Lotte slaapt met romper lange mouw, pyjama lange mouw, slaapzak lange mouw (handjes onder de dekens) en een dekentje en nog steeds heeft ze ijshandjes en voetjes en voelt d'r nekje minder warm aan als overdag. Terwijl wel de verwarming aanstaat op d'r kamertje. Temperatuur is wel altijd ok.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, precies! Misschien zijn ze wel handig bij baby's die gauw onderkoeld raken. Dat weet ik niet, want Ivan had daar geen problemen mee. Als zijn temperatuur aan de lage kant was deed ik hem liever in een omslagdoek.
's Nachts zou ik denk ik dan het dekentje dubbelslaan of zo. Nu slaapt Ivan in een Puckababy en dat houdt zijn armpjes en handjes wat warmer, dat vind ik zelf wel een fijn idee.
Ik vind rompers met lange mouwen ook niet prettig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de anderen erover denken, maar ik vond rompertjes zonder mouwen of met korte mouwen eigenlijk het fijnst. Rompertjes met lange mouwen zijn misschien wel handig als je bovenkleding hebt met korte mouwen, maar anders zie ik het nut er niet van in.
Als ik jou was zou ik tegen m'n man zeggen: Ga jij straks de was doen? Nee? Dan heb ik een vrijbrief om te kopen wat ik wil.
Wat een heerlijke foto!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat poste ik vorige week ook en zie hier, foto van gisteren:
[ afbeelding ]
Verwacht nou volgende week ook zo'n foto van Niels he
Ik heb ook Natusan-olie, maar die gebruik ik niet voor zijn hoofd. Daar gebruik ik weer een vette creme voor van Natusan en die vind ik erg fijn. Het spul ruikt ook zo lekker. Als we visite krijgen zeggen ze altijd 'wat ruiken baby's toch lekker', maar da's gewoon de Natusan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb hier ook wel vaseline, maar dat lijkt me zo dik op het hoofd. Ik heb Natusan en Zwitsal olie's. Daar smeerde ik al mee (heel dik en dan een mutsje over zn hoofd zodat het lekker kon intrekken) Dus daar gaan we eerst nog maar mee door dan. Ik wacht nog wel even met de apotheek.
Als ik een baby was zou ik ook het liefst de hele dag op mama's buik liggen, hoor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Linda2205 het volgende:
En zo'n omslagdoek heb ik nooit gebruiktZe lag de eerste week lekker bij mij in bed en daarna altijd op m'n buik, daar werd ze altijd lekker warm van. Maar ik voel me soms wel een beetje schuldig als ik al die foto's in het foto-topic zie van baby's in omslagdoeken, dat wij dat hier nooit gedaan hebben
Dat dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef NieuweUser het volgende:
Aoraki, ben je al terug van de ha?
Mijn dank ik weer groot! Ik ga morgen op zoek naar de creme!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook Natusan-olie, maar die gebruik ik niet voor zijn hoofd. Daar gebruik ik weer een vette creme voor van Natusan en die vind ik erg fijn. Het spul ruikt ook zo lekker. Als we visite krijgen zeggen ze altijd 'wat ruiken baby's toch lekker', maar da's gewoon de Natusan.
-Edit- Ik twijfel nu of Ivan wel berg had. Het was niet geel maar wit. Anyhow, die creme is ook lekker voor op het gezichtje als Rienk een droge huid heeft.
Ja! Dat is dus een van de weinige dingen van Natusan die geparfumeerd zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn dank ik weer groot! Ik ga morgen op zoek naar de creme!
Is het deze?
[ afbeelding ]
Thnx, es kijken of ze nm hier bij de DA hebben anders wordt het zaterdag pas voor we de stad in gaan. J moet een nieuwe riem. (Die krijgt leren riemen dwarsdoor, dat vind ik erg knap steedsquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Dat is dus een van de weinige dingen van Natusan die geparfumeerd zijn.
Haha, die Driekus!
Linda bizar om die foto te zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat poste ik vorige week ook en zie hier, foto van gisteren:
[ afbeelding ]
Verwacht nou volgende week ook zo'n foto van Niels he
Ach Karin tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben bij de huisarts geweest en ik heb een burn-out
wat niet zo gek was na alle ellende van afgelopen tijd.
Voorlopig ben ik er wel zoet mee.
Verder een knuffel voor iedereen
Haha, post ook zo'n foto van Esmee danquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Linda bizar om die foto te zienEsmee heeft hetzelfde shirtje, dezelfde sokken en we hebben ook datzelfde beest aan een springveer in haar kamer hangen! Wat een schatje zeg die Lotte! Wat ga je deze week zeggen zodat ze het volgende week kan?
Oscar! Je ziet er heel erg stoer uit hoor! Kan je lekker de brokkenpiloot uithangen nu, met al dat geschuif van je!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Even zonder te lezen, was een drukke dag.
Helmpje is gehaald en Oscar vind het allemaal wel prima lijkt het!
[ afbeelding ]
*nu bijlezen gaat...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef Twinkly het volgende:
Haha Oscar dat staat je hartstikke stoer, nu nog een motor!! (hihi zoiets?)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het toch leuk om een zoontje te hebben! Kun jij je al voorstellen dat Niels straks op z'n skelter de buurt onveilig maakt?
Ja, er is een heel opbouw schema, niet alleen voor hem om te wennen, maar ook omdat zijn lichaampje moet leren de warmte anders te verdelen. Hij kan het nu niet meer via zijn koppie kwijt en dus moet het via zijn lichaam.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
Moet je zoiets ook opbouwen dan? En dan op het einde weer afbouwen?
ach ja, natuurlijk..quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er is een heel opbouw schema, niet alleen voor hem om te wennen, maar ook omdat zijn lichaampje moet leren de warmte anders te verdelen. Hij kan het nu niet meer via zijn koppie kwijt en dus moet het via zijn lichaam.
Sasha zei 'Oscar muts op!' en hij wilde ook. Dus ik heb hem even bij hem opgezet en laten zien dat hij te klein was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef lily het volgende:
Ooh, Oscar, wat schattig![]()
mag ik toch wel zeggen heh?
Hoe vinden jullie het?
En wat vindt Sasha ervan?
Is dat topic dicht gegaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef het-is-mij het volgende:
Hoi
Kom hier ff binnenvallen....
@ Be, zag dat er hier op fok al een topic was geweest over ervaringen met helmtherapie maar die is helaas gesloten, daar wilde ik ff in reageren maar nu dus hier.
Tijn komt, hoe het er nu uitziet ook in aanmerking.
Hoe oud was Oscar toen jullie naar de kinderarts zijn geweest en hoe snel daarop om er 1 aan te laten meten en weet je ook hoeveel afwijking hij had?
Thx
Als hij eenmaal gewend is hoef je niet meer op te bouwen hoor, dan kan ie gewoon weer op. Hoe minder je ermee prutst (op- afzetten) hoe minder hij zich er van bewust is dat er wat op zijn hoofd zitquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, er is een heel opbouw schema, niet alleen voor hem om te wennen, maar ook omdat zijn lichaampje moet leren de warmte anders te verdelen. Hij kan het nu niet meer via zijn koppie kwijt en dus moet het via zijn lichaam.
Eerste dag 1 uur op 1 uur af
dan 2 uur op 1 uur af
Dan 4 uur
dan 6 uur
dan 8 uur
En dan als hij 8 uur kan, dan 's nachts volledig op en overdag weer verder opbouwen zeg maar.
En als hij bijv. ziek is en koorts heeft mag de helm niet op en dan daarna weer even in een dag of 2-3 weer opbouwen want dat schijnt heel snel weer teruggeregeld te zijn.
Bij deze bied ik dan mijn pracht aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef mefke79 het volgende:
Be wat heb je toch een mooie stoere vent, helm staat em goed ja.
Linda, Driekus heeft nog geen verloofde hoor, hij is nog vrijgezel![]()
Het manneke ligt te pitten, hij was zo moe en moest eigenlijk nog een uurtje wachten op de fles maar dat ging niet meer. Zal wel een hele vroege fles worden morgen. Dus ik ga zo het bedje in.
Karin, je hebt pm!
Bruggetje maken alsin, afzetten met zn hielen in het kussen? Lotte doet dat ook en het liefst in een volle poep-luier dat het lekker overal heenspatquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Twinkly het volgende:
hihi Niels probeert vandaag steeds een bruggetje te maken op het aankleedkussen, erg handig met luier omdoenHij doet het ook alleen maar daar. Is dat een voorbereiding op rollen?
Oh Linda haha ik zal het Niels vertellen dat je dat volgende week verwacht van hem
Karin heel veel sterkte, wat naar dat je zo opgebrand bent joh, maar hartstikke logisch. Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Even zonder te lezen, was een drukke dag.
Helmpje is gehaald en Oscar vind het allemaal wel prima lijkt het!
[ afbeelding ]
*nu bijlezen gaat...
Ik zag mijn naam voorbij komen in post van Icantrix. Ik geef trouwens bv maar dat maakt niet uit. De eerste twee weken heb ik haar op verzoek gevoed maar de laatste dagen zit er een soort van ritme in van overdag om de 3 uur en 's nachts om de 4 uur. Maar dat heeft ze zelf aangegeven zeg maar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef Incantrix het volgende:
Flowerbox en andere flesvoedende mama's, geef je kv altijd op schema? Zat ik me ineens af te vragen.. Stef bepaalt zelf het schema, maar ik pas het sinds een paar weken wel een beetje aan naar gelang ik afspraken heb. Dan geef ik hem een half uurtje eerder de borst, of een paar voedingen een kwartiertje voordat ik dénk dat hij om eten gaat vragen. Stef heeft zelf wel al een aardig standvastig ritme, in die zin dat hij zijn laatste voeding altijd tussen 10 en half 11 wil hebben en de eerste voeding altijd tussen 6 en 7. Vanochtend was hij vroeg en kwam hij al om kwart over 5, maar dat is redelijk uitzonderlijk. Dan ziet het schema er meestal ongeveer zo uit:
6.30
9.30
12.30
15.30 a 16.00
19.00
22.00
Gaat best ok zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wet van Fok is hier van toepassing. Vannacht om 03.00 zat ik met Dijon bij de 1e hulp om hem door een kinderarts te laten bekijken en straks moet ik om even na 14.00 uur naar de poli met hem. Het word toch niet beter met dat RS virus. Hij hoest vreselijk en heeft veel pijn aan zijn keel en borst daarbij. Hopelijk kunnen ze hem wat verlichting geven straks.
Met Isa gaat het goed! Ze heeft, tot nu toe, zo te zien verder geen last meer gehad van de prik. Ze heeft lekker geslapen, en heeft ook geen koorts!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:45 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Oscar, je kan die helm heel goed hebben hoor!![]()
Keshet, wat spannend toch en wat knap dat je alles ook nog op papier zet!
Nieuwe-user, hoe is het met Isa nu?
Freecell, doe je even rustig aan!
Rienk heeft om 22:00 nog een fles gekolfde melk gehad, maar die ging er met meer moeite in dan de kv van 18:00 met het gevolg dat hij om 00:30 ALLES had onder gespuugdHet drupte zelfs op de grond. Dus heb ik mn was al weer draaien
Heb hem zelf toch maar weer nieuwe voeding gegeven, want hij zat te happen als een wilde
Ben benieuwd hoe hij het vandaag gaat doen.
Had straks willen wandelen naar de DA, maar er ligt weer sneeuw(Ik ben daar toch wel ZO klaar mee!
)
Jamie heeft geen geloof, dus wat niet is kan nog komen. De keuze is aan hem. Maar ik weet niet of hij op kalende vrouwen valtquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:16 schreef DaviniaHR het volgende:
kijk, martine snapt het
is Jamie joods? Anders kan het niet hoor!
martine, je weet niet of buuf al terug op gewicht is. mss plooit zij heel evenwichtige terug, en zitten er nog wel kilo's aan, maar zitten ze strategisch verdeeld, zeg maar, waardoor het niet opvalt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:06 schreef Keshet het volgende:
Ik heb bijgelezen maar helaas wat te weinig tijd om fatsoenlijk te reageren.![]()
Een megaknuffel voor Karin! Goed dat je hebt aangegeven dat het zo niet gaat. Ik hoop dat het gauw weer wat beter met je gaat!<<insert mega, mega, mega, mega-knuffel-smiley>>>
Teigetje update!Fijn om te horen dat ze het goed, ze is een vechtertje dat heeft ze al bewezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |