abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:28:00 #276
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78672344
Lennon! Fietsen is hardstikke leuk hoor! Kan je alles goed zien!

Onze dreumes had het op haar heupen vannacht, ze werd om 04.15 huilend wakker en we kregen haar met geen mogelijkheid meer op bed.
Ze was helemaal over de zeik en wilde zelfs niet bij ons liggen. Na 1 1/2 uur was ze eindelijk gekalmeerd en zijn we maar naar beneden gegaan want toen had slapen niet veel zin meer.
Op het KDV is ze meteen naar bed gegaan want ze viel bijna om van de slaap
Hoop dat het een eenmalige aktie was.
pi_78674635
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
Seb leest het liefste in: over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Iedere avond als papa thuis komt van het werk moet hij op de speelmat gaan zitten in kleermakerszit en komt Seb met dat boekje aan en klimt hij bij papa op schoot

Seb staat het liefste de hele dag voor het raam nu. Auto's kijken. Moest vanmorgen zo lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heheh dat boekje hebben wij ook + knuffeltje, heb m gisteren nog voorgelezen maar ik word helemaal waus van dat herhalen 'ik? nee hoezo? ik doe dat zo...'
pi_78675236
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

heheh dat boekje hebben wij ook + knuffeltje, heb m gisteren nog voorgelezen maar ik word helemaal waus van dat herhalen 'ik? nee hoezo? ik doe dat zo...'
Ja dat heb ik ook, gelukkig gaan we van de eerste naar de laatste pagina en dan weer naar het midden.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 maart 2010 @ 13:28:34 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78679597
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat heeft Lennon ook gedaan Onder het mom Dikkie Dik aaien en vervolgens gewoon blz. eruit scheuren. Wij lezen voor als hij naar bed gaat 's avonds... dan gaat hij niet liggen, maar staan en meekijken... als het verhaaltje uit is, leggen we hem goed en zingen een liedje...

Op schoot voorlezen heeft hij het geduld niet voor... wat betreft spelen, hij speelt met alles... LP boerderij, hippo, vormenstoof, gymtafel, ballen locomotief... en ik kom dingen van de boerderij tegen in de vormenstoof, de stukjes uit de hippo in de vormenstoof, de vormen in de locomotief.

Annicka, wat goed van je

DJMO je zou wat druppels op de speen kunnen doen. Lennon heeft er geen moeite mee, die vindt het lekker en drinkt soms uit het flesje
Jan llijkt echt wel wat op Lennon! Die doet 's avonds precies hetzelfde, maar ik zing dan meestal nog een liedje of drie, vier, vijf, zeven tijdens het eennalaatste liedje leg ik hem dan neer, en bij het laatste loop ik zingend weg. Meestal hoor ik hem dan ook niet meer.

Dat van die speen zou ik wel kunnen proberen, die houdt hij meestal wel in zijn mond
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:59:13 #280
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78681007
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Op schoot voorlezen heeft hij het geduld niet voor... wat betreft spelen, hij speelt met alles... LP boerderij, hippo, vormenstoof, gymtafel, ballen locomotief... en ik kom dingen van de boerderij tegen in de vormenstoof, de stukjes uit de hippo in de vormenstoof, de vormen in de locomotief.
dat is hier ook zo! Alle blokjes en poppetjes zitten ergens anders in! Het kuikentje van de Hippo zit altijd bij de LP boerderij dus dat heeft ze goed begrepen
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:30:30 #281
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78682405
Zo, we hebben vandaag 'zwemles' gehad, we zaten om 9:30 al in het zwembad terwijl ik mee wilde doen met de les van 10:00. Maar ja, beter te vroeg dan te laat. Kon ze even acclimatiseren.

Annicka hield me tijdens de les de meeste tijd stevig vast aan mijn vingers, dus we hebben niet meteen alles kunnen doen zoals de bedoeling was, maar bijvoorbeeld op haar rug drijven was geen enkel probleem (kreeg de waarschuwing dat niet alle kleintjes dat leuk vinden, maar Annicka vond het wel best). Ik heb wel een beetje rustig aan gedaan, ze is immers nog niets gewend.

Na de les zijn we weer even gaan vrijzwemmen en toen heb ik haar wel een paar keer los laten drijven. Dan is ze dat een beetje gewend. En ze is helemaal gek op de glijbaan. Na een paar keer oefenen en vasthouden en begeleiden, is ze het laatste tijdje helemaal alleen van de glijbaan gegaan, zelf het trappetje op, zelf gaan zitten en zelf naar beneden glijden.
Wheeeeee
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78682928
Annicka, wat dapper
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:39:51 #283
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_78695781
Maarten al goed los staan

Annicka, nu al zelf van de glijbaan!

Diaan, heb je alweer gefietst met Lennon?

Vormenstoof is hier ook een hit en ook hier moet alles door het rondje (en dat past niet dus zo'n gezicht )
Boekjes lezen vind ze ook erg leuk en daar is ze het meest mee bezig. In haar eigen volgorde ook
pi_78699650
Annika wat goed dat je zelf al van de glijbaan af gaat.

Ik ging een paar dagen geleden met zoonlief van de glijbaan af op ons speelterrein. Hij loopt niet, dus zou het niet zelf kunnen. Het was niet alsof hij er helemaal weg van was. Misschien komt dat met de gewenning.

Welk merk fiets en welke fietzitjes hebben jullie dan? Wij hadden een GMG zitje gekocht en manlief had hem op de fiets gemonteerd. Hoor ik paar dagen geleden, dat die ermee probeerde te fietsen en toen die geen bochten kon maken, dat ding er gelijk weer afgemonteerd heeft.

Bij ons gaan ook vormpjes van de vormenstoof door de gaatjes van een ander spelletje. Hij heeft een emmer met houten blokken. S'avonds ruimen wij die weleens samen op. Dan gooit hij niet alleen de houten blokken in die emmer maar van alles: zijn auto, vormpjes van de vormenstoof, zijn speelcamera en de houten blokken. Hij speelt met auto's (inclusief bijbehorend geluid bruummmm bruummm) en houten eendjes aan een touw (inclusief bijbehorend geluid kwa kwa), de houten blokken, nijntje blokken (torens bouwen tot 2-3 blokken), bekertjes (ze kunnen op mekaar in een toren en in mekaar: hij zet ze alleen in mekaar nog niet op mekaar).
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:26:27 #285
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78702102
Annicka wat goed

Grasjes, mijn vader heeft gisteren met Lennon gefietst en toen ging het goed... morgen gaat hij weer proberen. Vandaag ben ik met Lennon wezen wandelen, hij op de driewieler, hij had erg naar zn zin.

Tinuviel, wij hebben een bobike. Ik vind die prima op de fiets.. ik heb geen mamafiets maar een gewone omafiets.

Fruppel, die Hippo is leuk hè? Lennon heeft hem helemaal ontdekt nu.
Make love, not war ☮
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:43:27 #286
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78703254
Wat goed zeg van Annicka, helemaal zelf van de glijbaan... Maarten is nog nooit van de glijbaan afgeweest Ik ben nog nooit samen met Maarten van de glijbaan geweest

Ik wil binnenkort ook weer eens met Maarten gaan zwemmen, misschien zondag maar eens inplannen.
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:51:26 #287
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78731345
Het is best leuk hoor, van de glijbaan af. Over een tijdje dump ik haar in de ballenbak. gelukkiger kun je haar niet maken. Maar sommige kindjes vinden de glijbaan gewoon eng, net zoals sommige volwassenen bijvoorbeeld liever niet in een achtbaan zitten. Ieder zijn ding.

Ik fiets ook af en toe met Annicka voorop, maar het probleem was voor haar dat ze koude handjes kreeg(zelfs met wantjes) En dat vond ze wat minder. Nu het weer warmer wordt zal het vast beter gaan, want ze vind het fietsen wel leuk, alleen die koude handjes niet...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78732624
glijbaan vin dana ook geweldig, en drama als je dan weer naar huis moet

En lezen vind dan heel leuk, maar het moet wel op haar manier, dat wilt zeggen dat je zolang op een bladzijde blijft totdat zij bladerd en alleen benoemd wat zij aanwijst ghehe.

Herkent iemand dit trouwens? Dana heeft een week of 2 geleden ongeveer voor het eerst los gelopen, ging heel goed..tussen oma en mama op en neer lopen, helemaal trots. Thuis nog even aan papa laten zien. En vanaf dat moment weigert ze. Ze wilt gewoon niet meer los lopen. Aan de hand loopt ze prima mee, los staan is ook geen enkel probleem..maar lopen ho maar. Ze word ook echt boos als je het probeerd te stimuleren. Dus dat doen we nu ook niet meer en laten dr gewoon, maar ik vind het zo gek en weet niet zo goed wat ik er meer moet...
pi_78732666
Wij troffen Leander vannacht en vanmorgen 2x aan zonder slaapzak
Helemaal uitgetrokken zonder veel lawaai te maken
Wel lastig. Omdraaien wil niet echt, dan zit het te hoog bij zijn hals...

Maar misschien kan hij al wel zonder slaapzak? Slapen die van jullie allemaal nog in slaapzak? En waarom wel/niet?
pi_78732762
Blabla: Leander doet dat wel met praten. De ene keer zegt hij 'mama mij ook happie? ' en dan zijn de zinnen van meer dan twee woorden zomaar weer een week weg en vertikt hij het helemaal

Gewoon lekker laten en kijk over twee weken eens weer
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:30:38 #291
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_78732970
Hier een bijna 2 jarig jongetje die voorlopig nog even in zijn slaapzak slaapt. Heb laatst geprobeerd hem zonder slaapzak in bed te leggen maar hij ging direct staan en probeerde er uit te klimmen. En hij vind slapen met slaapzak prima dus laten we het voorlopig maar zo.
pi_78733351
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
Seb leest het liefste in: over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Iedere avond als papa thuis komt van het werk moet hij op de speelmat gaan zitten in kleermakerszit en komt Seb met dat boekje aan en klimt hij bij papa op schoot
Leuk boek, dochterlief had hem vroeger ook al

Blijft leuk
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_78739370
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
Wij troffen Leander vannacht en vanmorgen 2x aan zonder slaapzak
Helemaal uitgetrokken zonder veel lawaai te maken
Wel lastig. Omdraaien wil niet echt, dan zit het te hoog bij zijn hals...

Maar misschien kan hij al wel zonder slaapzak? Slapen die van jullie allemaal nog in slaapzak? En waarom wel/niet?
Tot twee weken geleden heeft ze nog in een slaapzak geslapen, maar ook zij trok hem uit. Heb nog enkele dagen geprobeerd dat ding binnenstebuiten aan te trekken maar zelfs dan kreeg ze het voor elkaar. Volgens mij heeft ze het ook veel te warm met dat ding aan. Heb hem tijdens een middagslaapje uitgelaten en dat ging verrassend goed. Het enige waar ik me af en toe nog zorgen over maak dat ze koude voetjes krijgt omdat ze het liefst boven de deken ligt dus ik doe nu toch maar sokjes aan.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_78744159
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef freecell het volgende:
Blabla: Leander doet dat wel met praten. De ene keer zegt hij 'mama mij ook happie? ' en dan zijn de zinnen van meer dan twee woorden zomaar weer een week weg en vertikt hij het helemaal

Gewoon lekker laten en kijk over twee weken eens weer
Ja ik weet nog wel dat het zo met omrollen ook ging, me ze liep al zo laat voor de eerste keer, dus ik ben er mischien wat te zeer op gefocust. Naja ik laat het inderdaad maar even.

Slaapzak slaap Dana al lang niet meer in. De reden waarom, Dana heeft het al zo snel warm, zeker in een slaapzakje.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:08:38 #295
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_78753765
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Herkent iemand dit trouwens? Dana heeft een week of 2 geleden ongeveer voor het eerst los gelopen, ging heel goed..tussen oma en mama op en neer lopen, helemaal trots. Thuis nog even aan papa laten zien. En vanaf dat moment weigert ze. Ze wilt gewoon niet meer los lopen. Aan de hand loopt ze prima mee, los staan is ook geen enkel probleem..maar lopen ho maar. Ze word ook echt boos als je het probeerd te stimuleren. Dus dat doen we nu ook niet meer en laten dr gewoon, maar ik vind het zo gek en weet niet zo goed wat ik er meer moet...
Ja, herkenbaar! Mijn oudste had dat heel sterk met allerlei dingen, mijn jongste in iets mindere mate. Dan kunnen ze wat nieuws (en eigenlijk meerdere dingen) en dat laten ze 1 of 2 keer zien en vervolgens moeten ze dat verwerken (die indruk kreeg ik erbij, maar misschien is dat wel grote onzin ). Om het na een paar weken gewoon te kunnen.

Marlien slaapt altijd met een slaapzak, sinds ze een keer uit bed was geklommen toen ze die niet aanhad. Ik durf haar niet meer zonder in bed te leggen...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 maart 2010 @ 23:32:13 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78754894
Diaan, nog bedankt voor je tip over hoestdrank op fopspeen! jan lag weer te hoesten in bed en slaap .. toen hoestdrankje op zijn speen gedaan, en ik heb m niet meer gehoord nadien!

Jan slaapt ook gewoon in slaapzak, t kan hem niet snel te warm zijn geloof ik want hij ligt ook onder een dekbedje. Zonder trapt hij het dekbed van zich af en t helpt m dus ook om wat rustiger te liggen/slapen dan zonder.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 maart 2010 @ 06:45:04 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78760579
Jan heeft prima geslapen vannacht .. alleen hij was om zes uur wakker

T ventje werd misselijk van t slijm ophoesten vanmorgen leek het wel, dus ik heb maar een noodgreep toegepast om de caltrivat en kindigest naar binnen te krijgen bij hem. opgelost in een beetje suikerwater. misschien niet de meest etische oplossing maar t werkt wel iig. hij hoest nu ook minder dan ervoor lijkt t wel. Suikerwater smeert ook natuurlijk. Hij is iig weer vrolijk en gelaafd nu (zijn papfles is ook al op)

pi_78763816
Arme Jan, sneu is dat, die verkouden kindjes!

We hebben Leander een slaapzak aangedaan met een stroevere rits Dat hielp
Die ene kan dus de kast in tot Florian hem past

En Leander is nog steeds schreeuwerig, pieperig en niet helemaal op streek. Hopen dat hij snel gewend is dat alles nu een beetje anders is.... Hij geniet er wel duidelijk van dat zijn papa hele dagen thuis is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 maart 2010 @ 10:29:34 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78764588
hij ligt nu weer lekker te slapen free (en mama zit met hoofdpijn van het te vroege opstaan ) en ik ga zo wel even de ha bellen of ze hem toch even wil nakijken .. t duurt me iets te lang allemaal

pi_78779109
Ziek en zielig meisje hier, ze zit zichzelf in de weg, sneu hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')