Is dat topic dicht gegaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef het-is-mij het volgende:
Hoi
Kom hier ff binnenvallen....
@ Be, zag dat er hier op fok al een topic was geweest over ervaringen met helmtherapie maar die is helaas gesloten, daar wilde ik ff in reageren maar nu dus hier.
Tijn komt, hoe het er nu uitziet ook in aanmerking.
Hoe oud was Oscar toen jullie naar de kinderarts zijn geweest en hoe snel daarop om er 1 aan te laten meten en weet je ook hoeveel afwijking hij had?
Thx
Als hij eenmaal gewend is hoef je niet meer op te bouwen hoor, dan kan ie gewoon weer op. Hoe minder je ermee prutst (op- afzetten) hoe minder hij zich er van bewust is dat er wat op zijn hoofd zitquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, er is een heel opbouw schema, niet alleen voor hem om te wennen, maar ook omdat zijn lichaampje moet leren de warmte anders te verdelen. Hij kan het nu niet meer via zijn koppie kwijt en dus moet het via zijn lichaam.
Eerste dag 1 uur op 1 uur af
dan 2 uur op 1 uur af
Dan 4 uur
dan 6 uur
dan 8 uur
En dan als hij 8 uur kan, dan 's nachts volledig op en overdag weer verder opbouwen zeg maar.
En als hij bijv. ziek is en koorts heeft mag de helm niet op en dan daarna weer even in een dag of 2-3 weer opbouwen want dat schijnt heel snel weer teruggeregeld te zijn.
Bij deze bied ik dan mijn pracht aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef mefke79 het volgende:
Be wat heb je toch een mooie stoere vent, helm staat em goed ja.
Linda, Driekus heeft nog geen verloofde hoor, hij is nog vrijgezel![]()
Het manneke ligt te pitten, hij was zo moe en moest eigenlijk nog een uurtje wachten op de fles maar dat ging niet meer. Zal wel een hele vroege fles worden morgen. Dus ik ga zo het bedje in.
Karin, je hebt pm!
Bruggetje maken alsin, afzetten met zn hielen in het kussen? Lotte doet dat ook en het liefst in een volle poep-luier dat het lekker overal heenspatquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Twinkly het volgende:
hihi Niels probeert vandaag steeds een bruggetje te maken op het aankleedkussen, erg handig met luier omdoenHij doet het ook alleen maar daar. Is dat een voorbereiding op rollen?
Oh Linda haha ik zal het Niels vertellen dat je dat volgende week verwacht van hem
Karin heel veel sterkte, wat naar dat je zo opgebrand bent joh, maar hartstikke logisch. Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Even zonder te lezen, was een drukke dag.
Helmpje is gehaald en Oscar vind het allemaal wel prima lijkt het!
[ afbeelding ]
*nu bijlezen gaat...
Ik zag mijn naam voorbij komen in post van Icantrix. Ik geef trouwens bv maar dat maakt niet uit. De eerste twee weken heb ik haar op verzoek gevoed maar de laatste dagen zit er een soort van ritme in van overdag om de 3 uur en 's nachts om de 4 uur. Maar dat heeft ze zelf aangegeven zeg maar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef Incantrix het volgende:
Flowerbox en andere flesvoedende mama's, geef je kv altijd op schema? Zat ik me ineens af te vragen.. Stef bepaalt zelf het schema, maar ik pas het sinds een paar weken wel een beetje aan naar gelang ik afspraken heb. Dan geef ik hem een half uurtje eerder de borst, of een paar voedingen een kwartiertje voordat ik dénk dat hij om eten gaat vragen. Stef heeft zelf wel al een aardig standvastig ritme, in die zin dat hij zijn laatste voeding altijd tussen 10 en half 11 wil hebben en de eerste voeding altijd tussen 6 en 7. Vanochtend was hij vroeg en kwam hij al om kwart over 5, maar dat is redelijk uitzonderlijk. Dan ziet het schema er meestal ongeveer zo uit:
6.30
9.30
12.30
15.30 a 16.00
19.00
22.00
Gaat best ok zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |