abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78480272
Bellen ze net van het kdv dat Seb een temp heeft van tegen de 38 en dat hij erg huilerig is. Tandjes denk ik. Maar hij slaapt nu dus ze ging het nog even bekijken en zou bellen als het echt niet meer ging. Maar ja, nou zou ik het liefst het arme schaapje ophalen natuurlijk. Manlief heeft natuurlijk de autostoel mee, dus moet ik lopend. En we hebben zo direct een afspraak bij de hypotheekadviseur Gelukkig komt mijn moeder nou en gaan we hem lekker ophalen en vanavond als we snowboardles hebben zou mijn schoonmoeder komen maar nu blijft mijn moeder hier om op te passen. Dat voelt vertrouwder voor Seb
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 februari 2010 @ 14:29:04 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78480565
grafiekjes

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 februari 2010 @ 14:30:49 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78480630
sterkte met seb estrys!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_78481100
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef bodpa09 het volgende:
M. was 81 cm in januari, ik schat hem nu een halve tot een hele cm langer. Hij draagt rompers 86/92, die zitten ruim, mouwen zijn wel wat lang. Shirts maat 80, soms 86, broeken maat 80. En hij past nu in zijn goodmoodjumpsuit maat 86/92!
elin ook, waarschijnlijk omdat ze vallen als een maatje 80

en elin is even lang en net zo zwaar als JJ, althans dat denk ik iig de laatste keer was ze net over de 9kg en 79 cm, ze zal nu zo'n 82 cm en 9500 gram zijn.
maar ze is wel tenger qua bouw, een lange dus. maar geen probleem met 74/80 rompers
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:47:26 #205
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78481242
Wij namen Annicka gewoon mee naar de hypotheekadviseur. Al is het wel lastig als een kind wat minder rustig is als Annicka is.

Grafiekjes Het is wel voor een deel een prognose, ik heb het laatste puntje toegevoegd om de grafiek op 24 maanden ipv 12 maanden te krijgen.

Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 februari 2010 @ 14:49:16 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78481319
Jan zit denk ik nog steeds rond de 9300, misschien 9400 .. die komt niet zo snel meer aan sinds november .. op 2 november was hij 8950 en sindsdien is hij ca. 300 gram aangekomen, maar wel ruim 5 cm gegroeid ..

vrijdag 26 februari 2010 @ 14:53:58 #207
12913 GreatWhiteSilence
pi_78481508
Ik schat Annicka nu op de 80 cm en 8300.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78481746
Zal ik ook even? laatste meting van 18 januari:

Lengte:

Gewicht:

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2010 15:04:39 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:15:48 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78482284
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik schat Annicka nu op de 80 cm en 8300.
Wat een kleintje... In onze familie zitten relatief grote/zware kinderen toen ze op de dreumesleeftijd waren. Lennon is de lichtste en kleinste. Lennon is nu ong. 9500 gram en zo'n 80 cm denk ik.

LL mooie grafiekjes!!

beterschap voor Seb, hopelijk is even tandenpijn....
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:49:18 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78483559
wat een dikzakje had ik hier dan gisteren!

Die is volgens mij al bijna 12 kilo, en toen hij (te vroeg) geboren werd woog ie maar 1800 gram! Goed ingehaald dus
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:55:05 #211
12913 GreatWhiteSilence
pi_78483798
Ik vraag me nog steeds af wanneer ik klachten van het CB ga krijgen over haar gewicht. Maar tot nu toe geen enkele klacht gehoord.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:13:19 #212
114177 Diaan73
pi_78484568
Ze hebben ook liever lichtere kindjes dan zwaardere kindjes volgens mij... bij gelijke gezondheid...

LB dat is dan inderdaad een dikzakje, zo was mn jongste neefje ook.
Make love, not war ☮
pi_78487341
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elin ook, waarschijnlijk omdat ze vallen als een maatje 80

en elin is even lang en net zo zwaar als JJ, althans dat denk ik iig de laatste keer was ze net over de 9kg en 79 cm, ze zal nu zo'n 82 cm en 9500 gram zijn.
maar ze is wel tenger qua bouw, een lange dus. maar geen probleem met 74/80 rompers
Misschien is dat het, eerst waren de pijpjes echt nog te lang en viel hij erover. Nu niet meer, joechei! M. is 9800 gram, ook een tenger jongetje. Broeken zakken idd ook van zijn gat, ik gebruik nu een broekriem, helpt wel iets.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 februari 2010 @ 18:11:00 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78488694
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben ook liever lichtere kindjes dan zwaardere kindjes volgens mij... bij gelijke gezondheid...

LB dat is dan inderdaad een dikzakje, zo was mn jongste neefje ook.
daar denkt mijn kinderarts in het sophia geloof ik anders over Jan's curves mogen van haar absoluut niet verder uit elkaar gaan lopen zeg maar. Of ik er maar wat meer calorieen in wilde proppen zodat hij wat bijkwam (dattie net ziek geweest was, dattie continu met tanden, kiezen en hoektanden bezig is en daarom slecht eet, tja.. daar wordt niet naar gevraagd en wordt weggewuifd als ik het opmerk ...

vrijdag 26 februari 2010 @ 18:21:21 #215
12913 GreatWhiteSilence
pi_78488973
Dan moet die kinderarts van jou Annicka maar niet te zien krijgen.
De vorige kinderarts die zo begon hebben we 'ontslagen', voor zover je van ontslag kunt spreken natuurlijk. Die wilde zelfs zo ver gaan dat ie dwangvoeding(sondevoeding) overwoog om er wat meer aan te krijgen. En dat terwijl Annicka nog nooit ziek is geweest.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 februari 2010 @ 18:53:01 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78489842
Ik loop bij haar onder controle vanwege mijn drankgebruik in de eerste maanden zwangerschap GWS, Jan mankeert ook helemaal niets, is gewoon gezond etc etc, ontwikkelt zich prima (k blijf bij de fysio onder behandeling tot hij loopt, dus dat wordt echt wel gecheckt). Ergens vind ik haar controle's dus wat overdreven, maar goed ik ga er gewoon heen. Beter een controle teveel dan te weinig denk ik dan maar. Mocht zij echter beginnen over sonde/dwangvoeding zoals jij nu ook omschrijft, ben ik er linea-rect weg. Dan kan ze het vergeten dat ik ooit nog één stap in haar kantoor zet.

pi_78497664
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Marie79 het volgende:
MaartenRuben draagt ook nog 74/80 rompers, waarvan sommigen al ietsjes krap worden, en anderen nog goed zitten. Een enkele keer draagt hij een 86/92 romper, maar die zijn wel aan de ruime kant.

Kleding zitten we in 80 en soms in 86.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_78512339
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wij namen Annicka gewoon mee naar de hypotheekadviseur. Al is het wel lastig als een kind wat minder rustig is als Annicka is.
ja dat gaat met seb dus niet. Die schreeuwt de hele tijd keihard JAJAJAJAJA en wil dan steeds bij mij op schoot of toch niet of toch wel. Heeee een kast wat zit hier in? Heee folders die kunnen vast uit de kast. En dan kan ik dus net zo goed niet meegaan want dan volg ik het gesprek toch niet.

En nu is hij met zijn vader aan het zingen en dansen op K3.. 'Overaaaal waaar de meisjes zijn is het feeeest' zo grappig die mannen
pi_78513182
Voor de verandering nog maar eens een curve
De laatste meting is van 21 januari. En dan te bedenken dat ze bijna nog steeds alleen op borstvoeding leeft Ze is nog niet zo'n grote eter, alleen avondeten vind ze wel oke.

Gesprekken bij een hypotheek adviseur.. pff, ik ken het
Gelukkig hebben wij zo'n gesprek afgelopen november gehad, en toen was Lianne nog niet zo actief als dat ze nu is. Nu durf ik haar niet meer mee te nemen hoor, om dezelfde reden als Estrys zegt!
pi_78513322
Ik heb trouwens ook nog wat vraagjes.
Is er iemand van jullie bekend met het fenomeen driftbuien bij een dreumes?
Als ik iets doe wat Lianne niet zint, afhankelijk van de situatie, dan geeft ze me een mep of wurmt ze zich los en dan gaat ze op de grond op haar buik liggen schreeuwen/huilen. Wil ik haar dan oppakken, dan draait ze zich ook in alle mogelijke bochten om maar niet opgepakt te worden. Dus dan laat ik haar maar even liggen, en dan na een paar tellen is het wel weer oke.
Ze kan ook heel claimend zijn. Op het KDV bijvoorbeeld (ze komt daar nog maar net een maand, 2 keer per week), moeten de leidsters niet even iemand anders in bed leggen of even iemand gaan verschonen, want dan is het drama. Ook mag ik niet weggaan, want dan is het huilen.
Ik ben eigenlijk nog geen enkele keer weggegaan zonder dat ze huilde. Of ze nou op de grond zat of bij een leidster op de arm, dat maakte niet echt verschil. Ik bleef wel altijd even om het hoekje staan, kijken of ze snel stil was, dit was elke keer gelukkig wel het geval. En ze speelt daar verder ook wel leuk.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:19:10 #221
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78515679
Danique kan ook ontzettende driftbuien hebben als iets niet gaat zoals zij dat wilt.
Ik laat haar dan even uitrazen want net als bij Lianne heeft het helemaal geen zin als ik haar dan oppak of wil kalmeren.

Huilen doet ze ook nogsteeds vrijwel elke keer als ik wegga bij het KDV, ze is vaak heel snel stil maar het komt wel eens voor dat ze langer blijft huilen dan hoor ik haar nog als ik weg rij.
De rest van de dag is het altijd prima, ze speelt lekker en heeft nergens last van gelukkig.

Het is denk ik iets wat bij de leeftijd hoort!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:07:13 #222
12913 GreatWhiteSilence
pi_78517161
Driftbuien herken ik niet, maar ze is natuurlijk wel pissig als iets niet mag of iets haar niet lukt.
pi_78517483
Leander vindt de crèche bij de kerk helemaal te gek (wat wil je, ong. 12 kinderen tussen de 1 en 2 ) maar als ik weg ga huilt hij wel even Dus blijkbaar hoort het er bij

Ik voel me trouwens een beetje schuldig tegenover hem Florian is een makkelijke baby en iedereen die vraagt hoe het is vertel ik dat hij heel makkelijk is en zich braaf eens per 3 à 4 uur meldt voor wat drinken en dan weer gaat pitten.
Iedereen weet nog wel hoe het met Leander was. Twee maanden 12x per dag een uur drinken. Letterlijk 50% van de tijd dus... En de overige tijd was hij onrustig en huilerig.
En ik vind ze écht even lief, maar wat een verschil met Florian nu. Dit is gewoon veel makkelijker....
Maar het voelt zo klote om dat te zeggen
pi_78517542
Ow en Leander en driftbuien? Soms woest als hij iets niet mag en gaat dan expres alle andere dingen die hij niet mag ook doen

ow en hij praat zo leuk
Heb ik een broodje: mamma, mij happie?
En dan met zo'n uithaal op de ie

Sowieso praat hij ineens met zinnen En net was hij z'n tenen aan het tellen op het aankleedkussen: éé, téé, die!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:52:54 #225
12913 GreatWhiteSilence
pi_78518525
Freecell, ik hoop ook dat een tweede een stuk makkelijker wordt wat borstvoeding betreft, hoor. Ik ben realistisch genoeg om te bedenken dat bij nr twee hetzelfde geintje uithalen als bij Annicka(een maand fulltime kolven en vingervoeden) een heel stuk moeilijker(zo niet onmogelijk) wordt. Ook bij jou is het gewoon een simpele constatering van een feit (Florian is een stuk gemakkelijker dan Leander wat borstvoeding betreft). Ik denk niet dat jij je daar schuldig over hoeft te voelen. Wellicht heeft God het zo bedoeld: eerst het 'moeilijke' kind, daarna het 'makkelijke' kind, zodat beiden optimaal van de borstvoeding kunnen genieten? Andersom was het een heel stuk lastiger geweest.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 15:06:29 #226
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78520645
Echte driftbuien, met een op de grond gillende, krijsende, stampende dreumes, ken ik (nog) niet. Maarten kan wel heel boos worden, en dan gaat hij met zijn beker/broodje/koekje/bordje gooien...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_78520730
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Freecell, ik hoop ook dat een tweede een stuk makkelijker wordt wat borstvoeding betreft, hoor. Ik ben realistisch genoeg om te bedenken dat bij nr twee hetzelfde geintje uithalen als bij Annicka(een maand fulltime kolven en vingervoeden) een heel stuk moeilijker(zo niet onmogelijk) wordt. Ook bij jou is het gewoon een simpele constatering van een feit (Florian is een stuk gemakkelijker dan Leander wat borstvoeding betreft). Ik denk niet dat jij je daar schuldig over hoeft te voelen. Wellicht heeft God het zo bedoeld: eerst het 'moeilijke' kind, daarna het 'makkelijke' kind, zodat beiden optimaal van de borstvoeding kunnen genieten? Andersom was het een heel stuk lastiger geweest.
Andersom was niet te doen geweest Dat is ook wel weer waar
En Leander had als goed excuus dat hij eigenlijk te vroeg was, die wetenschap maakte het toen ook wel makkelijker

En die dikgedrukte zin is een goede voor mij om te onthouden
pi_78521788
srsly
pi_78531197
Tyler heeft sinds woensdag diarree een en drinkt ook slechter en slaapt meer. Is verder wel alert. Zouden jullie maandag naar de huisarts gaan of nog even aankijken?
pi_78531473
namens selene: groetjes uit het RmcD huis. stuiterkind stuitert vrolijk rond. en uhm, traphekje voor het wenteltrappetje is leuk hoor, maar de mijne klimt dan gewoon via de buitenkant omhoog! enfin; groetjes van stuiterkind dus, nu ze bij ons op de kamer slaapt merk ik dat ze snurkt (zei de mama wat zuurtjes.....)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:54:31 #231
114177 Diaan73
pi_78531497
Ik zou het nog even aankijken Ingrid, helemaal omdat hij nog alert is... en proberen dingen te geven die ervoor zorgt dat de diarree wat minder wordt... liga, banaan, rijstewater, dat soort dingen. Alleen even in de gaten houden dat ie niet uitdroogt...

Driftbuien van Lennon kennen wij (nog) niet. Hij is op het moment erg makkelijk en vrolijk. Ool wegbrengen, gaat zonder problemen. Ik weet echter van Twan dat dat nog kan veranderen... Wel lastig hoor dat ze het nu al hebben , lijkt me.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 februari 2010 @ 20:57:44 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78531601
drie dagen diarree + slechter drinken is voor mij voldoende om naar de HA te gaan Ingrid, ik zou sowieso met ORS beginnen, puur om het extra vocht en om zijn vochthuishouding op peil te helpen houden. Al zijn het maar halve slokjes per keer, het is toch wat.

Jan slaapt overigens ook meer op het moment. Kan een sprong / groeispurtje zijn oid?

pi_78532220
Rijstewater
Selene
En ik kijk morgen wel hoe het gaat, heeft hij nog steeds veel en vaak diarree, en drinkt hij weinig dan ga ik toch even langs de ha.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 februari 2010 @ 21:19:05 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78532434
Water waar rijst in gekookt is heeft een sotppende werking Ingrid

zondag 28 februari 2010 @ 09:37:43 #235
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78545153
Hoe is het vandaag met Tyler Ingrid?

Selene Is ze al een beetje gewend grote zus te zijn? en hoe is het met jou Simmu?

Maarten is gelukkig sinds gisteren weer opgeknapt! Geen koorts meer en hij is weer lekker aan het spelen/ondeugd aan het uithalen.
pi_78545165
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wat vraagjes.
Is er iemand van jullie bekend met het fenomeen driftbuien bij een dreumes?
Als ik iets doe wat Lianne niet zint, afhankelijk van de situatie, dan geeft ze me een mep of wurmt ze zich los en dan gaat ze op de grond op haar buik liggen schreeuwen/huilen. Wil ik haar dan oppakken, dan draait ze zich ook in alle mogelijke bochten om maar niet opgepakt te worden. Dus dan laat ik haar maar even liggen, en dan na een paar tellen is het wel weer oke.
Ze kan ook heel claimend zijn. Op het KDV bijvoorbeeld (ze komt daar nog maar net een maand, 2 keer per week), moeten de leidsters niet even iemand anders in bed leggen of even iemand gaan verschonen, want dan is het drama. Ook mag ik niet weggaan, want dan is het huilen.
Ik ben eigenlijk nog geen enkele keer weggegaan zonder dat ze huilde. Of ze nou op de grond zat of bij een leidster op de arm, dat maakte niet echt verschil. Ik bleef wel altijd even om het hoekje staan, kijken of ze snel stil was, dit was elke keer gelukkig wel het geval. En ze speelt daar verder ook wel leuk.
Bj ons wordt de kleine weleens boos als hij ergens aan zit, wat niet mag. Als wij het dan afpakken of hem ervan afhalen. Ik zou het niet echt een driftbui noemen, zo erg is het niet. Dus ik heb zelf niet echt ervaring. Wat jij doet als zij een driftbui heeft lijkt me al het meest verstandige, dat je kunt doen.

Is Lianne verder erg eenkennig? Het huilen als ik wegga herken ik goed. Dat hadden wij ook een hele tijd. Inmiddels gaat het meestal al stukken beter maar het is ook nog per dag afhankelijk. Misschien is zij erg claimend omdat zij van thuis niet anders gewend is, dan dat zij alle aandacht krijgt. Ze is inmiddels op een leeftijd waar ze het sowieso misschien moeilijke kan hebben als er verandering is. Ook is zij waarschijnlijk erg gehecht geraakt aan hoe zij het thuis had. Kunnen de leidsters wel ermee omgaan zweefvliegje. Ik zou het zo inschatten, dat het iets is wat overgaat en haar de tijd geven om eraan te wennen.

Fijn dat Maarten weer beter is.

Ingrid heb jij het idee dat je kind wel genoeg vocht binnenkrijgt of ben jij bang, dat die wellicht te weinig zou krijgen. Als je het niet vertrouwt gewoon even langs de huisarts gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinuviel op 28-02-2010 10:09:00 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_78546328
DJMO daar heb ik nog nooit van gehoord, handig om te weten.
Al is dat met mijn eigenwijsje waarschijnlijk lastig binnen te krijgen.

Tinuviel, hij drinkt nog steeds bar slecht, zowat alleen melk. Dus dat is wel lastig als hij daar minder van gaat drinken.

Tyler heeft veel geslapen en WEL gedronken! Ook wet van fok zeker
Gisteravond voor dat we gingen slapen nog gekeken en toen had hij gepoept, wordt hij niet wakker van.
Tot nu toe niet gepoept. Wel veel kwijlen en die stomme kies wil maar niet doorkomen is al weken aan de gang.
  zondag 28 februari 2010 @ 14:37:16 #238
12913 GreatWhiteSilence
pi_78552117
We zijn net terug van zwemmen, Annicka's eerste keer. Eerst was ze een beetje overweldigd (het was DRUK ) en huilde ze een minuutje , toen keek ze een minuutje of tien de kat uit de boom terwijl ze veilig aan mij hing, en daarna liep/kroop/spetterde ze door het peuterbad alsof ze nooit anders had gedaan. Ze vond het geweldig.
Woensdag met een gerust hart naar het baby-zwemmen dus.
pi_78553844
Ha GWS, tof dat ze het leuk vond

Hier een huil-dreumes, hij vond vanmorgen zelfs de crèche niet leuk Ben voor het eerst uit de kerk geplukt!
Geen idee wat hij heeft, maar hij vindt het zelf iig heel zielig
pi_78555705
Hij vond het trapje naar het podium wel erg leuk. trapje op, trapje af, trapje weer op... <gaat foto zoeken>
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_78555901
Gevonden!

Stoelen klimmen ook lekker.

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:09:20 #242
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_78559372
Wat fijn dat Selene het naar haar zin heeft in het rmcdhuis Simmu! Ik las dat je lekker gebuideld hebt met de tweeling Heerlijk dat het goed gaat met ze!

Beterschap voor Tyler!

GWS, leuk eerste keer zwemmen!

Freecell, lekker boefje heb jij!

Driftbuien kennen we hier ook.. gillen, krijsen en en je handen wegslaan als ze iets niet mag is momenteel erg in. Ook slapen is een drama momenteel.

Ze heeft vandaag haar eerste echte schoenen gekregen Het zijn schoenen van Shoesme geworden. Ze loopt er nog onwennig op, maar vind dit wel weer een mijlpaal
pi_78561036
Hey, die zijn leuk gelukt Kimbell
pi_78562190
GWS babyzwemmen? Heet het nu geen dreumeszwemmen? ;-)

Seb is logeren, wij moeten morgenochtend om 8 uur bij de aannemer zijn en we zijn allebei niet lekker en een goede
nacht is broodnodig dus is seb bij opa en oma.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:38:37 #245
12913 GreatWhiteSilence
pi_78562440
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef Estrys het volgende:
GWS babyzwemmen? Heet het nu geen dreumeszwemmen? ;-)
Maar babyzwemmen klinkt nog zo leuk...
quote:
Seb is logeren, wij moeten morgenochtend om 8 uur bij de aannemer zijn en we zijn allebei niet lekker en een goede
nacht is broodnodig dus is seb bij opa en oma.
Beterschap en succes bij de aannemer morgen.
pi_78564777
Leuke fotos Kimbell.

Mooi dat het goed gaat Simmu.

Beterschap Estrys voor jullie twee en succes met de aannemer morgen.

Free na jouw post over tandenknarsen hoorde ik Jair gekke geluiden maken. Maar eerst dacht ik dat het me verbeelde vanwege je post. Toen ik de geluiden een paar keer had gehoord, was ik er toch zeker van. HIj krijgt nu een boventand en hij is idd aan het knarsen. Ik kan jou goed begrijpen, wat een verschrikkelijk geluid. Wat kun je er eigenlijk aan doen. Ik vertel hem, dat hij ermee op moet houden. Denk dat dat niet erg veel nut heeft, maar ik zeg het toch maar. Verder probeer ik hem dan altijd iets te geven waar die ook op kan bijten, bijvoorbeeld zijn speen, speciale bijtring, die wij net hebben gekregen en dergelijke. Heeft iemand nog goede tips? Gaat dit gewoon over? Het lijkt me ook helemaal niet goed voor hem zelf.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 28 februari 2010 @ 20:35:38 #247
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78565037
GWS en Annicka aan het zwemmen geweest, leuk!

Leander toch wel wennen hè, zo'n klein broertje! Zou het allemaal daardoor komen?

Kimbell, wat een klim-kanjer

Beterschap Estrys!

Isis haar eerste schoenen

Wij zijn vanavond (plotseling) uit eten geweest. We waren bij een vriendin, waar we zouden eten, maar ze had wat weinig gehaald. Dus we zijn met zijn viertjes bij de Italiaan wezen eten. Maarten heeft zich echt voortreffelijk gedragen, heeft lekker (zijn potje) gegeten, daarna nog focaccia en wat van mijn pasta gerecht. O ja, en een half koekje na. We waren om kwart voor 8 thuis, en toen was hij echt moe en ik denk dat hij als een blok in slaap is gevallen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 februari 2010 @ 20:47:14 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78565663
nat hydrofiel washandje Tinuviel, heb ik ergens gelezen ofzo of me laten vertellen, weet ik niet meer, maar dat is blijkbaar lekkerder voor ze dan een bijtrijng.

lekker gegeten maarten!

leander toch ... arm mannetje

zondag 28 februari 2010 @ 20:49:16 #249
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78565783
O ja, en vergeet ik erbij te vertellen dat hij onwijs zat te sjansen met de serveersters
En hij had bijna de tia maria van pappa te pakken
pi_78566478
Sorry nog even aan toe voegen.

Wat fijn Isis heeft haar eerste schoentjes, nu lekker inlopen

Lekker he zwemmen Annika. Wij wilden ook al een tijdje gaan zwemmen op een zondagochtend en steeds komt er iets tussen.

Maarten lekker gegeten
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')