Keshet, het is al vaker gezegd hier, maar jullie zijn zo ontzettend sterk! En wat fijn dat teigetje het zo goed doet! Maar dat ze aan de pijnstilling moet!

wat zielig!

maar wel heel fijn dat het helpt!

Al snap ik niet helemaal hoe het zit met het voetje… Als die niet goed doorbloed is, kan ze daar dan later nog veel last van krijgen?
Karin een burn-out. Jemig! Alleen

voldoet niet, maar meer kan ik er echt niet van maken zo over internet! Pff, ben er wel even stil van, echt heel naar voor je! Dikke

Vlindur, vwb de berg, als je de olie te dik doet, sluit het de hoofdhuid weer teveel af, dus ik zou lekker dun doen, en dan wat vaker.

Driekus!

Al heeft Eli zich voor het eerst omgedraaid toen hij tv wilde kijken, en het vanuit die hoek niet goed zag. Steeds een beetje verder met het hoofdje, en *flop* toen lag hij per ongeluk op zijn rug

Dus wellicht als je hem in een iets andere hoek draait…

BE, wat een snoezig helmpje

Wel echt jongensachtig, maar toch ook baby en lief, zeg maar. En dan die pretkop eronder

Fijn dat Oscar het accepteert.

Faja, succes bij de poli zometeen!

Aoraki, fijn dat thomas’ heupjes goedgekeurd zijn!

Nu nog dat andere virus eruit

Vannacht zijn we trouwens bij wijze van experiment een uurtje eerder na bed gegaan, laatste voeding om 21:30u, iets later, en welja, de speen lag er wederom om 3:59u uit en de eerste voeding heb ik toch maar om 6:30u gedaan. Moest haar wakker maken!

Prima! We hoeven dus niet meer op te blijven voor haar laatste voeding!

Net eerste keer cb gehad. Helemaal goedgekeurd. 4755g bij 56cm.

Dat is dus allebei bovengemiddeld. Netto is het 735g meer dan bij geboorte, maar ze was in de eerste week 400g afgevallen, dus eigenlijk is ze in een week of 5 een kilo aangekomen.

De lengte verklaart ook waarom ze hoog water heeft bij al die 56 pakjes!

ze heeft nu een broekje 62 aan die prima past. Aan de armen wel wat lang, madam heeft dus lange benen. Waar kan ik me inschrijven voor het modellenbureau?

Aviva is verder helemaal goedgekeurd, eerst werd gekeken of ze volgde, dat deed ze prima met een stralende glimlach erbij.

En ze hield haar hoofdje helemaal goed omhoog, dus de mevrouw was al helemaal “wow, dat hoeft ze pas bij 3 mnd zo hoog te houden”, waarop Aviva de uitsloofster haar hoofdje nog wat verder in haar nek gooide, en met haar armpjes de boel nog wat ondersteunde!

En toen hield ze haar hoofd bijna in een hoek die ze bij 6 maanden moeten kunnen!
Mijn kleine baby! Blijf nog even klein! Het hoeft nog helemaal niet! Je bent nog mini!
Maar kben wel trots, natuurlijk.

De mevrouw vroeg of ze goed plaste en poepte, deed de luier open, en toen demonstreerde Aviva gelijk maar even dat ze goed kon plassen.

Gevolgd door een stralende lach. Echt zo eentje van “haha, daar had ik je bijna nat gekregen

“

Was dus wel even mooi

Verder lichamelijk onderzoek was ook allemaal prima, dus over 2 weekjes de eerste prikjes.