quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:58 schreef Tinuviel het volgende:
De grotere druiven waren idd doormidden gesneden. De kleintjes krijgt hij met maar 2 tanden ook in zijn geheel weg.
Elin wat doe je met de witte gordijnen van je moeder.
Naja je zou het nog eens kunnen zeggen tegen de leidsters Estrys. Maar na zijn geschreeuw hebben ze nu ook vast door, dat hij verven niet leuk vind![]()
Jair voed mij met wat hij niet wilAls hij het zelf wil geeft die het niet aan mij of trekt het dan toch maar heel snel weg. Wij hadden vanochtend fruitstroopfeest. Die kwam ook overal op. Volgens mij kleeft er nog steeds wat fruitstroop aan de oren van meneer. Ik heb ook wat leuke fotos gemaakt.
Kan gebeuren toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef Tinuviel het volgende:
Bedankt Raissa voor het openen van het nieuwe topic. Heb er helemaal niet meer op gelet, dat ik hem dicht had gegooid. Sorry.
Ik ben eigenlijk nog nooit bij Lennon gebleven totdat hij sliep. Als ik wegga, doe ik de "projector" en muziekdoosje aan, zwaai nog even, doe de lamp uit, dan de lamp op de gang uit en loop naar beneden. Heel af en toe begint hij na een aantaal minuten even te huilen, dan laat ik hem even huilen, duurt het te lang ga ik even naar boven wat water/speentje geven in het donker en dan weer naar beneden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe doen jullie dat met slapen leggen? Blijven jullie in de kamer tot je kind echt in slaap is gevallen? Verwen je je kind er eigenlijk mee zodat die dan niet meer vanzelf in slaap kan vallen? Bij ons is het zo, dat ik s'ochtends en s'middags vaak vrij snel weg kan, soms slaapt die dan nog net niet. S'avonds en s'nachts is het meestal zo dat wij toch echt moeten blijven tot die in slaap is gevallen.
Wat goed zeg!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:42 schreef Grijs het volgende:
Marlien knuffelt het liefst met een hydrofiel luier... daar heb ik er gelukkig genoeg van. Alleen in haar bedje trouwens, zo wordt 'ie ook niet zo heel vies (en ik vind het geen gezicht). Gelukkig taalt ze er buiten haar bedje ook niet naar.
Marlien heeft al een paar keer op een potje geplast en zelfs ook al een keer gepoept! Ze heeft echt door wat de bedoeling is, lijkt wel.
Liefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Marie79 het volgende:
Je kan er niet te vroeg mee zijn hoor Grasjes, met een wc verkleiner![]()
Over knuffeltjes, Maarten heeft wel wat knuffels in zijn bedje en op het kdv heeft hij daar zijn 'kdv-knuffel'. Die blijft daar ook. Hij heeft alleen niet een vaste knuffel zeg maar. Dat zijn zijn vingertjes... Als hij in bed ligt en wil gaan slapen, dan sabbelt hij erop. Het lijkt dan qua geluid net een klein varkentje!
En dat heeft mijn moeder gedaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Grasjes het volgende:
naar aanleiding van de potjesverhalen hier zag ik een wcverkleiner bij de kruidvat in de aanbieding (3,99) en heb er nog over nagedacht om die alvast maar te kopen![]()
Zo ging/gaat dat bij ons ook altijd probeer je werkelijk alles behalve voeden. Blijken ze honger te hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Flowerbox, lastig zeg. Lennon doet dat (nog) niet en van Twan kan ik me het ook niet herinneren. Helaas geen tips van mij voor jou.
Pff Lennon heeft gisterenavond/vannacht bijna een uur gehuild/wakker geweest... dat zijn we zo niet gewend van hem. Water gegeven, wilde hij niet. Dentinox... hielp niet. Ik wilde een zetpil zetten ivm evt. pijn maar zijn temp was 36.1 dus maar niet gedaan. Bij ons in bed: ging hij spelen. Uiteindelijk hebben we hem maar een toetjegegeven en toen werd hij rustig en ging slapen. Blijkbaar had hij gewoon honger.
![]()
en ik ben vandaag voor het eerst sinds 1,5 week weer aan het werk en ben nu moe..![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zo ging/gaat dat bij ons ook altijd probeer je werkelijk alles behalve voeden. Blijken ze honger te hebben
Ja opvolgmelk geven we dan. en iedereen is meteen daarna in diepe rust, behalve ik. Van de week zelfs iemand voor mijn werk liggen mailen. Die vroeg of ik gek was geworden, mailtjes sturen om 3:30quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm soms hebben ze van die dagen hè?en dan ook vaak op vaste tijdstippen. Geef je dan gewoon opvolgmelk? Normaal vindt Lennon een slok water wel prima trouwens... maar gisterenavond dus niet.
Balen dat je niet meer in slaap kunt komen dan. Daar heb ik - gelukkig - geen last van, slaap zo weer verder.
Okay... dat geven wij eigenlijk al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja opvolgmelk geven we dan. en iedereen is meteen daarna in diepe rust, behalve ik. Van de week zelfs iemand voor mijn werk liggen mailen. Die vroeg of ik gek was geworden, mailtjes sturen om 3:30
Mila gaat ook aandacht trekken als ik aan de telefoon ben maar dat doet ze nog redelijk beschaafd, gelukkig. Ik probeer zoveel mogelijk te bellen als ze op bed ligt en als het niet anders kan dan op de momenten dat ze een soepstengel eet ofzo...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef flowerbox het volgende:Hoi dames Sorry ik ben hier veel te weinig te vinden. Post nu vnml in het kleine babietjes-topic.
Maar ik heb een klein probleempje met mijn dreumes waar jullie misschien ook wel eens tegen aan lopen:
Als ik aan de telefoon ben probeert ze steeds mijn aandacht te trekken. Eerst op een zachte toon maar als dat niet lukt dan begint ze hartverscheurend te huilen. Zo erg dat ik degene aan de telefoon niet meer kan verstaan. Ik negeer haar gedrag steeds maar echt leuk is het niet. Ik heb geprobeerd haar eerst aan het spelen te zetten en daarna te gaan bellen maar ook dat is (nog) niet gelukt.
Hoe doen jullie dat?
Noch meer slechte nachtenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef Grasjes het volgende:
Lianne, Lola en Guus, nog gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!![]()
Freecell, vind Leander zijn broertje lief?
Diaan, ik hoop dat de pap helpt vanavond!
slechte nachten *check* ook al een week waarin ze elke nacht 1 a 2x wakker wordt en dan echt even uit bed moet. Kiesjes of sprongetje misschien.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef Marie79 het volgende:
Lola en Guus welkom hier
*slechte nachten* Hier gaat weer wat beter wat betreft de nachten! Ik wilde (na vorige week steeds een tussen ons in slapend kind te hebben), dit weekend er wat 'strenger' mee omgaan, en heb dan consequent in zijn eigen bedje terugleggen. Meneertje had het door denk ik, want nu al drie nachten op rij helemaal in zijn eigen bedje!
O ja, er is wel een kiesje door! Rechts boven (daar heeft hij vier tandjes) en dan een 'gat' en dan dat kiesje.
Ja, idd, je zei het alquote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]told u so
En ineens zijn daar de kiezen
Ja dat had ik bij Koen ook, het was net een halve kies, vrij normaal lijkt me. Komt gewoon niet even snel door dus.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Marie79 het volgende:
Ja ben erg moe, kon gewoon niet zo op mijn woorden komen net, en trouwens ook wel blonT is![]()
Ik hoop het... Lennon heeft er ook nog maar 2. Mijn wens is dat er zo ineens 4 bij zijn..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt vanzelf welineens dan gaat het heel hard
Hij is nu druk met rozijntjes eten..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Fruppel het volgende:
Lennon wat heb je goed geslapen! Vertel eens aan Danique hoe dat moet
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Estrys het volgende:
Seb stopt alle rozijntjes uit het doosje in zijn wang en spuugt ze dan na een paar minuten in 1 keer allemaal achter elkaar uit
Inderdaad.. het ging ook wel een tijdje goed, maar de laatste dagen niet.quote:In theorie moeten ze zonder kunnen maar de praktijk is toch meestal een ander verhaal
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:16 schreef Jore het volgende:
Hier worden ze wel verteerd, gek is dat. Hij kauwt er ook echt op en hij vindt ze heerlijk. Mijn man zet regelmatig een parcoursje uit met rozijntjes![]()
En lukt dat ook dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Elodie wil tegenwoordig altijd met een vork eten. Grappig om te zien, zelfs erwtjes wil ze erop prikken.
Als ik 'nee' roep tegen Mila als ze weer eens een plant staat uit te graven dan draait ze zich om en gaat ze staan wijzen met dr vingertje (zo'n nee-gebaar) en dan begint ze heel hard te lachen. Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka is trouwens slimmer dan we denken: ze had een oordopje (zo'n geel geval) gevonden en wilde die bij mijn man in zijn oor proppen. Ze heeft hem die dingen wel eens zien gebruiken namelijk. En ze speelt nog wel eens de vermoorde onschuld als we 'nee' zeggen, maar daar trappen we mooi niet meer in dus...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef Raissa het volgende:
als ze weer eens een plant staat uit te graven
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]Doet zij dat ook? Verschrikkelijk he. Hier grabbelt ze steeds snel nog eens als ik neen zeg, om het dan op de grond te gooien...
Ja, en ik wil eigenlijk niet alles weghalen omdat madam dat nodig vindt.. Maar word ook een beetje moe van dat gegraafquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]Doet zij dat ook? Verschrikkelijk he. Hier grabbelt ze steeds snel nog eens als ik neen zeg, om het dan op de grond te gooien...
En dát wou ik nou ook nog even zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een lekker koppie heeft Lennon
De erwtjes misschien niet meteen, maar aardappels, stukjes groenten en vlees lukt haar best goed om met een vork te eten.quote:
Whehquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
kijk r lopen met poepbroekgaat toch wat minder vlot
Het warme eten voer ik nog (heeft nog geen tanden, dus het wordt nog wat gepureerd), maar de boterham die wil ie inderdaad alleen nog maar zelf doen. Wel leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:55 schreef Grijs het volgende:
Marlien eet meestal zelfstandig met een lepeltje of een vork. Ze wil absoluut niet meer gevoerd worden. 't Is natuurlijk wel iets meer zooi zo, maar het gaat steeds beter.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Bekijk "Met vallen en opstaan...." op YouTube
Goedzo Elodiequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Bass-Miss het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Uhmm, heel plakkerige snoep geven, zodat hij een tijdje zijn tanden niet meer van elkaar kan halen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef freecell het volgende:
kiesknarsen
hoe stop ik het?
Ik heb de halve dag kippenvel tot op mijn voetzolen....
Wheh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Uhmm, heel plakkerige snoep geven, zodat hij een tijdje zijn tanden niet meer van elkaar kan halen?
Zou ie te vaak op zijn loopwagen zitten misschien?quote:
Ik ben blij dat ik slechthorend ben, hoorapparaten uit en ik hoor het niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh.
Hij doet het vooral als hij ontevreden/jengelig is.
Vandaag de hele dag dus.
En ik kan er écht niet tegen. Wil langzamerhand met oorwarmers op gaan lopenNagels over schoolbord effect zeg maar
En ik geloof dat hij niet snapt wát hij nou precies niet mag als ik zeg dat hij het niet moet doen
De hele dag hè. Vanaf het eerste tot het laatste moment. en niet een zacht stemmetje maar als een echte kerel lekker hardquote:
elin kan er ook wat van..heb je mn filmpje met geluid gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
De hele dag hè. Vanaf het eerste tot het laatste moment. en niet een zacht stemmetje maar als een echte kerel lekker hard
ja grappig is datquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin kan er ook wat van..heb je mn filmpje met geluid gezien?
de heeeuleeeeee dag
KWAAAAAAAKKWAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKK DIKDIKDIK
Hier ook toen ze net door waren iddquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef Raissa het volgende:
Leander![]()
Tandenknarsen is ook echt een rotgeluid free, Mila deed het met dr voortandjes, brrrrrrrrrrr.. Gelukkig doet ze het niet meer *afklopt*.
Ik vind dat zo vreselijk hè! Of euh, als ze in dr autostoel zit en ze gaat met dr nageltjes over de stof schrapen ook zo'n kippenvelgeluidquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook toen ze net door waren idd
Is hij inderdaad vanzelf mee gestopt.
Maar met kiezen kunnen ze véél harder knarsen
Owquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:07 schreef Estrys het volgende:
In bed gaat ie niet lief brabbelen. Dan is het brullen
Qua melk denk ik wel ja, maar gewoon een beetje water kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Dan zou ie dus nu wel genoeg gehad hebbenNa zn avondeten krijgt ie meestal ook nog een fles geloof ik.
Drinkt je oppaskindje nog uit een echte fles dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Da's waar. Uit de gloednieuwe fles van de DA want papa was vergeten de fles mee te geven
Dus met kind in de buggy maar even naar de winkel gelopen, wel raar om in je eigen straat ineens met een baby te lopen![]()
Ik heb alleen nog maar van maat 92 gezien en wat ik er van gezien heb is dat echt veel te groot. Van broek heeft hij nog steeds maatje 74 en dan alleen met knoopsgat elastiek anders zakken ze van zijn kont. Rompers aantrekken gaat prima staand hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat hij vooral zo huilde omdat ik cht nog nooit zó hard au gegild heblaten we hopen dat hij het nu idd niet weer doet.. overigens is hij nu wel ontzettend aan t knuffelen en kusjes geven, duss mss schuldgevoel ?
Trouwens Estrys, wat mij te binnen schoot, Seb is toch altijd zo beweeglijk met aankleden enzo? Draagt hij nog rompertjes of onderbroekjs en hemdjes? Dat laatste is nl echt een aanrader. Jan heeft ze ook (maat 92 past hem prima). Hij hoeft in principe alleen nog te liggen voor de luier zelf, de rest kan gewoon staand. Scheelt me een hoop ergernis!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ze is trouwens wel een dramaqueen:
*krijgt geen aandacht: huil*
Ik kijk haar verbaasd aan(ik herken haar aandachtshuil)
*gluurt tussen de oogleden door naar mij:huil*
Ik kijk haar nog steeds verbaasd aan
*kijkt mij aan: huil*
Ik kijk haar nog steeds verbaasd aan
*geeft op en speelt verder*
zeeman (lekker goedkoop ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar van maat 92 gezien en wat ik er van gezien heb is dat echt veel te groot. Van broek heeft hij nog steeds maatje 74 en dan alleen met knoopsgat elastiek anders zakken ze van zijn kont. Rompers aantrekken gaat prima staand hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
Leander was bij het meten de laatste keer 82 CM, maar hij zit qua rompers gewoon nog in 80 en soms 86. Niks te klein aan. Nog nooit een opengesprongen romper gehad
Maar hij was bij het wegen ook nog net geen 9 KG, misschien is dat het
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:16 schreef DJMO het volgende:
Jan's middenlijf zal wwel langer zijn dan gemiddeld dan
Mweh, iets onder het lijntje.quote:
elin ook, waarschijnlijk omdat ze vallen als een maatje 80quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef bodpa09 het volgende:
M. was 81 cm in januari, ik schat hem nu een halve tot een hele cm langer. Hij draagt rompers 86/92, die zitten ruim, mouwen zijn wel wat lang. Shirts maat 80, soms 86, broeken maat 80. En hij past nu in zijn goodmoodjumpsuit maat 86/92!![]()
![]()
Wat een kleintje...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik schat Annicka nu op de 80 cm en 8300.
Misschien is dat het, eerst waren de pijpjes echt nog te lang en viel hij erover. Nu niet meer, joechei! M. is 9800 gram, ook een tenger jongetje. Broeken zakken idd ook van zijn gat, ik gebruik nu een broekriem, helpt wel iets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin ook, waarschijnlijk omdat ze vallen als een maatje 80
en elin is even lang en net zo zwaar als JJ, althans dat denk ik iig de laatste keer was ze net over de 9kg en 79 cm, ze zal nu zo'n 82 cm en 9500 gram zijn.
maar ze is wel tenger qua bouw, een lange dus. maar geen probleem met 74/80 rompers
daar denkt mijn kinderarts in het sophia geloof ik anders overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben ook liever lichtere kindjes dan zwaardere kindjes volgens mij... bij gelijke gezondheid...
LB dat is dan inderdaad een dikzakje, zo was mn jongste neefje ook.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Marie79 het volgende:
MaartenRuben draagt ook nog 74/80 rompers, waarvan sommigen al ietsjes krap worden, en anderen nog goed zitten. Een enkele keer draagt hij een 86/92 romper, maar die zijn wel aan de ruime kant.
Kleding zitten we in 80 en soms in 86.
ja dat gaat met seb dus niet. Die schreeuwt de hele tijd keihard JAJAJAJAJA en wil dan steeds bij mij op schoot of toch niet of toch wel. Heeee een kast wat zit hier in? Heee folders die kunnen vast uit de kast. En dan kan ik dus net zo goed niet meegaan want dan volg ik het gesprek toch niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wij namen Annicka gewoon mee naar de hypotheekadviseur.Al is het wel lastig als een kind wat minder rustig is als Annicka is.
Andersom was niet te doen geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Freecell, ik hoop ook dat een tweede een stuk makkelijker wordt wat borstvoeding betreft, hoor. Ik ben realistisch genoeg om te bedenken dat bij nr twee hetzelfde geintje uithalen als bij Annicka(een maand fulltime kolven en vingervoeden) een heel stuk moeilijker(zo niet onmogelijk) wordt. Ook bij jou is het gewoon een simpele constatering van een feit (Florian is een stuk gemakkelijker dan Leander wat borstvoeding betreft). Ik denk niet dat jij je daar schuldig over hoeft te voelen. Wellicht heeft God het zo bedoeld: eerst het 'moeilijke' kind, daarna het 'makkelijke' kind, zodat beiden optimaal van de borstvoeding kunnen genieten?Andersom was het een heel stuk lastiger geweest.
Bj ons wordt de kleine weleens boos als hij ergens aan zit, wat niet mag. Als wij het dan afpakken of hem ervan afhalen. Ik zou het niet echt een driftbui noemen, zo erg is het niet. Dus ik heb zelf niet echt ervaring. Wat jij doet als zij een driftbui heeft lijkt me al het meest verstandige, dat je kunt doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wat vraagjes.
Is er iemand van jullie bekend met het fenomeen driftbuien bij een dreumes?
Als ik iets doe wat Lianne niet zint, afhankelijk van de situatie, dan geeft ze me een mep of wurmt ze zich los en dan gaat ze op de grond op haar buik liggen schreeuwen/huilen. Wil ik haar dan oppakken, dan draait ze zich ook in alle mogelijke bochten om maar niet opgepakt te worden. Dus dan laat ik haar maar even liggen, en dan na een paar tellen is het wel weer oke.
Ze kan ook heel claimend zijn. Op het KDV bijvoorbeeld (ze komt daar nog maar net een maand, 2 keer per week), moeten de leidsters niet even iemand anders in bed leggen of even iemand gaan verschonen, want dan is het drama. Ook mag ik niet weggaan, want dan is het huilen.
Ik ben eigenlijk nog geen enkele keer weggegaan zonder dat ze huilde. Of ze nou op de grond zat of bij een leidster op de arm, dat maakte niet echt verschil. Ik bleef wel altijd even om het hoekje staan, kijken of ze snel stil was, dit was elke keer gelukkig wel het geval. En ze speelt daar verder ook wel leuk.
Maar babyzwemmen klinkt nog zo leuk...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef Estrys het volgende:
GWS babyzwemmen? Heet het nu geen dreumeszwemmen? ;-)
Beterschap en succes bij de aannemer morgen.quote:Seb is logeren, wij moeten morgenochtend om 8 uur bij de aannemer zijn en we zijn allebei niet lekker en een goede
nacht is broodnodig dus is seb bij opa en oma.
Dat heeft Lennon ook gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:55 schreef Kleurdoos het volgende:
het fijnst vindt ze een dikke paperback, zodat ze met r duim er langs kan bladeren (dat hele snelle)of ze scheurt uit dikkie dik
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
Seb leest het liefste in: over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Iedere avond als papa thuis komt van het werk moet hij op de speelmat gaan zitten in kleermakerszit en komt Seb met dat boekje aan en klimt hij bij papa op schoot![]()
Seb staat het liefste de hele dag voor het raam nu. Auto's kijken. Moest vanmorgen zo lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hier is ze dol op boekjes lezen.. maar ze wil wel zelf de bladzijdes kiezen![]()
En wat gaat ze snel.. Als ze een snotje heeft zegt ze neus en maakt het schoon met een zakdoekje.
Na ieder slokje drinken zegt ze OP!
Zingt liedjes, danst dansjes en is zoo leuk![]()
![]()
Ziet ze een plaatje van een schaap roept ze heel blij mehhhhhh mehhhhh mehhhhh![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
Seb leest het liefste in: over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Iedere avond als papa thuis komt van het werk moet hij op de speelmat gaan zitten in kleermakerszit en komt Seb met dat boekje aan en klimt hij bij papa op schoot![]()
Seb staat het liefste de hele dag voor het raam nu. Auto's kijken. Moest vanmorgen zo lachen.heheh dat boekje hebben wij ook + knuffeltje, heb m gisteren nog voorgelezen maar ik word helemaal waus van dat herhalen 'ik? nee hoezo? ik doe dat zo...'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat heb ik ook, gelukkig gaan we van de eerste naar de laatste pagina en dan weer naar het midden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heheh dat boekje hebben wij ook + knuffeltje, heb m gisteren nog voorgelezen maar ik word helemaal waus van dat herhalen 'ik? nee hoezo? ik doe dat zo...'
Jan llijkt echt wel wat op Lennon! Die doet 's avonds precies hetzelfde, maar ik zing dan meestal nog een liedje of drie, vier, vijf, zevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft Lennon ook gedaan![]()
Onder het mom Dikkie Dik aaien en vervolgens gewoon blz. eruit scheuren. Wij lezen voor als hij naar bed gaat 's avonds... dan gaat hij niet liggen, maar staan en meekijken... als het verhaaltje uit is, leggen we hem goed en zingen een liedje...
Op schoot voorlezen heeft hij het geduld niet voor... wat betreft spelen, hij speelt met alles... LP boerderij, hippo, vormenstoof, gymtafel, ballen locomotief... en ik kom dingen van de boerderij tegen in de vormenstoof, de stukjes uit de hippo in de vormenstoof, de vormen in de locomotief.![]()
Annicka, wat goed van je![]()
![]()
DJMO je zou wat druppels op de speen kunnen doen. Lennon heeft er geen moeite mee, die vindt het lekker en drinkt soms uit het flesje
dat is hier ook zo! Alle blokjes en poppetjes zitten ergens anders in! Het kuikentje van de Hippo zit altijd bij de LP boerderij dus dat heeft ze goed begrepenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op schoot voorlezen heeft hij het geduld niet voor... wat betreft spelen, hij speelt met alles... LP boerderij, hippo, vormenstoof, gymtafel, ballen locomotief... en ik kom dingen van de boerderij tegen in de vormenstoof, de stukjes uit de hippo in de vormenstoof, de vormen in de locomotief.![]()
Leuk boek, dochterlief had hem vroeger ook alquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
Tot twee weken geleden heeft ze nog in een slaapzak geslapen, maar ook zij trok hem uit. Heb nog enkele dagen geprobeerd dat ding binnenstebuiten aan te trekken maar zelfs dan kreeg ze het voor elkaar. Volgens mij heeft ze het ook veel te warm met dat ding aan. Heb hem tijdens een middagslaapje uitgelaten en dat ging verrassend goed. Het enige waar ik me af en toe nog zorgen over maak dat ze koude voetjes krijgt omdat ze het liefst boven de deken ligt dus ik doe nu toch maar sokjes aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
Wij troffen Leander vannacht en vanmorgen 2x aan zonder slaapzak![]()
Helemaal uitgetrokken zonder veel lawaai te maken![]()
Wel lastig. Omdraaien wil niet echt, dan zit het te hoog bij zijn hals...
Maar misschien kan hij al wel zonder slaapzak?Slapen die van jullie allemaal nog in slaapzak? En waarom wel/niet?
Ja ik weet nog wel dat het zo met omrollen ook ging, me ze liep al zo laat voor de eerste keer, dus ik ben er mischien wat te zeer op gefocust. Naja ik laat het inderdaad maar even.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef freecell het volgende:
Blabla: Leander doet dat wel met praten. De ene keer zegt hij 'mama mij ook happie?' en dan zijn de zinnen van meer dan twee woorden zomaar weer een week weg en vertikt hij het helemaal
![]()
Gewoon lekker laten en kijk over twee weken eens weer
Ja, herkenbaar! Mijn oudste had dat heel sterk met allerlei dingen, mijn jongste in iets mindere mate. Dan kunnen ze wat nieuws (en eigenlijk meerdere dingen) en dat laten ze 1 of 2 keer zien en vervolgens moeten ze dat verwerken (die indruk kreeg ik erbij, maar misschien is dat wel grote onzinquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Herkent iemand dit trouwens? Dana heeft een week of 2 geleden ongeveer voor het eerst los gelopen, ging heel goed..tussen oma en mama op en neer lopen, helemaal trots. Thuis nog even aan papa laten zien. En vanaf dat moment weigert ze. Ze wilt gewoon niet meer los lopen. Aan de hand loopt ze prima mee, los staan is ook geen enkel probleem..maar lopen ho maar. Ze word ook echt boos als je het probeerd te stimuleren. Dus dat doen we nu ook niet meer en laten dr gewoon, maar ik vind het zo gek en weet niet zo goed wat ik er meer moet...
ouderschapsverlof?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:08 schreef freecell het volgende:
Arme Jan, sneu is dat, die verkouden kindjes!
We hebben Leander een slaapzak aangedaan met een stroevere ritsDat hielp
Die ene kan dus de kast in tot Florian hem past
En Leander is nog steeds schreeuwerig, pieperig en niet helemaal op streek. Hopen dat hij snel gewend is dat alles nu een beetje anders is.... Hij geniet er wel duidelijk van dat zijn papa hele dagen thuis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |