Congratz!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Prosperity het volgende:BLIIJJJJJ!!!
RIJBEWIJS GEHAALD![]()
klacht: 5 werkdagen wachten voordat ik dat plastic roze 'papiertje' kan ophalen.... grrr
Muziekquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef Yuki het volgende:
Muziek
Pianoles
Ging goed vandaag
[..]
Congratz!
Ik sluit me bij je aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Miam het volgende:
ik ben al de gehele dag erg neerslachtig en chaggerijnig..
Haha, nou zo ver ga ik nooit komen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Muziek
Had deze week een cert van het RIAM binnen.![]()
Maar voor theorie en compositie, geen piano.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:11 schreef Miam het volgende:
zoals ik op twitter al zei; ik geloof dat ik morgen maar dood ben.
Babe niet zo eng doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:11 schreef Miam het volgende:
zoals ik op twitter al zei; ik geloof dat ik morgen maar dood ben.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:38 schreef zwartedoos het volgende:
Hoe moet ik nu hier slapen nadat een inbreker net op mn slaapkamer stond
woowquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:38 schreef zwartedoos het volgende:
Hoe moet ik nu hier slapen nadat een inbreker net op mn slaapkamer stond
ze hebben mn telefoon ook gejatquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
woow
what the..?
*knuft*
kan je iemand bellen, die ff bij je blijft vannacht?
Jemigquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ze hebben mn telefoon ook gejatheb wel met mensen gesproken op msn maar die kunnen blijkbaar niks voor me betekenen.
ja via de burenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jemigheb je de politie wel kunnen contacten dan?
Ik zou een bos bloemen voor de deur leggen met een briefje: "Voor bij je begrafenis... Groetjes, vrouwe huize!"quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:54 schreef zwartedoos het volgende:
Lig nu in bed met ladekast voor de deur...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:59 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zou een bos bloemen voor de deur leggen met een briefje: "Voor bij je begrafenis... Groetjes, vrouwe huize!"
Zouden ze dan nog door die deur durven te komen, die inbrekers?
nou die lag buiten op de straat(laptop)maar mnm mooie flatscreen is wegquote:
sterkte....quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou die lag buiten op de straat(laptop)maar mnm mooie flatscreen is wegen mn centjes
en mn sigaretten
(geloof me die heb je nodig in zon geval
)En mn kat heeft een trauma
en ik heb glas in mn voet
nee die is niet gekomen nee, had t ook aan jou gevraagd en niet aan hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 05:31 schreef scrub_nurse het volgende:
is e niet gekomen? gvd had me dan maar gemsnd/gesmst (via hi) dan was ik gekomen![]()
ot: alweer slecht geslapen, pijn in mn schouderblad,maar mede door de situatie bij ZD
wel dus. je had alleen geen zin.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:42 schreef scrub_nurse het volgende:
Wow zd je hebt mij niks gevraagd!
Niet veel anders dan vanochtendquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:29 schreef Yuki het volgende:
Moe, brak onproductief, alleen en ongeduldig.
Wat leuk!quote:
Die kleine dingetjes kunnen toch ook heerlijk zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik zit niet echt op dezelfde lijn meer als mijn vriend
Ik vraag wat meer initiatief van zijn kant en waar komt ie mee: rummykub
Wat een spannend leven ga ik lijden
Daar heb je gelijk in. Het is gewoon irritant dat ik alleen maar de kleine dingen ga krijgen en dat hij de grote dingen met andere mensen wilt delen. Ik wil ook gewoon eens een keer een groot ding delen met hem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die kleine dingetjes kunnen toch ook heerlijk zijn
Maar als je inderdaad niet bij elkaar past dan zal het nog wel moeilijker worden
quote:
sluit me hier helemaal bij aanquote:
Iedereen buikpijn ?quote:
Helpt krabben niet ?quote:
Waow das langquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik voel me super!![]()
Ik voelde me gisteren enorm kut... het leek wat op een depressie, maar achteraf was het gewoon oververmoeidheid... ik ben gisteren om 2 uur ('s middags) op bed gaan liggen en gelijk in slaap gevallen... ik heb in totaal 19 en een half uur geslapen (alleen van 4 tot 5 vanmorgen wakker geweest)...
Ik ben nu dus wel weer lekker uitgeslapen, en weer lekker vrolijk.
Aww, zieligquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Ilsjuhh het volgende:
Dood van liefdesverdriet (leuk joh die online spelletjes...ga je gewoon dood omdat je geliefde wordt gedood..)
Sterktequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:03 schreef Miam het volgende:
Heel erg aangeslagen door het overlijden van een bekende.pff..
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:03 schreef Miam het volgende:
Heel erg aangeslagen door het overlijden van een bekende.pff..
lekker met dit pokkeweerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef kwiwi het volgende:
ontzettend moeen dan zometeen ook nog 18 km fietsen
Awhquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Ilsjuhh het volgende:
Dood van liefdesverdriet (leuk joh die online spelletjes...ga je gewoon dood omdat je geliefde wordt gedood..)
Ja beetje jammer weer!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
AwhJammer genoeg ben ik geen heks
Dan had ik je gered!
quote:
Gecondoleerd, Miam...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:00 schreef Miam het volgende:
bedankt voor jullie reacties..
Ik ben zo enorm teneergeslagen.. ik heb er even geen grip meer op geloof ik..
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:00 schreef Miam het volgende:
gecondoleerd..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:00 schreef Miam het volgende:
Sterktequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:00 schreef Miam het volgende:
Al wat beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:19 schreef Underverse het volgende:
Ik heb een Hertog Jan in mijn hand...
En dat is lekker joh, elke keer weer als ik een slokje neem...
Was het maar een vliegtuig he? Die hebben automatische pilootquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:43 schreef Yuki het volgende:
Zenuwachtig, want ik ga vanavond met de auto weg en t sneeuwt
dat vraag ik me dus ook afquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:14 schreef candygirl het volgende:
mijn lichaam...........wat doe je toch met me
Nou idd!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:44 schreef Underverse het volgende:
[..]
Was het maar een vliegtuig he? Die hebben automatische piloot
had ik ook. Heb tot de dweilpauze gekeken in bed. Viel op de bank al bijna in slaap. In de dweilpauze heb ik mn oogjes maar dichtgedaan. Wanneer/hoe laat is die 10km?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:23 schreef kwiwi het volgende:
helemaal kapotmaar wil toch het schaatsen nog even zien
quote:
Hetzelfde hier kiwiquote:Op zondag 21 februari 2010 18:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje dufjes maar verder alles goed
Heb veel leuke dingen in het vooruitzicht!
quote:Op maandag 22 februari 2010 06:40 schreef TheFrankey het volgende:
strontverkouden blegh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |