abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78112654
Aoraki Linde heeft ook eens zo'n virus met bloed in de ontlasting gehad. Je schrikt je inderdaad het apenzuur op het moment dat je het ziet, maar gelukkig was het maar van korte duur

Vlindur wat fijn dat het gelukt is met de fles! Nu kan je zelf ook misschien wat meer rust nemen!
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:24:33 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78113966
Even zonder te lezen, was een drukke dag.

Helmpje is gehaald en Oscar vind het allemaal wel prima lijkt het!

*nu bijlezen gaat...
pi_78114079
Kijk 'm nou Het ziet er inderdaad totaal niet uit of hij er last van heeft. Kan je trouwens zelf een patroontje voor op de helm kiezen? Of is er gewoon een standaard printje?
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:29:20 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78114211
Ze hebben iets van 10-12 printjes waar je uit kan kiezen.
Van teletubbies, tot effen blauw, tot auto'tjes, tot legerprint. Best veel keuze dus.
pi_78114472
Eigenlijk staat het hem gewoon hartstikke leuk!
pi_78114498
BE wat fijn dat je mannetje er geen last van heeft!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78114543
Hihi, Oscar, mooie helm heb je joh! Staat je goed BE, scheelt vast om te zien dat hijzelf er weinig last van lijkt te hebben denk ik... voor jou hoor.
pi_78114638
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Linda bizar om die foto te zien Esmee heeft hetzelfde shirtje, dezelfde sokken en we hebben ook datzelfde beest aan een springveer in haar kamer hangen! Wat een schatje zeg die Lotte! Wat ga je deze week zeggen zodat ze het volgende week kan?
Haha, post ook zo'n foto van Esmee dan En dan ook nog zelfde uitgerekende datum. Bijna 2ling En dat beest hangt ook aan een springveer. Maar m'n lief heeft geen boor die sterk genoeg is voor de muren hier, dus nu hangtie aan het plankje boven de commode en kan alleen een beetje wiebelen

En hm, goed idee. ff over nadenken
Lotte!
Noah!
pi_78114683
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Even zonder te lezen, was een drukke dag.

Helmpje is gehaald en Oscar vind het allemaal wel prima lijkt het!

[ afbeelding ]

*nu bijlezen gaat...
Oscar! Je ziet er heel erg stoer uit hoor! Kan je lekker de brokkenpiloot uithangen nu, met al dat geschuif van je!

Hoe vinden jullie het BE?
Lotte!
Noah!
pi_78114696
Aww, wat is Oscar een stoere motorcoureur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78114882
Het staat hem inderdaad heel stoer BE !
pi_78114926
Haha Oscar dat staat je hartstikke stoer, nu nog een motor!! (hihi zoiets?)

Ohh en hier ook rompers met lange mouwen want Niels is een koukleum Maar korte mouwen zijn veel handiger met aankleden!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78115080
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef Twinkly het volgende:
Haha Oscar dat staat je hartstikke stoer, nu nog een motor!! (hihi zoiets?)
Da's wel het minste dat papa en mama ertegenover kunnen stellen.

Tijdens een wandelingetje naar de supermarkt zag ik laatst een megastoere shovel. Wat is het toch leuk om een zoontje te hebben! Kun jij je al voorstellen dat Niels straks op z'n skelter de buurt onveilig maakt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:48:35 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78115201
Linda, hij heeft hem nog maar 2 keer een half uurtje op gehad, dus we hebben rustig de tijd om te wennen.
pi_78115271
Moet je zoiets ook opbouwen dan? En dan op het einde weer afbouwen?
Lotte!
Noah!
pi_78115340
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het toch leuk om een zoontje te hebben! Kun jij je al voorstellen dat Niels straks op z'n skelter de buurt onveilig maakt?
Echt wel!
We hebben zelfs als kraamcadeautje nummerplaatjes gekregen met "Niels" erop!
Maar als ik een dochter zou hebben kreeg ze ook een skelter, want skelters zijn cool!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 februari 2010 @ 21:00:08 #242
95752 crew  Chell
Kluns
pi_78115780
Achgos Oscar
Dat lachende koppie erbij! Fijn dat die kleintjes toch eigenlijk vrij makkelijk zoiets accepteren.

Tijd voor een motor inderdaad Of een rugby outfit
  Jubileum moderator woensdag 17 februari 2010 @ 21:03:04 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78115927
Ach Oscar toch Leuke keuze BE, die kleurtjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78115961
BE, staat hem best goed! Ik kan me voorstellen dat je het liever niet hebt, maar hij ziet er cute uit.

Karin, dikke . Ik hoop dat je de komende tijd de rust kan vinden. Veel sterkte.

Wij hebben hier alleen rompertjes met korte mouwen. In het begin hadden we ook lange mouwen omdat Thomas zichzelf nog niet warm kon houden... Daarna alleen nog maar gebruikt als we er een truitje met korte mouwen overheen deden. Wij hadden een 7-pak rompertjes van de Hema, en eigenlijk waren dat er wat veel. Ik was 2 keer per week, maar Thomas is ook geen spugertje en poept niet naast zijn romper...
pi_78115969
Ooh, Oscar, wat schattig
mag ik toch wel zeggen heh?

Hoe vinden jullie het?
En wat vindt Sasha ervan?
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:06:47 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78116138
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
Moet je zoiets ook opbouwen dan? En dan op het einde weer afbouwen?
Ja, er is een heel opbouw schema, niet alleen voor hem om te wennen, maar ook omdat zijn lichaampje moet leren de warmte anders te verdelen. Hij kan het nu niet meer via zijn koppie kwijt en dus moet het via zijn lichaam.
Eerste dag 1 uur op 1 uur af
dan 2 uur op 1 uur af
Dan 4 uur
dan 6 uur
dan 8 uur
En dan als hij 8 uur kan, dan 's nachts volledig op en overdag weer verder opbouwen zeg maar.

En als hij bijv. ziek is en koorts heeft mag de helm niet op en dan daarna weer even in een dag of 2-3 weer opbouwen want dat schijnt heel snel weer teruggeregeld te zijn.
pi_78116218
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er is een heel opbouw schema, niet alleen voor hem om te wennen, maar ook omdat zijn lichaampje moet leren de warmte anders te verdelen. Hij kan het nu niet meer via zijn koppie kwijt en dus moet het via zijn lichaam.
ach ja, natuurlijk..
pi_78116228
Oscar
fijn dat hij het wel prima vindt BE! Das mooi een zorg minder.
En toffe kleuren, staat lekker stoer zo.

En over rompers, ik heb er eigenlijk nooit zo bij nagedacht, zodra het echt koud werd, vooral 's nachts heb ik de rompers met lange mouwen tevoorschijn gehaald. Vaak draagt ze er een tshirt of truitje met korte mouwen overheen maar ook vaak zat een vest/shirt/trui met lange mouwen. Ik doe meestal de mouw van het shirt dat eroverheen moet helemaal opstropen, mn hand vingers erdoor en dan haar handje vastpakken zodat k ook de rompermouw vastheb. Dan kun je de mouw zo over de rompermouw heen trekken. Werkt als een trein hier.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:09:43 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78116272
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef lily het volgende:
Ooh, Oscar, wat schattig
mag ik toch wel zeggen heh?

Hoe vinden jullie het?
En wat vindt Sasha ervan?
Sasha zei 'Oscar muts op!' en hij wilde ook. Dus ik heb hem even bij hem opgezet en laten zien dat hij te klein was.

Wij vinden het zelf idd er best schattig uit zijn. Hij kan het iig best hebben. Het is niet dat je denkt 'aggos, wat een sneu kindje' zeg maar.

En jullie reacties zijn echt fijn!
pi_78116542
Leuk zeg dat je zelf nog de kleur kan kiezen enzo. Dit is wel een kleine-stoere-ventjes-versie!
En dat er nog zo'n heel wenschema bij zit zeg. Had ik eigenlijk nooit zo over nagedacht.

En Huup zo trekken wij hier ook lange mouwen rompers aan Gaat prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')