quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
Seb leest het liefste in: over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Iedere avond als papa thuis komt van het werk moet hij op de speelmat gaan zitten in kleermakerszit en komt Seb met dat boekje aan en klimt hij bij papa op schoot![]()
Seb staat het liefste de hele dag voor het raam nu. Auto's kijken. Moest vanmorgen zo lachen.heheh dat boekje hebben wij ook + knuffeltje, heb m gisteren nog voorgelezen maar ik word helemaal waus van dat herhalen 'ik? nee hoezo? ik doe dat zo...'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat heb ik ook, gelukkig gaan we van de eerste naar de laatste pagina en dan weer naar het midden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heheh dat boekje hebben wij ook + knuffeltje, heb m gisteren nog voorgelezen maar ik word helemaal waus van dat herhalen 'ik? nee hoezo? ik doe dat zo...'
Jan llijkt echt wel wat op Lennon! Die doet 's avonds precies hetzelfde, maar ik zing dan meestal nog een liedje of drie, vier, vijf, zevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft Lennon ook gedaan![]()
Onder het mom Dikkie Dik aaien en vervolgens gewoon blz. eruit scheuren. Wij lezen voor als hij naar bed gaat 's avonds... dan gaat hij niet liggen, maar staan en meekijken... als het verhaaltje uit is, leggen we hem goed en zingen een liedje...
Op schoot voorlezen heeft hij het geduld niet voor... wat betreft spelen, hij speelt met alles... LP boerderij, hippo, vormenstoof, gymtafel, ballen locomotief... en ik kom dingen van de boerderij tegen in de vormenstoof, de stukjes uit de hippo in de vormenstoof, de vormen in de locomotief.![]()
Annicka, wat goed van je![]()
![]()
DJMO je zou wat druppels op de speen kunnen doen. Lennon heeft er geen moeite mee, die vindt het lekker en drinkt soms uit het flesje
dat is hier ook zo! Alle blokjes en poppetjes zitten ergens anders in! Het kuikentje van de Hippo zit altijd bij de LP boerderij dus dat heeft ze goed begrepenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op schoot voorlezen heeft hij het geduld niet voor... wat betreft spelen, hij speelt met alles... LP boerderij, hippo, vormenstoof, gymtafel, ballen locomotief... en ik kom dingen van de boerderij tegen in de vormenstoof, de stukjes uit de hippo in de vormenstoof, de vormen in de locomotief.![]()
Leuk boek, dochterlief had hem vroeger ook alquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
Seb leest het liefste in: over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Iedere avond als papa thuis komt van het werk moet hij op de speelmat gaan zitten in kleermakerszit en komt Seb met dat boekje aan en klimt hij bij papa op schoot![]()
Tot twee weken geleden heeft ze nog in een slaapzak geslapen, maar ook zij trok hem uit. Heb nog enkele dagen geprobeerd dat ding binnenstebuiten aan te trekken maar zelfs dan kreeg ze het voor elkaar. Volgens mij heeft ze het ook veel te warm met dat ding aan. Heb hem tijdens een middagslaapje uitgelaten en dat ging verrassend goed. Het enige waar ik me af en toe nog zorgen over maak dat ze koude voetjes krijgt omdat ze het liefst boven de deken ligt dus ik doe nu toch maar sokjes aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
Wij troffen Leander vannacht en vanmorgen 2x aan zonder slaapzak![]()
Helemaal uitgetrokken zonder veel lawaai te maken![]()
Wel lastig. Omdraaien wil niet echt, dan zit het te hoog bij zijn hals...
Maar misschien kan hij al wel zonder slaapzak?Slapen die van jullie allemaal nog in slaapzak? En waarom wel/niet?
Ja ik weet nog wel dat het zo met omrollen ook ging, me ze liep al zo laat voor de eerste keer, dus ik ben er mischien wat te zeer op gefocust. Naja ik laat het inderdaad maar even.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef freecell het volgende:
Blabla: Leander doet dat wel met praten. De ene keer zegt hij 'mama mij ook happie?' en dan zijn de zinnen van meer dan twee woorden zomaar weer een week weg en vertikt hij het helemaal
![]()
Gewoon lekker laten en kijk over twee weken eens weer
Ja, herkenbaar! Mijn oudste had dat heel sterk met allerlei dingen, mijn jongste in iets mindere mate. Dan kunnen ze wat nieuws (en eigenlijk meerdere dingen) en dat laten ze 1 of 2 keer zien en vervolgens moeten ze dat verwerken (die indruk kreeg ik erbij, maar misschien is dat wel grote onzinquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Herkent iemand dit trouwens? Dana heeft een week of 2 geleden ongeveer voor het eerst los gelopen, ging heel goed..tussen oma en mama op en neer lopen, helemaal trots. Thuis nog even aan papa laten zien. En vanaf dat moment weigert ze. Ze wilt gewoon niet meer los lopen. Aan de hand loopt ze prima mee, los staan is ook geen enkel probleem..maar lopen ho maar. Ze word ook echt boos als je het probeerd te stimuleren. Dus dat doen we nu ook niet meer en laten dr gewoon, maar ik vind het zo gek en weet niet zo goed wat ik er meer moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |