Ja, precies! Misschien zijn ze wel handig bij baby's die gauw onderkoeld raken. Dat weet ik niet, want Ivan had daar geen problemen mee. Als zijn temperatuur aan de lage kant was deed ik hem liever in een omslagdoek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Linda2205 het volgende:
Rompers met lange mouwen heb ik wel gekocht, omdat Lotte het vooral 's nachts snel koud had, ondanks de verwarming. Maar goed, ik tel niet mee, het is hier -15Met meerdere lagen (romper, tshirt, jrukje bijv). vond ik lange mouwen echt irritant...krijg je van die rollade armpjes

Wolf heeft vandaag ook de eerste prikjes gehad en die doet dat ook, heel hoog ineens een gil, maar valt dan meteen weer in slaap. Toen hij in de box lag vertrok zn gezichtje van pijn toen hij met zn beentjes lag te spartelen, zo sneu!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef NieuweUser het volgende:
Isa is ineens helemaal niet haarzelf. Ze ligt te slapen, maar wordt soms ineens wakker en gaat dan heel hard gillen!!!Een halve minuut later is ze weer stil en valt weer half in slaap, maar een paar minuten later hetzelfde verhaal....

Lotte slaapt met romper lange mouw, pyjama lange mouw, slaapzak lange mouw (handjes onder de dekens) en een dekentje en nog steeds heeft ze ijshandjes en voetjes en voelt d'r nekje minder warm aan als overdag. Terwijl wel de verwarming aanstaat op d'r kamertje. Temperatuur is wel altijd ok.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, precies! Misschien zijn ze wel handig bij baby's die gauw onderkoeld raken. Dat weet ik niet, want Ivan had daar geen problemen mee. Als zijn temperatuur aan de lage kant was deed ik hem liever in een omslagdoek.
's Nachts zou ik denk ik dan het dekentje dubbelslaan of zo. Nu slaapt Ivan in een Puckababy en dat houdt zijn armpjes en handjes wat warmer, dat vind ik zelf wel een fijn idee.

Ik vind rompers met lange mouwen ook niet prettig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de anderen erover denken, maar ik vond rompertjes zonder mouwen of met korte mouwen eigenlijk het fijnst. Rompertjes met lange mouwen zijn misschien wel handig als je bovenkleding hebt met korte mouwen, maar anders zie ik het nut er niet van in.
Als ik jou was zou ik tegen m'n man zeggen: Ga jij straks de was doen? Nee? Dan heb ik een vrijbrief om te kopen wat ik wil.

Wat een heerlijke foto!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat poste ik vorige week ook en zie hier, foto van gisteren:
[ afbeelding ]
Verwacht nou volgende week ook zo'n foto van Niels he

Ik heb ook Natusan-olie, maar die gebruik ik niet voor zijn hoofd. Daar gebruik ik weer een vette creme voor van Natusan en die vind ik erg fijn. Het spul ruikt ook zo lekker. Als we visite krijgen zeggen ze altijd 'wat ruiken baby's toch lekker', maar da's gewoon de Natusan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb hier ook wel vaseline, maar dat lijkt me zo dik op het hoofd. Ik heb Natusan en Zwitsal olie's. Daar smeerde ik al mee (heel dik en dan een mutsje over zn hoofd zodat het lekker kon intrekken) Dus daar gaan we eerst nog maar mee door dan. Ik wacht nog wel even met de apotheek.

Als ik een baby was zou ik ook het liefst de hele dag op mama's buik liggen, hoor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Linda2205 het volgende:
En zo'n omslagdoek heb ik nooit gebruiktZe lag de eerste week lekker bij mij in bed en daarna altijd op m'n buik, daar werd ze altijd lekker warm van. Maar ik voel me soms wel een beetje schuldig als ik al die foto's in het foto-topic zie van baby's in omslagdoeken, dat wij dat hier nooit gedaan hebben

Dat dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef NieuweUser het volgende:
Aoraki, ben je al terug van de ha?

Mijn dank ik weer groot! Ik ga morgen op zoek naar de creme!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook Natusan-olie, maar die gebruik ik niet voor zijn hoofd. Daar gebruik ik weer een vette creme voor van Natusan en die vind ik erg fijn. Het spul ruikt ook zo lekker. Als we visite krijgen zeggen ze altijd 'wat ruiken baby's toch lekker', maar da's gewoon de Natusan.
-Edit- Ik twijfel nu of Ivan wel berg had. Het was niet geel maar wit. Anyhow, die creme is ook lekker voor op het gezichtje als Rienk een droge huid heeft.

Ja! Dat is dus een van de weinige dingen van Natusan die geparfumeerd zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn dank ik weer groot! Ik ga morgen op zoek naar de creme!
Is het deze?
[ afbeelding ]

Thnx, es kijken of ze nm hier bij de DA hebben anders wordt het zaterdag pas voor we de stad in gaan. J moet een nieuwe riem. (Die krijgt leren riemen dwarsdoor, dat vind ik erg knap steedsquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Dat is dus een van de weinige dingen van Natusan die geparfumeerd zijn.
Haha, die Driekus!

Linda bizar om die foto te zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat poste ik vorige week ook en zie hier, foto van gisteren:
[ afbeelding ]
Verwacht nou volgende week ook zo'n foto van Niels he

Ach Karin tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben bij de huisarts geweest en ik heb een burn-out
wat niet zo gek was na alle ellende van afgelopen tijd.
Voorlopig ben ik er wel zoet mee.
Verder een knuffel voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |