Nee. Maar jij ook nietquote:
Hoor je dan niet helemaal los te gaan als ze je tukker noemt?quote:
Ja jij toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel, maar hier in dit topic bedoel ik
Geen id, ik ben er geenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoor je dan niet helemaal los te gaan als ze je tukker noemt?
Oh, gaan we mij een beetje plagenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jij toch?Tukkertje van me
Ja. Teleurstellende score dit keerquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
Hoor je dan niet helemaal los te gaan als ze je tukker noemt?
Slechte achterhoeker ben jijquote:
Hai.quote:
Jammer hequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Teleurstellende score dit keer
Jij speelt ook niet leuk mee vandaagquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, gaan we mij een beetje plagen
Ik ben voor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hai.
Mogen wij je dan nu weer terug?![]()
![]()
Niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij speelt ook niet leuk mee vandaag![]()
try harder!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik eet al zakken chips en koekjes fo life, maar het wil niet
Daarom juistquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een Achterhoeker is geen tukkeren ik weet ook wel dat ze me alleen maar plagen
Vooruit danquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hai.
Mogen wij je dan nu weer terug?![]()
![]()
Dat kotste ik weer uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
try harder!
vloeibaar vet dan?
Het is dat ik me inhouwquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarom juistNondeju
Waar is die tukkervete toch bij jou?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Neuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
![]()
(of was dat iets te enthousiast?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |