 jaar geleden gezegd werd totaal niet gemeend was. Maar dat het toen zo werd gezegd omdat anders de weerstand voor verlenging te veel werd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:06:15 #206
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_78122241
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Harlon het volgende:
Ah ze willen het beeld creëren dat ze een duidelijke, heldere partij zijn. Wel een handige keuze zo kort voor de verkiezingen.

een week voor de Gemeenteraadsverkiezingen gaat het CDA draaien
2010 is een waardeloos jaar voor het CDA. Eerst veegt Balkenende de grond aan met het Rapport Davids, om één dag later toch een Mea Culpa uit te spreken. Als het Rapport inhoudelijk door de Kamer wordt besproken kruipt de Balk opnieuw door het oog van de naald en drie dagen later is CDA opeens een linkse vredespartij geworden.
Het is overduidelijk dat de PvdA klaar is met de Balk. Ze durven het niet aan om in het laatste jaar voor de (2e Kamer) verkiezingen drastische rechtse bezuinigingsmaatregelen door te voeren en hebben op een uitstekend moment (dit moment was al een jaar bekend) een meningsverschil op scherp gezet.
Hulde voor de PvdA, in het debat van maandag was Bos ook al ijzersterk.

--edit-- dan vergat ik nog de Europese mislukking van de Balk waardoor hij in Nederland moest blijven terwijl hij naar Brussel wilde.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 23:14:27 #207
4530 crew  Crazy Harry
pi_78122604
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus om in de toekomst leuke NAVO baantjes te krijgen, moeten we geld blijven uitgeven aan een niet winbare oorlog. Volgens mij moet er in de eerste plaats draagvlak zijn voor de missie en komt het veilig stellen van leuke baantjes voor onze ex politici toch echt op de allerlaatste plaats.
Dat vind jij, dat vind ik, maar dat vinden de politici niet...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:17:58 #208
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_78122757
quote:

[..]

Daar komt nog bij dat 'wij' ons aan onze belofte hebben gehouden. Wij hebben de eerste missie netjes afgemaakt en beloofd tot augustus dit jaar te blijven om daarna tot december af te bouwen. DAT DOEN WE OOK. Wij zijn geen onbetrouwbare partner en al zou dat, de NAVO heeft ons meer ellende dan geluk gebracht.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:18:25 #209
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78122778
quote:

[..]

Sowieso opmerkelijk omdat in het vorige topic verschillende keren werd gezegd dat defensie het liefst weg wil daar omdat ze nu al nauwelijks het materieel en de middelen hebben die nodig zijn voor de missie.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:31:50 #210
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78123273
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:17 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Daar komt nog bij dat 'wij' ons aan onze belofte hebben gehouden. Wij hebben de eerste missie netjes afgemaakt en beloofd tot augustus dit jaar te blijven om daarna tot december af te bouwen. DAT DOEN WE OOK. Wij zijn geen onbetrouwbare partner en al zou dat, de NAVO heeft ons meer ellende dan geluk gebracht.
Zo zou het moeten werken, dat zou normaal zijn, alleen zo werkt het internationale politieke systeem niet, dat heeft met eerlijkheid weinig op.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 februari 2010 @ 23:33:25 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78123330
Hoe zit het eigenlijk met de CU kamerfractie? Ik dacht dat die juist niet voor blijven waren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:36:13 #212
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78123427
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de CU kamerfractie? Ik dacht dat die juist niet voor blijven waren.
Dat zijn brave gristenen. Lullen altijd mee met de hoogste baas.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 februari 2010 @ 23:51:16 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78123953
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat zijn brave gristenen. Lullen altijd mee met de hoogste baas.
Nou ik had vanmiddag wel ineens het idee dat CU en CDA de rijen aan het sluiten waren om de schuld bij de PvdA te leggen na dat top overleg op het torentje
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 23:52:35 #214
4530 crew  Crazy Harry
pi_78123995
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nou ik had vanmiddag wel ineens het idee dat CU en CDA de rijen aan het sluiten waren om de schuld bij de PvdA te leggen na dat top overleg op het torentje
Zelfs het CDA durft dat niet aan, daarvoor heeft de PvdA op dit standpunt teveel de publieke opinie mee.
Ik denk dat het kabinet blijft zitten en dat het CDA gaat slikken.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_78124134
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Nazi-Duitsland. Dat was horror.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 februari 2010 @ 23:57:42 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78124137
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:52 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Zelfs het CDA durft dat niet aan, daarvoor heeft de PvdA op dit standpunt teveel de publieke opinie mee.
Als dat gebeurt heb ik heel veel geld om het gezicht van Verhagen te zien op het moment dat ze besluiten te buigen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 18 februari 2010 @ 00:00:59 #217
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78124230
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Als dat gebeurt heb ik heel veel geld om het gezicht van Verhagen te zien op het moment dat ze besluiten te buigen
Zal niet gebeuren zonder enig politiek gewin in de nabije toekomst voor cda/cu. Zeker met het oog op de aanstaande bezuinigingen.
  Redactie Frontpage donderdag 18 februari 2010 @ 00:03:44 #218
4530 crew  Crazy Harry
pi_78124325
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Je bent niet de enige
Helaas zullen we dat nooit gaan zien. Maar het zure gezicht voor de camera wanneer hij moet toegeven dat het ook een cda standpunt is (waarschijnlijk met de woorden dat Bos enkel het kabinetsstandpunt verwoord heeft en dat de verbijstering een communicatiefout was) gaan we natuurlijk wel zien.

Het is momenteel trouwens vreemd stil op twitter... (jaja, twitter )
  Redactie Frontpage donderdag 18 februari 2010 @ 00:05:35 #219
4530 crew  Crazy Harry
pi_78124379
En het is nogal wat, die communicatiefout

http://news.yahoo.com/s/a(...)rlands_afghanistan_1

En zoveel heeft Balkenende dus op met Nederland, dat de buitenlandse pers eerder te horen krijgt wat ze willen...
quote:
Prime Minister Jan Peter Balkenende and his Christian Democrats want to extend the mission for a year, possibly in reduced form.
Maar nu kan er dus ook geen sprake meer zijn van een communicatiefout...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 februari 2010 @ 00:10:47 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78124498
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:03 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Je bent niet de enige
Helaas zullen we dat nooit gaan zien. Maar het zure gezicht voor de camera wanneer hij moet toegeven dat het ook een cda standpunt is (waarschijnlijk met de woorden dat Bos enkel het kabinetsstandpunt verwoord heeft en dat de verbijstering een communicatiefout was) gaan we natuurlijk wel zien.

Het is momenteel trouwens vreemd stil op twitter... (jaja, twitter )
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:08 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester

Bos bij collega's Nova: wij zijn klaar voor verkiezingen. Helder
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Frontpage donderdag 18 februari 2010 @ 00:13:30 #221
4530 crew  Crazy Harry
pi_78124578
Die is van 2 uur terug... Dat is oud nieuws inmiddels
  donderdag 18 februari 2010 @ 00:31:31 #222
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_78125045
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:52 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, ik vind het wel een fraai staaltje koorddansen
  Redactie Frontpage donderdag 18 februari 2010 @ 00:51:04 #223
4530 crew  Crazy Harry
pi_78125464
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:31 schreef Deprater het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, ik vind het wel een fraai staaltje koorddansen
Het knappe is er al lang vanaf.
Ze zijn al lang uitgegleden maar het is net als in cartoons, de zwaartekracht begint pas te werken op het moment dat ze merken dat er niets meer is om op te staan...
pi_78128371
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:05 schreef Crazy Harry het volgende:
En het is nogal wat, die communicatiefout

http://news.yahoo.com/s/a(...)rlands_afghanistan_1

En zoveel heeft Balkenende dus op met Nederland, dat de buitenlandse pers eerder te horen krijgt wat ze willen...
[..]

Maar nu kan er dus ook geen sprake meer zijn van een communicatiefout...
iemand die dat ff mailt naar de PvdA?
pi_78128869
Wordt vandaag de dag dat het kabinet valt?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')