Ja, idd, je zei het alquote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]told u so
En ineens zijn daar de kiezen
Ja dat had ik bij Koen ook, het was net een halve kies, vrij normaal lijkt me. Komt gewoon niet even snel door dus.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Marie79 het volgende:
Ja ben erg moe, kon gewoon niet zo op mijn woorden komen net, en trouwens ook wel blonT is![]()
Ik hoop het... Lennon heeft er ook nog maar 2. Mijn wens is dat er zo ineens 4 bij zijn..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt vanzelf welineens dan gaat het heel hard
Hij is nu druk met rozijntjes eten..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Fruppel het volgende:
Lennon wat heb je goed geslapen! Vertel eens aan Danique hoe dat moet
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Estrys het volgende:
Seb stopt alle rozijntjes uit het doosje in zijn wang en spuugt ze dan na een paar minuten in 1 keer allemaal achter elkaar uit
Inderdaad.. het ging ook wel een tijdje goed, maar de laatste dagen niet.quote:In theorie moeten ze zonder kunnen maar de praktijk is toch meestal een ander verhaal
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:16 schreef Jore het volgende:
Hier worden ze wel verteerd, gek is dat. Hij kauwt er ook echt op en hij vindt ze heerlijk. Mijn man zet regelmatig een parcoursje uit met rozijntjes![]()
En lukt dat ook dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Elodie wil tegenwoordig altijd met een vork eten. Grappig om te zien, zelfs erwtjes wil ze erop prikken.
Als ik 'nee' roep tegen Mila als ze weer eens een plant staat uit te graven dan draait ze zich om en gaat ze staan wijzen met dr vingertje (zo'n nee-gebaar) en dan begint ze heel hard te lachen. Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka is trouwens slimmer dan we denken: ze had een oordopje (zo'n geel geval) gevonden en wilde die bij mijn man in zijn oor proppen. Ze heeft hem die dingen wel eens zien gebruiken namelijk. En ze speelt nog wel eens de vermoorde onschuld als we 'nee' zeggen, maar daar trappen we mooi niet meer in dus...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef Raissa het volgende:
als ze weer eens een plant staat uit te graven
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]Doet zij dat ook? Verschrikkelijk he. Hier grabbelt ze steeds snel nog eens als ik neen zeg, om het dan op de grond te gooien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |