abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78106117
Rompers met lange mouwen heb ik wel gekocht, omdat Lotte het vooral 's nachts snel koud had, ondanks de verwarming. Maar goed, ik tel niet mee, het is hier -15 Met meerdere lagen (romper, tshirt, jrukje bijv). vond ik lange mouwen echt irritant...krijg je van die rollade armpjes
Lotte!
Noah!
pi_78106265
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Linda2205 het volgende:
Rompers met lange mouwen heb ik wel gekocht, omdat Lotte het vooral 's nachts snel koud had, ondanks de verwarming. Maar goed, ik tel niet mee, het is hier -15 Met meerdere lagen (romper, tshirt, jrukje bijv). vond ik lange mouwen echt irritant...krijg je van die rollade armpjes
Ja, precies! Misschien zijn ze wel handig bij baby's die gauw onderkoeld raken. Dat weet ik niet, want Ivan had daar geen problemen mee. Als zijn temperatuur aan de lage kant was deed ik hem liever in een omslagdoek.

's Nachts zou ik denk ik dan het dekentje dubbelslaan of zo. Nu slaapt Ivan in een Puckababy en dat houdt zijn armpjes en handjes wat warmer, dat vind ik zelf wel een fijn idee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78106425
Evie heeft juist altijd rompers met lange mouwen aan de meeste shirtjes zijn niet zo dik vind ik..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78106524
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef NieuweUser het volgende:
Isa is ineens helemaal niet haarzelf. Ze ligt te slapen, maar wordt soms ineens wakker en gaat dan heel hard gillen!!! Een halve minuut later is ze weer stil en valt weer half in slaap, maar een paar minuten later hetzelfde verhaal....
Wolf heeft vandaag ook de eerste prikjes gehad en die doet dat ook, heel hoog ineens een gil, maar valt dan meteen weer in slaap. Toen hij in de box lag vertrok zn gezichtje van pijn toen hij met zn beentjes lag te spartelen, zo sneu!
Hij is slaperiger dan anders, maar had gelukkig vanmiddag vooralsnog geen verhoging of zo. Dus gaat wel prima

BJ ik ben ook wel benieuwd wat Evie nu weegt Ze zag er op de laatste foto's echt uit als een prima babytje

Aoraki, dat is echt niet om een lulligheidje bellen naar de huisarts hoor! Bloed in de luier is echt wel een teken om even te bellen op zn minst.

Vlindur, wat stom dat je niet eens een zalfje meekreeg, ik dacht dat ze zoiets altijf wel voorschreven als je met een baby komt met uitslag of heel erg schilfers ergens

Rompers met lange mouw heeft Wolf er nu 3 van in deze maat, makkelijk voor onder een shirtje wat wat wijder is in de nek, of leuk als lange mouwen met tshirt erboven. Maar eigenlijk heeft hij het voor de warmte niet nodig, die is van zichzelf al prima op temperatuur eigenlijk altijd.
Rompers zonder mouw of zo'n klein mouwtje zitten hem naar mijn idee het lekkerst
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78106720
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, precies! Misschien zijn ze wel handig bij baby's die gauw onderkoeld raken. Dat weet ik niet, want Ivan had daar geen problemen mee. Als zijn temperatuur aan de lage kant was deed ik hem liever in een omslagdoek.

's Nachts zou ik denk ik dan het dekentje dubbelslaan of zo. Nu slaapt Ivan in een Puckababy en dat houdt zijn armpjes en handjes wat warmer, dat vind ik zelf wel een fijn idee.
Lotte slaapt met romper lange mouw, pyjama lange mouw, slaapzak lange mouw (handjes onder de dekens) en een dekentje en nog steeds heeft ze ijshandjes en voetjes en voelt d'r nekje minder warm aan als overdag. Terwijl wel de verwarming aanstaat op d'r kamertje. Temperatuur is wel altijd ok.

En zo'n omslagdoek heb ik nooit gebruikt Ze lag de eerste week lekker bij mij in bed en daarna altijd op m'n buik, daar werd ze altijd lekker warm van. Maar ik voel me soms wel een beetje schuldig als ik al die foto's in het foto-topic zie van baby's in omslagdoeken, dat wij dat hier nooit gedaan hebben
Lotte!
Noah!
pi_78106917
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de anderen erover denken, maar ik vond rompertjes zonder mouwen of met korte mouwen eigenlijk het fijnst. Rompertjes met lange mouwen zijn misschien wel handig als je bovenkleding hebt met korte mouwen, maar anders zie ik het nut er niet van in.

Als ik jou was zou ik tegen m'n man zeggen: Ga jij straks de was doen? Nee? Dan heb ik een vrijbrief om te kopen wat ik wil.
Ik vind rompers met lange mouwen ook niet prettig.
Ja onder een tshirtje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78107063
Ik ben eindelijk een beetje bijgelezen.
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat poste ik vorige week ook en zie hier, foto van gisteren:

[ afbeelding ]

Verwacht nou volgende week ook zo'n foto van Niels he
Wat een heerlijke foto! Schattig trouwens, dat ze zich zo goed vermaakt in bed.

Aoraki, bah. Ik zou het ook heel naar vinden als ik bloed aan zou treffen in de ontlasting.

Keshet, ook ik denk veel aan jullie kleine knokker. Het is wonderlijk dat een baby zo kwetsbaar en sterk tegelijkertijd kan zijn. Ik vind het trouwens ontzettend goed dat je zo bewust met alles wat er gebeurt omgaat. Het schrijven en het bijhouden van het boekje is niet alleen leuk voor later maar zal jou ook helpen om het allemaal te verwerken. Later kijk je waarschijnlijk op deze periode terug en zul je concluderen dat die voorbij is gevlogen, dat je geleefd bent en dat je jezelf later pas toe hebt gestaan om te genieten. Het komt vrij veel voor dat mensen juist dan een terugval meemaken. Hoe dan ook, ik lees je verslagen met veel interesse en ontroering.

Och Karin, wat een slecht nieuws.
pi_78107182
Rompertjes met lange mouw vind ik ook niet handig! Je krijgt het truitje er dan ook zo lastig overheen!
En wat Claudia zegt, ik had ook helemaal geen tijd om te shoppen na de bevalling! Zelfs online shoppen werd lastig!!

Wolf ook al last van zijn prikjes, zielig! Isa heeft net een uurtje mij bij rustig geslapen. Heb haar wakker gemaakt voor het eten omdat ik dacht dat ze anders gewoon door zou slapen. Ze had net trouwens ook geen verhoging.
pi_78107212
Mja, ik heb er zelf eigenlijk nog niets van gekocht. Allemaal spulletjes die ik heb gekregen van mijn zus. Maar goed om te weten dat korte mouwtjes dus handiger zijn.
Ik dacht eigenlijk nu het zo koud is dat ik alleen maar rompertjes met lange mouwen ging meenemen naar het ziekenhuis, maar ik zal er een paar met korte mouwtjes ook bij steken
pi_78107273
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef Vlindur het volgende:

Ik heb hier ook wel vaseline, maar dat lijkt me zo dik op het hoofd. Ik heb Natusan en Zwitsal olie's. Daar smeerde ik al mee (heel dik en dan een mutsje over zn hoofd zodat het lekker kon intrekken) Dus daar gaan we eerst nog maar mee door dan. Ik wacht nog wel even met de apotheek.
Ik heb ook Natusan-olie, maar die gebruik ik niet voor zijn hoofd. Daar gebruik ik weer een vette creme voor van Natusan en die vind ik erg fijn. Het spul ruikt ook zo lekker. Als we visite krijgen zeggen ze altijd 'wat ruiken baby's toch lekker', maar da's gewoon de Natusan.

-Edit- Ik twijfel nu of Ivan wel berg had. Het was niet geel maar wit. Anyhow, die creme is ook lekker voor op het gezichtje als Rienk een droge huid heeft.
pi_78107465
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Linda2205 het volgende:

En zo'n omslagdoek heb ik nooit gebruikt Ze lag de eerste week lekker bij mij in bed en daarna altijd op m'n buik, daar werd ze altijd lekker warm van. Maar ik voel me soms wel een beetje schuldig als ik al die foto's in het foto-topic zie van baby's in omslagdoeken, dat wij dat hier nooit gedaan hebben
Als ik een baby was zou ik ook het liefst de hele dag op mama's buik liggen, hoor!

Ivan werd zo warm van mij dat zijn temperatuur de eerste dagen in het ziekenhuis altijd te hoog was. Als de verpleegkundige zijn temperatuur op wilde nemen moest ze mij eerst een signaaltje geven zodat ik hem even in z'n eigen bedje kon leggen.
pi_78108089
Ik heb maar een paar rompers met lange mouwen, maar die vind ik soms ook wel handig hoor... ok, aantrekken is een drama maar heb soms (net als BJ) het idee dat ze anders zulke koude armen krijgt. Stond gisteren nog bij de hema om er wat bij te halen met lange mouwen, maar vond ze net iets te prijzig... gelukkig is het bijna lente
pi_78108258
Maar voelt haar nekje dan ook koud aan? Ivan heeft altijd koude handen en armen, ook als zijn nekje loeiwarm aanvoelt. Dat schijnt op zich niet zoveel te zeggen.

Rompers met lange mouwen worden met mooier weer natuurlijk wel weer handig omdat je dan het shirtje achterwege kunt laten. Ooooh, ik kan niet wachten tot het zomer wordt!
pi_78109092
Tjee, Karin, een burn-out... Dat is niet leuk

sterkte!
pi_78109910
Goede avond allemaal!
Jullie gaan te snel hoor voor mij, ik heb de hele dag gewerkt, dus nu snel even bijgelezen.
Ik heb juist wel veel rompers met lange mouw. Maar ik heb dan ook redelijk wat shirtjes met korte mouw en dan werkt dat handig. En ook onder overhemdpjes werkt het prima, lekker warm. Maar ik heb nog altijd wel meer rompers zonder mouwen. Korte mouwen vind ik dan weer niets, die zitten zo strak om bovenarmpjes.
Ik zag weer een aantal prikkindjes. Hier zijn we er vanaf tot 11 maanden, gelukkig. Laatste keer ging redelijk dankzij consequent paracetamol geven.
Voor mama's die iets op het hoofdje willen smeren, vaseline kan. Maar je kan bij de apotheek om cetomacrogol vragen. Is een vette basiszalf die je gewoon bij kindjes kan gebruiken. Wij gebruiken em hier samen voor alle droge en ruwe plekjes.
Keshet, gewoon blijven schrijven over jullie kleine vechter, ik wil het graag volgens. Kreeg ook gewoon weer tranen in mijn ogen van de foto die je geplaatst had. Wat is ze klein! En ja, dat weet je, maar een foto zegt 1000 keer meer dan woorden.

Draaien is echt zoooo 2009. Driekus ligt hier op het kleed de kabinetscrisis te volgen op tv, maar meen je nou dat ie daarvoor moeite doet? Nee hoor, gewoon met je achterhoofd naar het scherm gaan liggen, dan hoofdje achterover en kijken maar. Daarvoor hoef je helemaaaaal niet op je buik te liggen, toch?

oja, zo gebruik je een romper met lange mouwen dus
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78109957
Aoraki, ben je al terug van de ha?
pi_78110044
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef NieuweUser het volgende:
Aoraki, ben je al terug van de ha?
Dat dus.

En Mefke, wat heb je toch een prachtzoon Zoektie nog een bruidje?
Lotte!
Noah!
pi_78110963
Driekus Toffe kerel!
Aoraki???
pi_78111017
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb ook Natusan-olie, maar die gebruik ik niet voor zijn hoofd. Daar gebruik ik weer een vette creme voor van Natusan en die vind ik erg fijn. Het spul ruikt ook zo lekker. Als we visite krijgen zeggen ze altijd 'wat ruiken baby's toch lekker', maar da's gewoon de Natusan.

-Edit- Ik twijfel nu of Ivan wel berg had. Het was niet geel maar wit. Anyhow, die creme is ook lekker voor op het gezichtje als Rienk een droge huid heeft.
Mijn dank ik weer groot! Ik ga morgen op zoek naar de creme!

Is het deze?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78111032
Oh, Driekus!
pi_78111164
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Mijn dank ik weer groot! Ik ga morgen op zoek naar de creme!

Is het deze?
[ afbeelding ]
Ja! Dat is dus een van de weinige dingen van Natusan die geparfumeerd zijn.

Haha, die Driekus!
pi_78111430
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja! Dat is dus een van de weinige dingen van Natusan die geparfumeerd zijn.

Haha, die Driekus!
Thnx, es kijken of ze nm hier bij de DA hebben anders wordt het zaterdag pas voor we de stad in gaan. J moet een nieuwe riem. (Die krijgt leren riemen dwarsdoor, dat vind ik erg knap steeds )

Oh ja! Rienk heeft een fles op!
Ik had nog 2 proefverpakkingen van Stiemie en ik heb J. heeft hem aan Rienk gegeven en binnen notime was hij leeg! Het was 100ml, dus daarna de borst ook nog aangeboden, maar met 3 slokken sliep hij

Dus binnenkort maar weer kolven, dan kan ik misschien binnenkort een nacht doorslapen!

En nu ga ik film kijken. Tot morgen!
pi_78111467
Ik ben weer terug, ja. De HA dacht dat het een buikgriep was... Het bloed kwam volgens hem doordat de darm geirriteerd was en ik moest me er niet teveel zorgen over maken. Hij had Thomas getemperatuurd en kwam op 37.9 uit, dus ook nog niet erg zorgwekkend. We moeten hem nu goed in de gaten houden en morgen terugbellen hoe het gaat.
Ik ben wel redelijk gerustgesteld, alleen toen ik zelf thuis zijn temp. had opgenomen kwam ik op 37.4 uit... Toch wel een groot verschil. Maar hij drinkt z'n flesjes gewoon goed leeg en tot nu toe blijft het erin, dus dat is positief.

Nouja, ik ben iig blij dat ik gegaan ben, toch een beetje gerustgesteld. Bedankt allemaal voor de reacties.
pi_78111866
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat poste ik vorige week ook en zie hier, foto van gisteren:

[ afbeelding ]

Verwacht nou volgende week ook zo'n foto van Niels he
Linda bizar om die foto te zien Esmee heeft hetzelfde shirtje, dezelfde sokken en we hebben ook datzelfde beest aan een springveer in haar kamer hangen! Wat een schatje zeg die Lotte! Wat ga je deze week zeggen zodat ze het volgende week kan?
pi_78112097
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben bij de huisarts geweest en ik heb een burn-out
wat niet zo gek was na alle ellende van afgelopen tijd.
Voorlopig ben ik er wel zoet mee.

Verder een knuffel voor iedereen
Ach Karin toch Helaas ervaring mee en het is niet niks. Probeer vooral rust te nemen (al is dat nu natuurlijk het aler-moeilijkste) Hopelijk valt het mee hoe lang je er zoet mee bent. Ze zeggen wel eens dat je er net zolang mee bezig bent als dat je ervoor nodig hebt gehad om het op te bouwen...Veel sterkte de komende tijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')