Noem er eens een paar. Ik kom echt niet verder dan balkie 1, 2, 3 & 4quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, je bent weer lekker aan het overdrijven zie ik.
Misschien is het een idee om buiten de grenzen te kijken, of misschien even een geschiedenis boek open te slaan. Als je échte horrorkabinetten wil zien dan.
In bijvoorbeeld belgie loopt het namelijk op rolletjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Noem er eens een paar. Ik kom echt niet verder dan balkie 1, 2, 3 & 4
Ander land, niet interessant voor de kabinetten in NLquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
In bijvoorbeeld belgie loopt het namelijk op rolletjes
Dus om in de toekomst leuke NAVO baantjes te krijgen, moeten we geld blijven uitgeven aan een niet winbare oorlog. Volgens mij moet er in de eerste plaats draagvlak zijn voor de missie en komt het veilig stellen van leuke baantjes voor onze ex politici toch echt op de allerlaatste plaats.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/137(...)uzgan-rampzalig.html
Ik had een paar weken geleden al gezegd dat de pvda een ramkoers moest varen. Gelukkig doen ze dat ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef Harlon het volgende:
YES YES YES!! BOS: Ze moeten vrijdag wel, want er is geen meerderheid in de 2e kamer voor een verlenging van de missie in Uruzgan. Oftewel: ramkoers, CDA en CU moeten om of uit elkaar.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Harlon het volgende:
Ah ze willen het beeld creëren dat ze een duidelijke, heldere partij zijn. Wel een handige keuze zo kort voor de verkiezingen.
Dat vind jij, dat vind ik, maar dat vinden de politici niet...quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus om in de toekomst leuke NAVO baantjes te krijgen, moeten we geld blijven uitgeven aan een niet winbare oorlog. Volgens mij moet er in de eerste plaats draagvlak zijn voor de missie en komt het veilig stellen van leuke baantjes voor onze ex politici toch echt op de allerlaatste plaats.
Daar komt nog bij dat 'wij' ons aan onze belofte hebben gehouden. Wij hebben de eerste missie netjes afgemaakt en beloofd tot augustus dit jaar te blijven om daarna tot december af te bouwen. DAT DOEN WE OOK. Wij zijn geen onbetrouwbare partner en al zou dat, de NAVO heeft ons meer ellende dan geluk gebracht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus om in de toekomst leuke NAVO baantjes te krijgen, moeten we geld blijven uitgeven aan een niet winbare oorlog. Volgens mij moet er in de eerste plaats draagvlak zijn voor de missie en komt het veilig stellen van leuke baantjes voor onze ex politici toch echt op de allerlaatste plaats.
Sowieso opmerkelijk omdat in het vorige topic verschillende keren werd gezegd dat defensie het liefst weg wil daar omdat ze nu al nauwelijks het materieel en de middelen hebben die nodig zijn voor de missie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zo zou het moeten werken, dat zou normaal zijn, alleen zo werkt het internationale politieke systeem niet, dat heeft met eerlijkheid weinig op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat 'wij' ons aan onze belofte hebben gehouden. Wij hebben de eerste missie netjes afgemaakt en beloofd tot augustus dit jaar te blijven om daarna tot december af te bouwen. DAT DOEN WE OOK. Wij zijn geen onbetrouwbare partner en al zou dat, de NAVO heeft ons meer ellende dan geluk gebracht.
Dat zijn brave gristenen. Lullen altijd mee met de hoogste baas.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de CU kamerfractie? Ik dacht dat die juist niet voor blijven waren.
Nou ik had vanmiddag wel ineens het idee dat CU en CDA de rijen aan het sluiten waren om de schuld bij de PvdA te leggen na dat top overleg op het torentjequote:Op woensdag 17 februari 2010 23:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zijn brave gristenen. Lullen altijd mee met de hoogste baas.
Zelfs het CDA durft dat niet aan, daarvoor heeft de PvdA op dit standpunt teveel de publieke opinie mee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou ik had vanmiddag wel ineens het idee dat CU en CDA de rijen aan het sluiten waren om de schuld bij de PvdA te leggen na dat top overleg op het torentje
Nazi-Duitsland. Dat was horror.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Noem er eens een paar. Ik kom echt niet verder dan balkie 1, 2, 3 & 4
Als dat gebeurt heb ik heel veel geld om het gezicht van Verhagen te zien op het moment dat ze besluiten te buigenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:52 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Zelfs het CDA durft dat niet aan, daarvoor heeft de PvdA op dit standpunt teveel de publieke opinie mee.
Ik denk dat het kabinet blijft zitten en dat het CDA gaat slikken.
Zal niet gebeuren zonder enig politiek gewin in de nabije toekomst voor cda/cu. Zeker met het oog op de aanstaande bezuinigingen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als dat gebeurt heb ik heel veel geld om het gezicht van Verhagen te zien op het moment dat ze besluiten te buigen
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 februari 2010 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Als dat gebeurt heb ik heel veel geld om het gezicht van Verhagen te zien op het moment dat ze besluiten te buigen
Maar nu kan er dus ook geen sprake meer zijn van een communicatiefout...quote:Prime Minister Jan Peter Balkenende and his Christian Democrats want to extend the mission for a year, possibly in reduced form.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:03 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Helaas zullen we dat nooit gaan zien. Maar het zure gezicht voor de camera wanneer hij moet toegeven dat het ook een cda standpunt is (waarschijnlijk met de woorden dat Bos enkel het kabinetsstandpunt verwoord heeft en dat de verbijstering een communicatiefout was) gaan we natuurlijk wel zien.
Het is momenteel trouwens vreemd stil op twitter... (jaja, twitter)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:08 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester
Bos bij collega's Nova: wij zijn klaar voor verkiezingen. Helder
Dat denk ik ook, ik vind het wel een fraai staaltje koorddansenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:52 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Zelfs het CDA durft dat niet aan, daarvoor heeft de PvdA op dit standpunt teveel de publieke opinie mee.
Ik denk dat het kabinet blijft zitten en dat het CDA gaat slikken.
Het knappe is er al lang vanaf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:31 schreef Deprater het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik vind het wel een fraai staaltje koorddansen
iemand die dat ff mailt naar de PvdA?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:05 schreef Crazy Harry het volgende:
En het is nogal wat, die communicatiefout
http://news.yahoo.com/s/a(...)rlands_afghanistan_1
En zoveel heeft Balkenende dus op met Nederland, dat de buitenlandse pers eerder te horen krijgt wat ze willen...
[..]
Maar nu kan er dus ook geen sprake meer zijn van een communicatiefout...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |