Dan moet je anders gaan zitten zodat je het wel doetquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dan zie ik niets meer op mijn scherm
Wie heeft je wat aangedaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon stom
Hebben jullie een zitvensterbank met veel kussens?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:55 schreef Trevland het volgende:
Dan moet je anders gaan zitten zodat je het wel doet
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben jullie een zitvensterbank met veel kussens?
Ja...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon stom
Ja, dat dusquote:
Welke van de 2?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef nijnja het volgende:
Het gaat wel goed trev, met jou?
Hoi nienke
quote:
Goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef nijnja het volgende:
Het gaat wel goed trev, met jou?
Hoi nienke
Allebeiquote:
quote:
Mooiquote:
Er is een nieuwe cd van KvK uit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mooi!
Ik hebh sinds tijden weer eens een nieuw album op de PC staan
Waar van? Ik ben alweer aan het wachten totdat ik gebeld wordquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mooi!
Ik hebh sinds tijden weer eens een nieuw album op de PC staan
Time to Tango van Kontrustquote:
Bovenstaand, waardoor gebeldquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar van? Ik ben alweer aan het wachten totdat ik gebeld word
Hij was stiekem eigenlijk alleen voor jou, omdat ik nog helemaal neit andere nienke had zien postenquote:
Jij hebt dat bedrijf alwel gebeldquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
een bedrijf waar ik stage wil gaan lopen
Werkte prima, maar mijn kaart lag thuis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werkte het ov weer eens niet mee?
ohquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij was stiekem eigenlijk alleen voor jou, omdat ik nog helemaal neit andere nienke had zien posten
Maar hoe is het?
Ja ook wel, moeďg! Maar wel goedquote:
Al meerdere keren, ze moeten overleggen of er werk voor mij isquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij hebt dat bedrijf alwel gebeld?
Dat kan, is mij ook wel eens overkomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werkte prima, maar mijn kaart lag thuis.
Ah ja, dat is lekker ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al meerdere keren, ze moeten overleggen of er werk voor mij is
tututu-tutu chihuahuaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn moeder serieus aan het chihuahuahunten is.
je kent het?quote:
Sterktequote:Op woensdag 17 februari 2010 11:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn moeder serieus aan het chihuahuahunten is.
12 uur ging ik erin, en werd om half 6 uit mezelf wakkerquote:
Nouja, onduidelijkheid ken ik... En niets zo kut als dat...quote:
Dat is het zekerquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja, onduidelijkheid ken ik... En niets zo kut als dat...
Ja, maar ze kijkt wel naar schattige. Leuke, geen rashondjes. Maar dan nog, arme katjes.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:26 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
tututu-tutu chihuahua
ze wil een chihuahua?
Nijn!quote:
Sterkte met wachten op telefoontjequote:
Chiwawaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ze kijkt wel naar schattige. Leuke, geen rashondjes. Maar dan nog, arme katjes.
[..]
Nijn!
dank jequote:Op woensdag 17 februari 2010 11:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sterkte met wachten op telefoontje
Boes gaat huilen en ik dan ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ben benieuwd hoe Boes gaat reageren op een hondje, die er altijd is.
Jaquote:
Die stammen meer van de cavia's af dan van de honden johquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier kijkt ze naar
Ik kan er niet tegen dat mensen zo'n hond groot noemen dat die dan alsnog kleiner is dat de onze als pub wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar je had me al wel gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij was stiekem eigenlijk alleen voor jou, omdat ik nog helemaal neit andere nienke had zien posten
Maar hoe is het?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die stammen meer van de cavia's af dan van de honden joh
iek!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die stammen meer van de cavia's af dan van de honden joh
pub? We noemen zen iet grootquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen zo'n hond groot noemen dat die dan alsnog kleiner is dat de onze als pub was
quote:
Hang dan maar wel een bordje op met Pas voor de Hondquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus![]()
[..]
pub? We noemen zen iet grootMaar ik snap wel waarom mijn mam een chihuahua wilt. Die kan op de bak en thuis blijven enzo, aangezien zij fulltime werkt en ik fulltime school, en als ze met pensioen is, is ze bijna dood en kan ze ook niet genieten van zo'n hond
HAHAHA dan ga ik zo dat hondje tekenen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hang dan maar wel een bordje op met Pas voor de Hond
Ach, ze zitten allebei meer onder mn schoen dan niet, dus zo veel verschil is er nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's gewoon beledigend voor cavia's! Die zijn wel schattig namelijk
![]()
quote:
JAAquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA dan ga ik zo dat hondje tekenen.
Of
Pas op voor de poes.
Met een hele grote poes en dan zo'n kleine rat metm grote oren erbij
die zijn lelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ze zitten allebei meer onder mn schoen dan niet, dus zo veel verschil is er niet
Die gaan in mn nek zittenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Terwijl ratten ook leuker zijn
Ratten leuk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Terwijl ratten ook leuker zijn
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA dan ga ik zo dat hondje tekenen.
Of
Pas op voor de poes.
Met een hele grote poes en dan zo'n kleine rat metm grote oren erbij
Humongus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jouw schoen is niet groot genoeg voor mijn cavia
Die van mij waren humongus!
en voor modepopjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die gaan in mn nek zittenmaar ik vind het ook zo geen hond voor ons, een chihuahua vind ik voor tokkies en voor rijke mensen
Aangezien we het over huisdieren hebben ga ik uit van de tamme rat he? Maar ik ben dol op beestjes in het algemeen, dus niets aan de handquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ratten leuk?Ik spreek jou nog wel als ze je wc pot uit komen lopen
Jup, dan verander je in een 1,5 kg caviaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Humongus?Is dat besmettelijk?
Die echte kale chihuahua's zijn voor tokkies ja. Maar zoeen als op de foto nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die gaan in mn nek zittenmaar ik vind het ook zo geen hond voor ons, een chihuahua vind ik voor tokkies en voor rijke mensen
kauw jij je voedsel niet dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh, die past ook nog wel onder mn schoen hoor, don't worryquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dan verander je in een 1,5 kg cavia
Alleen mn groentenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kauw jij je voedsel niet dan?
Nee, die zijn ook gewoon stomquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die echte kale chihuahua's zijn voor tokkies ja. Maar zoeen als op de foto niet
Tamme ratten zijn echt tof jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hehehe, dacht je dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh, die past ook nog wel onder mn schoen hoor, don't worry
haha TS eet groenterzquote:
Maar dat zijn ook vaak tokkies of rijke meidenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en voor modepopjes
[..]
Aangezien we het over huisdieren hebben ga ik uit van de tamme rat he? Maar ik ben dol op beestjes in het algemeen, dus niets aan de hand
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem vond ik 1 keer een chihuahua heel lief...die wilde ik best mee naar huis...Ik vind ze ook wel lief. Soms. Als ze niet van die enge ogen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ging altijd mee wandelen, zattie lekker warm in mijn truiquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die zijn ook gewoon stomIk haat chihuahuas
Een oom en tante van me hadden ze vroeger, kut beesten
![]()
Kittens passen toch altijd in je hand?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, dacht je dat?Je hebt ze nog nooit gezien he? Het is er nu nog eentje, maar ter illustratie: hij was groter dan m'n kitten toen zij hier kwam
TSquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
haha TS eet groenterz![]()
![]()
ow wacht, PUB, sorryquote:
ONZUBquote:
Wat is er mis mee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
haha TS eet groenterz![]()
![]()
Het zijn valse krengetjes die heel erg overbeschermend zijn naar hun baasje.... Kut krengen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
gedroegen die zich ook gewoon kut dan?
nah, vind die op de foto best loik
quote:
Als je ze mee naar huis neemt over het algemeen niet meerquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kittens passen toch altijd in je hand?
ja, maar als je ze dat aanleertquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn valse krengetjes die heel erg overbeschermend zijn naar hun baasje.... Kut krengen!
Echt ik ben dol op alle kleine beestjes enzo, maar dit is een uitzondering
Nee, zo zijn ze, iets met aard van het beestje...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, maar als je ze dat aanleert
Dat worden die van ons niet, anders ga ik hemhaar schoppenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn valse krengetjes die heel erg overbeschermend zijn naar hun baasje.... Kut krengen!
Echt ik ben dol op alle kleine beestjes enzo, maar dit is een uitzondering
Mmmh, ik wil de schoentest wel eens doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je ze mee naar huis neemt over het algemeen niet meerEn mijn cavia past op een hand, maar dan steken er wel wat delen uit
99% van het gedrag van honden is aangeleerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zo zijn ze, iets met aard van het beestje...
We gaan dan ook naar puppytraining. en dan neem ik het hondje mee naar school.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
99% van het gedrag van honden is aangeleerd![]()
Wat ze doen kan je ze ook weer afleren hedus het ligt aan de baasjes zelf hoe verneukt hun hond is of juist niet
Preciesquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We gaan dan ook naar puppytraining. en dan neem ik het hondje mee naar school.
Die uit Asilië was anders heul lief!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zo zijn ze, iets met aard van het beestje...
gelukkig niet zeg...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
gelukkig ruikt dit bed niet meer naar de oude eigenaren
jij kan een hele puppyfamily in je schoenen kwijt manquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, ik wil de schoentest wel eens doen
het was een garpquote:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
Was dat bij die andere zo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
in ONZ? wat?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg...![]()
Dat lijkt mij wel zo ranzig
hoe was je eerste nacht in je nieuwe bed?
Neequote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Heb je al een foto?
Tussentijdse toetsquote:
en deze ruikt nu zeker nog lekker nieuwquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]hij rook eerstr wel zo. Zo'n geur weet je die er na jaren gewoon in trekt. Niet een vieze geur, maar niet de geur van ons huis
[..]
NeeNou, ja, wel, die rook sterk naar de ikea
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij was verteld dat je daar niet voor kon zakkenje kon alleen een vrijstelling halen
WAUW Ren, wat een tof bed!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]hij rook eerstr wel zo. Zo'n geur weet je die er na jaren gewoon in trekt. Niet een vieze geur, maar niet de geur van ons huis
[..]
NeeNou, ja, wel, die rook sterk naar de ikea
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij kan een hele puppyfamily in je schoenen kwijt man
Jeuj!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tussentijdse toets
Ik heb vrijstelling van de bijzondere manoeuvres op mn prakijk examen
Daar hebben ze gisteren er ook al uitgebreid overgehadquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WAUW Ren, wat een tof bed!
En ook met metalen dingen voor....bepaalde doeleinden...(*wink*wink*)
Nadat ik hem gesopt heb welquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
en deze ruikt nu zeker nog lekker nieuw
Mooi issie hequote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja! ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Ja, heeerlijk, zitten hele luxe lattenbodems inquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj!En wat een mooi bed ook
Slaapt ie een beetje?
Nee hoor, als je die verrichtingen niet goed uitvoert krijg je er geen vrijstelling voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij iedereen die de toets doet
op je examen kan je volgens mij al niet zakken op die dingen. behalve als je een fietser doodrijdt of zoquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tussentijdse toets
Ik heb vrijstelling van de bijzondere manoeuvres op mn prakijk examen
Ik had ze een beetje zwaar verneukt en had hem alsnogquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee hoor, als je die verrichtingen niet goed uitvoert krijg je er geen vrijstelling voor.
die zijn huge. Hij is zelf ook 2 meter 80 lang.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe groot zijn z'n voeten?!
kan wel meetellen tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op je examen kan je volgens mij al niet zakken op die dingen. behalve als je een fietser doodrijdt of zo
Ja, ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had ze een beetje zwaar verneukt en had hem alsnog
ja dat welquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
kan wel meetellen toch? dat als je een paaltje overhoop rijdt op je praktijk examen, dat je het dan niet haalt
Echt geweldig, ik ben bijna jaloersquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nadat ik hem gesopt heb wel
[..]
Mooi issie heEcht stevig hout, en we denken dat hij vrij oud is, not sure
En jwt zelluf
Ik juist diequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik ookmaar niet in de speciale verrichtingen
Minstens!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die zijn huge. Hij is zelf ook 2 meter 80 lang.
Ik ben er zo blij meequote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt geweldig, ik ben bijna jaloers![]()
(niet helemaal, want dat zou gemeen zijn)
Ja, omdat je bij jullie NOOIT hoeft te fileparkerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had ze een beetje zwaar verneukt en had hem alsnog
en dan is ie nog niet eens klaar met groeienquote:
zekerquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
werd ook wel eens tijdnog last gehad van Zaagmans?
Hier voor de deur niet, in het dorp wel, maar alsnog die hoefde ik ook niet te doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat je bij jullie NOOIT hoeft te fileparkeren
quote:
Jeuj!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:04 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben er zo blij meeEn ik kan niet meer ploffen
Komen daar wel eens meer dan 2 auto's tegelijk dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier voor de deur niet, in het dorp wel, maar alsnog die hoefde ik ook niet te doen
Omdat hij hoger isquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!
Waarom kan je niet meer ploffen?
Dit was halloweenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat carnaval voor bij is
Jawel, je krijgt er 2 en je moet er minstens eentje goed doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op je examen kan je volgens mij al niet zakken op die dingen. behalve als je een fietser doodrijdt of zo
Ik heb geen idee hoe het in Twente isquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen daar wel eens meer dan 2 auto's tegelijk dan?![]()
Twente blijft me verbazen
Duurt ook nog meer dan een half jaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat hij hoger is![]()
[..]
Dit was halloween
kan je er juist wel weer goed op duikenquote:
Ik heb het zelfde maar dat is omdat ik moet wachtenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef x_nienkex het volgende:
ik ben een beetje inspiratieloos vandaag
[..]
![]()
dan hebben ze dat aangepast sinds ik examen heb gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt er 2 en je moet er minstens eentje goed doenDus je kunt er wel degelijk op zakken
Whieeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat hij hoger is![]()
[..]
Dit was halloween
Lange mannenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die zijn huge. Hij is zelf ook 2 meter 80 lang.
quote:
1,80 maarquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lange mannenHoe lang ben jij eigenlijk?
![]()
Okeuh!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem je wat lekkers voor me mee?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen daar wel eens meer dan 2 auto's tegelijk dan?![]()
Twente blijft me verbazen
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het in Twente is, kom daar niet zo vaak
. Hier in de Achterhoek soms wel
Hebben we hier dan wel een tukker?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zotte tukkers ook altijd
dan meot je eigenlijk wat leuks gaan doen, dan gaat het wachten snellerquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde maar dat is omdat ik moet wachten
dan passen wij perfect bij elkaar ja!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
maar?
dat is een kop groter dan mij
Dacht dat je dat wel wistquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan?
Ik denk hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan hebben ze dat aangepast sinds ik examen heb gedaan
Dan zijn we even langquote:
Succes! Kusjes!quote:
Doe ik alquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
dan meot je eigenlijk wat leuks gaan doen, dan gaat het wachten sneller
Jwtquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan is ie nog niet eens klaar met groeien
Ja, Twente toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben we hier dan wel een tukker?
Ja, duh.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetIk moest dat wel zo doen
Ik had straatje keren (bochtjes achteruit
) en inparkeren
En allebei ging goed
![]()
[..]
Dan zijn we even langOok leuk
Als of het de eerste keer is dat je dit doetquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, duh.
Ik pest jou toch gewoon, gekke tukker
Veel suc6quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef x_nienkex het volgende:
* x_nienkex gaat weer ff hard aan het werk
..of in ieder geval proberen
als je nou ook eens wat vet kweekt gek.quote:
Uuuuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, duh.
Ik pest jou toch gewoon, gekke tukker
Ik eet al zakken chips en koekjes fo life, maar het wil nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je nou ook eens wat vet kweekt gek.
Nee. Maar jij ook nietquote:
Hoor je dan niet helemaal los te gaan als ze je tukker noemt?quote:
Ja jij toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel, maar hier in dit topic bedoel ik
Geen id, ik ben er geenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoor je dan niet helemaal los te gaan als ze je tukker noemt?
Oh, gaan we mij een beetje plagenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jij toch?Tukkertje van me
Ja. Teleurstellende score dit keerquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
Hoor je dan niet helemaal los te gaan als ze je tukker noemt?
Slechte achterhoeker ben jijquote:
Hai.quote:
Jammer hequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Teleurstellende score dit keer
Jij speelt ook niet leuk mee vandaagquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, gaan we mij een beetje plagen
Ik ben voor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hai.
Mogen wij je dan nu weer terug?![]()
![]()
Niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij speelt ook niet leuk mee vandaag![]()
try harder!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik eet al zakken chips en koekjes fo life, maar het wil niet
Daarom juistquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een Achterhoeker is geen tukkeren ik weet ook wel dat ze me alleen maar plagen
Vooruit danquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hai.
Mogen wij je dan nu weer terug?![]()
![]()
Dat kotste ik weer uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
try harder!
vloeibaar vet dan?
Het is dat ik me inhouwquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarom juistNondeju
Waar is die tukkervete toch bij jou?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Neuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
![]()
(of was dat iets te enthousiast?)
De Euh Wattequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Mooi reisje van 300 meter weer.
Ik was een hoer en ik werd door elkaar gehaald met mijn moeder.
Wait, wut?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Dan moeten we het maar rechtstreeks injecteren onder je huidquote:
Wil je wat van mij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik eet al zakken chips en koekjes fo life, maar het wil niet
wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Hihihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Sorry, wat doe je?quote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Ik loop met een spijkerrokje rond (En 3 leggings, maar goed), dat maakt je een hoerquote:
En een buurvrouw die me altijd door elkaar haalt met mijn moeder, die denkt dat ik degene ben die 15 kilo kwijt is![]()
Wie moet in elkaar slaan voor je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Je bent ook zo mooiquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik loop met een spijkerrokje rond (En 3 leggings, maar goed), dat maakt je een hoer
En een buurvrouw die me altijd door elkaar haalt met mijn moeder, die denkt dat ik degene ben die 15 kilo kwijt is![]()
Wtf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik loop met een spijkerrokje rond (En 3 leggings, maar goed), dat maakt je een hoer
En een buurvrouw die me altijd door elkaar haalt met mijn moeder, die denkt dat ik degene ben die 15 kilo kwijt is
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En een buurvrouw die me altijd door elkaar haalt met mijn moeder, die denkt dat ik degene ben die 15 kilo kwijt ishoe slecht van je buuf
![]()
Niemand hoor, in de zomer hoor ik niet anders.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie moet in elkaar slaan voor je?![]()
Aha, je bent er dus wel eentje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet voluit reageren dat ik geen tukker ben![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
ah ja, uiteraard. De supermarkt-hangers stonden er weer zoals altijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
spijkerrokje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Ik vind het wel mooi voor mijn moeder, blijkbaar lijkt ze nog heel jongquote:
Mja mijn moeder is 15 kilo kwijt, en dat zie je natuurlijk, maar die vrouw denkt dat ik ooit 100 woog of zo. Kan eralleen bij bedenken dat ze dan denkt dat ik mijn moeder benquote:![]()
![]()
Wat dat je 15 kg kwijt bent? Wat moet dat heerlijk zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niemand hoor, in de zomer hoor ik niet anders.
Nope en ben er trots opquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, je bent er dus wel eentje!![]()
![]()
![]()
Dat had niets met happen te makenquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Bijna!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dat je 15 kg kwijt bent? Wat moet dat heerlijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel mooi voor je ma jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi voor mijn moeder, blijkbaar lijkt ze nog heel jong![]()
[..]
Mja mijn moeder is 15 kilo kwijt, en dat zie je natuurlijk, maar die vrouw denkt dat ik ooit 100 woog of zo. Kan eralleen bij bedenken dat ze dan denkt dat ik mijn moeder ben![]()
Hahaha, ik heb je laten happen!quote:I did gooooood!
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had niets met happen te maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar rechtstreeks injecteren onder je huid
No thanksquote:
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Komt ook om lunch tijd en ik heb trekquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb je laten happen!I did gooooood!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bijna!Wat een belachelijke idioten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral diktiet wtf! Ze zijn gewoon jaloers dat ze of jouw borsten zelf niet hebben of dat hun vriendin een plankje is
En hoer, pfff... achterlijke idioten gggrrrrrrrrrr
Jammerquote:Maar ik kon het proberen
Moeders die nog heel jong lijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi voor mijn moeder, blijkbaar lijkt ze nog heel jong![]()
[..]
Mja mijn moeder is 15 kilo kwijt, en dat zie je natuurlijk, maar die vrouw denkt dat ik ooit 100 woog of zo. Kan eralleen bij bedenken dat ze dan denkt dat ik mijn moeder ben
![]()
![]()
![]()
Maar raaaare buurvrouw
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Smoesjes smoesjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt ook om lunch tijd en ik heb trek![]()
Ja, gelukkig is het ergste voorbij, ze zijn een keer een ambush gaan doen, gingen ze allemaal om me heen staan en dingen gooien. Ze waren 12 of zo, en ik 18, maar als het er 8 zijn ga je er lastig omheenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een belachelijke idioten!Vooral diktiet wtf! Ze zijn gewoon jaloers dat ze of jouw borsten zelf niet hebben of dat hun vriendin een plankje is
En hoer, pfff... achterlijke idioten gggrrrrrrrrrr
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bijna!Te triest voor woorden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kom je bij ons wonen in de minder grote boze stad?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het ergste voorbij, ze zijn een keer een ambush gaan doen, gingen ze allemaal om me heen staan en dingen gooien. Ze waren 12 of zo, en ik 18, maar als het er 8 zijn ga je er lastig omheen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Mede daarom heb ik altijd een vest aan met 30 gradenquote:
Jaaquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je bij ons wonen in de minder grote boze stad?![]()
![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het ergste voorbij, ze zijn een keer een ambush gaan doen, gingen ze allemaal om me heen staan en dingen gooien. Ze waren 12 of zo, en ik 18, maar als het er 8 zijn ga je er lastig omheen![]()
je kan er ook zo lekker veel tegen doen. Als je ze aandacht geeft staan ze volgende dag met 20 jongetjes om je heen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Hoezo zieligquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het ergste voorbij, ze zijn een keer een ambush gaan doen, gingen ze allemaal om me heen staan en dingen gooien. Ze waren 12 of zo, en ik 18, maar als het er 8 zijn ga je er lastig omheen![]()
Eén keer heb ik de oudste geslagen. Ze gingen met blikjes gooien, en ik hoorde dat er één nog vol was. Dus toen ben ik naar de oudste gestapt en heb hem een klap voor z'n kop gegeven, stel dat zo'n blikje tegen m'n slaap komt ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wtf![]()
je kan er ook zo lekker veel tegen doen. Als je ze aandacht geeft staan ze volgende dag met 20 jongetjes om je heen![]()
![]()
Belachelijk!!!!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het ergste voorbij, ze zijn een keer een ambush gaan doen, gingen ze allemaal om me heen staan en dingen gooien. Ze waren 12 of zo, en ik 18, maar als het er 8 zijn ga je er lastig omheenIk kan daar echt zo boos van worden
Wat een vreselijke monogolen!
Had hem dan met dat volle blikje voor z'n harses geslagen, recht op z'n slaapquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eén keer heb ik de oudste geslagen. Ze gingen met blikjes gooien, en ik hoorde dat er één nog vol was. Dus toen ben ik naar de oudste gestapt en heb hem een klap voor z'n kop gegeven, stel dat zo'n blikje tegen m'n slaap komt ofzo![]()
![]()
Die hebben echt geen leven en dan maar denken dat ze stoer zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eén keer heb ik de oudste geslagen. Ze gingen met blikjes gooien, en ik hoorde dat er één nog vol was. Dus toen ben ik naar de oudste gestapt en heb hem een klap voor z'n kop gegeven, stel dat zo'n blikje tegen m'n slaap komt ofzo![]()
![]()
Ja, kijk ik snap wel dat je dat doet. Maar het is toch te achterlijk voor woorden dat jij andere kleren aan moet doen voor hun.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik altijd een vest aan met 30 graden![]()
[..]
JaaOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan dat niet, ik gaf hem gewoon een tik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Had hem dan met dat volle blikje voor z'n harses geslagen, recht op z'n slaapDat vond ik al vreselijk
![]()
Nou inderdaad! Kom in de zomer maar hier logeren, mag je zonder vest veilig over straatquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je bij ons wonen in de minder grote boze stad?
Ik moet in zo'n sexy jurk lopen en mijn haar niet laten zien, dat wilt iedereen tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, kijk ik snap wel dat je dat doet. Maar het is toch te achterlijk voor woorden dat jij andere kleren aan moet doen voor hun.![]()
![]()
Op 5 mei heb ik daar ook wat minder last vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Kom in de zomer maar hier logeren, mag je zonder vest veilig over straat![]()
![]()
Softie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik gaf hem gewoon een tik.Dat vond ik al vreselijk
![]()
Hmm?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet in zo'n sexy jurk lopen en mijn haar niet laten zien, dat wilt iedereen tochOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
nou idd, en hun maar lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
en dan vinden ze het gek dat zulk volk nergens geaccepteerd wordt in de maatschappij.
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
ja trek je burka eens aan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet in zo'n sexy jurk lopen en mijn haar niet laten zien, dat wilt iedereen toch
Zeker willen wij datquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet in zo'n sexy jurk lopen en mijn haar niet laten zien, dat wilt iedereen toch![]()
Ja nou, ik ben echt geen racist. Maar zulke jongens mogen van mij ook oprotten, die ook willen dienen in het leger van hun 'eigen' land omdat het in Marokko veel beter is dan hier. Ga dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou idd, en hun maar lachen.![]()
en dan vinden ze het gek dat zulk volk nergens geaccepteerd wordt in de maatschappij.![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
nah, denk dat je hem echt wel helemaal zal slopen als iemand zoiets flikt bij je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet! Ik ben hartstikke badass.
Oh wacht.
Oh, op die manier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet! Ik ben hartstikke badass.
Oh wacht.
[..]
Zoals ze heir allemaal rondlopenDe dames
nee ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nah, denk dat je hem echt wel helemaal zal slopen als iemand zoiets flikt bij je.![]()
![]()
Heuquote:.
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
iddquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt geen racist. Maar zulke jongens mogen van mij ook oprotten, die ook willen dienen in het leger van hun 'eigen' land omdat het in Marokko veel beter is dan hier. Ga dan.tyf dan lekker op
geldt voor iedereen. Niet alleen voor dat kutvolk. (die jongens dan)
maar wel gewoon alle gemakken van Nederland incasseren.... Sterf lekker een eind weg. En als ze over een paar jaar geen baan kunnen krijgen huilie lopen doen dat nederland kanker racistisch is
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
je moeder sowieso wel. Die sloopt ze allemaal.quote:
Maar jij ook wel hoor, bedoel, 5 mei schopte je hem toen ook.
Ik heb van die turkse jurkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar een Hollandse meidZo vet. Ik draag ze nooit, maar goed.
Mijn buurman was ook zó'n oplichter met belastingen enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iddtyf dan lekker op
geldt voor iedereen. Niet alleen voor dat kutvolk. (die jongens dan)
maar wel gewoon alle gemakken van Nederland incasseren.... Sterf lekker een eind weg. En als ze over een paar jaar geen baan kunnen krijgen huilie lopen doen dat nederland kanker racistisch is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: