quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:58 schreef Tinuviel het volgende:
De grotere druiven waren idd doormidden gesneden. De kleintjes krijgt hij met maar 2 tanden ook in zijn geheel weg.
Elin wat doe je met de witte gordijnen van je moeder.
Naja je zou het nog eens kunnen zeggen tegen de leidsters Estrys. Maar na zijn geschreeuw hebben ze nu ook vast door, dat hij verven niet leuk vind![]()
Jair voed mij met wat hij niet wilAls hij het zelf wil geeft die het niet aan mij of trekt het dan toch maar heel snel weg. Wij hadden vanochtend fruitstroopfeest. Die kwam ook overal op. Volgens mij kleeft er nog steeds wat fruitstroop aan de oren van meneer. Ik heb ook wat leuke fotos gemaakt.
Kan gebeuren toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef Tinuviel het volgende:
Bedankt Raissa voor het openen van het nieuwe topic. Heb er helemaal niet meer op gelet, dat ik hem dicht had gegooid. Sorry.
Ik ben eigenlijk nog nooit bij Lennon gebleven totdat hij sliep. Als ik wegga, doe ik de "projector" en muziekdoosje aan, zwaai nog even, doe de lamp uit, dan de lamp op de gang uit en loop naar beneden. Heel af en toe begint hij na een aantaal minuten even te huilen, dan laat ik hem even huilen, duurt het te lang ga ik even naar boven wat water/speentje geven in het donker en dan weer naar beneden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe doen jullie dat met slapen leggen? Blijven jullie in de kamer tot je kind echt in slaap is gevallen? Verwen je je kind er eigenlijk mee zodat die dan niet meer vanzelf in slaap kan vallen? Bij ons is het zo, dat ik s'ochtends en s'middags vaak vrij snel weg kan, soms slaapt die dan nog net niet. S'avonds en s'nachts is het meestal zo dat wij toch echt moeten blijven tot die in slaap is gevallen.
Wat goed zeg!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:42 schreef Grijs het volgende:
Marlien knuffelt het liefst met een hydrofiel luier... daar heb ik er gelukkig genoeg van. Alleen in haar bedje trouwens, zo wordt 'ie ook niet zo heel vies (en ik vind het geen gezicht). Gelukkig taalt ze er buiten haar bedje ook niet naar.
Marlien heeft al een paar keer op een potje geplast en zelfs ook al een keer gepoept! Ze heeft echt door wat de bedoeling is, lijkt wel.
Liefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Marie79 het volgende:
Je kan er niet te vroeg mee zijn hoor Grasjes, met een wc verkleiner![]()
Over knuffeltjes, Maarten heeft wel wat knuffels in zijn bedje en op het kdv heeft hij daar zijn 'kdv-knuffel'. Die blijft daar ook. Hij heeft alleen niet een vaste knuffel zeg maar. Dat zijn zijn vingertjes... Als hij in bed ligt en wil gaan slapen, dan sabbelt hij erop. Het lijkt dan qua geluid net een klein varkentje!
En dat heeft mijn moeder gedaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Grasjes het volgende:
naar aanleiding van de potjesverhalen hier zag ik een wcverkleiner bij de kruidvat in de aanbieding (3,99) en heb er nog over nagedacht om die alvast maar te kopen![]()
Zo ging/gaat dat bij ons ook altijd probeer je werkelijk alles behalve voeden. Blijken ze honger te hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Flowerbox, lastig zeg. Lennon doet dat (nog) niet en van Twan kan ik me het ook niet herinneren. Helaas geen tips van mij voor jou.
Pff Lennon heeft gisterenavond/vannacht bijna een uur gehuild/wakker geweest... dat zijn we zo niet gewend van hem. Water gegeven, wilde hij niet. Dentinox... hielp niet. Ik wilde een zetpil zetten ivm evt. pijn maar zijn temp was 36.1 dus maar niet gedaan. Bij ons in bed: ging hij spelen. Uiteindelijk hebben we hem maar een toetjegegeven en toen werd hij rustig en ging slapen. Blijkbaar had hij gewoon honger.
![]()
en ik ben vandaag voor het eerst sinds 1,5 week weer aan het werk en ben nu moe..![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zo ging/gaat dat bij ons ook altijd probeer je werkelijk alles behalve voeden. Blijken ze honger te hebben
Ja opvolgmelk geven we dan. en iedereen is meteen daarna in diepe rust, behalve ik. Van de week zelfs iemand voor mijn werk liggen mailen. Die vroeg of ik gek was geworden, mailtjes sturen om 3:30quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm soms hebben ze van die dagen hè?en dan ook vaak op vaste tijdstippen. Geef je dan gewoon opvolgmelk? Normaal vindt Lennon een slok water wel prima trouwens... maar gisterenavond dus niet.
Balen dat je niet meer in slaap kunt komen dan. Daar heb ik - gelukkig - geen last van, slaap zo weer verder.
Okay... dat geven wij eigenlijk al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja opvolgmelk geven we dan. en iedereen is meteen daarna in diepe rust, behalve ik. Van de week zelfs iemand voor mijn werk liggen mailen. Die vroeg of ik gek was geworden, mailtjes sturen om 3:30
Mila gaat ook aandacht trekken als ik aan de telefoon ben maar dat doet ze nog redelijk beschaafd, gelukkig. Ik probeer zoveel mogelijk te bellen als ze op bed ligt en als het niet anders kan dan op de momenten dat ze een soepstengel eet ofzo...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef flowerbox het volgende:Hoi dames Sorry ik ben hier veel te weinig te vinden. Post nu vnml in het kleine babietjes-topic.
Maar ik heb een klein probleempje met mijn dreumes waar jullie misschien ook wel eens tegen aan lopen:
Als ik aan de telefoon ben probeert ze steeds mijn aandacht te trekken. Eerst op een zachte toon maar als dat niet lukt dan begint ze hartverscheurend te huilen. Zo erg dat ik degene aan de telefoon niet meer kan verstaan. Ik negeer haar gedrag steeds maar echt leuk is het niet. Ik heb geprobeerd haar eerst aan het spelen te zetten en daarna te gaan bellen maar ook dat is (nog) niet gelukt.
Hoe doen jullie dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |