Glimlachen is wel goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg ben ik nu aan het huilen met een glimlach op mijn gezicht want die is er blijkbaar niet af te krijgen.
quote:
Sja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms wel handig ja maar soms ook niet
Ik krijg wel last van mijn kaken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Glimlachen is wel goedEn bedenk je dat je ooit ook zo zal zijn als moeder
Jouw tijd komt nog wel
![]()
[..]Zelfs mijn moeder kreeg het voor elkaar nadat ik mijn rijbewijs gehaald had... en ik woon gewoon al 11 jaar niet meer thuis
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:37 schreef MarkM het volgende:
Zonder ouders had ik nu geen rijbewijs.
Dochters daarentegen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef Myraela het volgende:
Ouders.
Behalve klootzakken van vaders, moeders die denken dat er niets belangrijker is dan een opgeruimde kamer.
Oh wacht.
Echt hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:46 schreef Myraela het volgende:
Ouders.
Behalve klootzakken van vaders, moeders die denken dat er niets belangrijker is dan een opgeruimde kamer.
Oh wacht.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt heVan het weekend moest ik veeel huiswerk doen.
"JA WE GAAN GEZELLIG JE KAMER DOEN", zaterdag niets anders kunnen doen dan dat
Mijn moeder heeft nu al gezegd dat we zaterdag mijn kamer gaan doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt heVan het weekend moest ik veeel huiswerk doen.
"JA WE GAAN GEZELLIG JE KAMER DOEN", zaterdag niets anders kunnen doen dan dat
Inderdaad, en dan ontdekken ze al je speeltjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nu al gezegd dat we zaterdag mijn kamer gaan doen.Die is dus helemaal netjes opgeruimd vrijdag en dan mag mijn mama zaterdag schoonmaken.
Ik haat het als andere opruimen, dan ben ik alles kwijt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ontdekken ze al je speeltjes.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ontdekken ze al je speeltjes.
Altijd, moet iets doen om dit goddelijke lichaam te onderhouden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wat ben jij een zuurpruim geworden.Eet je wel genoeg?
Inderdaad. Elke week een Big Mac doet wonderen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd, moet iets doen om dit goddelijke lichaam te onderhouden.
Wil je het eerlijke antwoord of het diplomatieke antwoord?quote:
KFC man, ik ben echt matties geworden met al mijn neger vriendjes jewaids.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad. Elke week een Big Mac doet wonderen!
Hai lief meisjequote:
Doe eens een goede combiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je het eerlijke antwoord of het diplomatieke antwoord?
Negers, zie PI.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
KFC man, ik ben echt matties geworden met al mijn neger vriendjes jewaids.
Zo weinig maar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad. Elke week een Big Mac doet wonderen!
Waar is je bal mayo en frikandel spec?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, liever oer Hollands een patatje oorlog of een frietje met!
Die verschilt natuurlijk per dag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar is je bal mayo en frikandel spec?
Dat was mijn idee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat ik maar eens een eitje ga bakken
Iets met er mankeert heel veel aan mannen, maar jij kunt wel lief zijn?quote:
Mannen zijn klootzakken. en geef ze eens ongelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met er mankeert heel veel aan mannen, maar jij kunt wel lief zijn?
Ikke wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met er mankeert heel veel aan mannen, maar jij kunt wel lief zijn?
Niet alle mannen zijn klootzakken maar er is wel vaak iets mis met zequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mannen zijn klootzakken. en geef ze eens ongelijk.
Snackbar hier in de buurt maakt die dingen goddelijk.quote:
3fmquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
I'm burning through the skies Yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm trav'ling at the speed of light
I wanna make a supersonic woman out of you
Champignonsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Snackbar hier in de buurt maakt die dingen goddelijk.
Volgende week ga ik voor die met champignonnesaus
Queenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tonight I'm gonna have myself a real good time
I feel alive and the world it's turning inside out Yeah!
I'm floating around in ecstasy
So don't stop me now don't stop me
'Cause I'm having a good time having a good time
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat is echt het perfecte arrogantloopenkijk nummer.
quote:
quote:
Dat is zo'n heerlijk nummerquote:
Beetje moequote:
Hoiquote:
Dan kunnen ze eindelijk weer normaal gedragen daar in het zuiden ipv mongooltjes na te doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat is zo'n heerlijk nummer
Vandaag trouwens laatste dag carnaval
Iets leuks gedaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje moe. Vanmorgen om kwart over drie lag ik er pas in.
En daar?
Nee hoor, morgen tot hoe laat weet ik niet, maar dan is het pas afgelopenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat is zo'n heerlijk nummer
Vandaag trouwens laatste dag carnaval
Goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje moe. Vanmorgen om kwart over drie lag ik er pas in.
En daar?
Carnavalquote:
Da's altijd zo fijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik twijfel over scheikunde.We doen toch nooit iets maar steesd als ik niet ga is er wel iets belangrijks.
Lekker handig op deze manierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik twijfel over scheikunde.We doen toch nooit iets maar steesd als ik niet ga is er wel iets belangrijks.
Ik nietquote:
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:06 schreef mstr het volgende:
Zo maar eens Noodles eten.
En ik voel me kut.
En waarom pas zo laat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Godnondeju word ik me net pas wakker
Lekker toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
had ik zaterdag, 14:20 of zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Wil ik zo lang kunnen slapen dan moet ik of ziek zijn of pas tegen 5 a 6 uur gaan slapenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was gister gaan stappen, maar dit is wel erg laat.
Ik ben best wel een goede slaperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil ik zo lang kunnen slapen dan moet ik of ziek zijn of pas tegen 5 a 6 uur gaan slapen
Ik ook, kom alleen slecht in slaap.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben best wel een goede slaper
Ik slaap wel vast maar meestal niet langer dan 8 uurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
same want ik word tussendoor steeds wakkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik slaap wel vast maar meestal niet langer dan 8 uur
Dat heb ik meestal niet, binnen die 8 uur danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
same want ik word tussendoor steeds wakker
Ik slaap het liefste 9 uurtjes ongeveerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik slaap wel vast maar meestal niet langer dan 8 uur
Ik kan wel goed wakker worden gelukkigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook, kom alleen slecht in slaap.
Maar als ik slaap, ben ik half dood
Lucky you, ik echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan héél slecht wakker worden en mn bed uit gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik slaap het liefste 9 uurtjes ongeveer
[..]
Ik kan wel goed wakker worden gelukkig
Ik vind 7 a 8 ook wel lang zatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik slaap het liefste 9 uurtjes ongeveer
[..]
Ik kan wel goed wakker worden gelukkig
Ik slaap komen heb ik weleens meer problemen mee, maar ik kan daarna goed doorslapen.quote:
Ik spring in 1 keer mijn bed uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan héél slecht wakker worden en mn bed uit gaan
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik slaap komen heb ik weleens meer problemen mee, maar ik kan daarna goed doorslapen.
Ik word soms ook weleens wakker, maar dat is alleen als ik echt vroeg op moet.
En daarnaast verslaap ik me nooit.
Als ik weet dat ik om 5 uur op moet staan dan sta ik om 5 uur op
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik spring in 1 keer mijn bed uit
Ik kan dat ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik spring in 1 keer mijn bed uit
ik snap het ook niet helemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat hebben jullie daar toch tegen, sneeuw is
Het sneeuwt dan ook al de hele dag. Sar-cas-me.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke tijdzone jij leeft maar ik heb het al middag
Een beetje wel, maar dit is gewoon teveel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het begint nu toch behoorlijk vervelend te worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid, ben nooit een uitslaper geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger toen ik naar school ging kon ik dat niet.
Dat is echt iets wat je moet leren
Hier doet de zon een beetje schijnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het sneeuwt dan ook al de hele dag. Sar-cas-me.
Doe mij maar een halve meter of zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar dit is gewoon teveel.
ik heb regelmatig op 5 meter gehoopt maar helaasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar dit is gewoon teveel.
Als ik vrij heb dan slaap ik de dag erna meteen uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid, ben nooit een uitslaper geweest
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar een halve meter of zo
Als er nu een dik pak zou liggen zodat ik niet naar mijn werk kan dan zou ik het prima vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik heb regelmatig op 5 meter gehoopt maar helaas
Hoe is het hier?quote:
Het is dinsdag, dan is alles toch gewoon open?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk naar de stad en dan moet je zien dat de winkel waar ik naartoe ga dicht is
Ach ja ewl goed, zit alleen nog wat gekleurde troep op mn nagels wat ik er niet af heb kunnen krijgenquote:
Kan je op het internet de openingstijden niet zien?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk naar de stad en dan moet je zien dat de winkel waar ik naartoe ga dicht is
Goedzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja ewl goed, zit alleen nog wat gekleurde troep op mn nagels wat ik er niet af heb kunnen krijgen! En ik heb me ziek gelachen vanmorgen (om dit nummer in combinatie met de clip die er perfect bij past! )
En ja, verder gewoon goed.
Hoezo heb je het er dan op gesmeerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja ewl goed, zit alleen nog wat gekleurde troep op mn nagels wat ik er niet af heb kunnen krijgen! En ik heb me ziek gelachen vanmorgen (om dit nummer in combinatie met de clip die er perfect bij past! )
Mooi, ja goed zoals je lasquote:
Heb ik neit, dat heeft Lieke gedaan! Onder dwangquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb je het er dan op gesmeerd?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Aceton?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb ik neit, dat heeft Lieke gedaan! Onder dwang! Want carnaval enzo
Je weet nooit wat je kan aantreffen rondom de carnavalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dinsdag, dan is alles toch gewoon open?
Haha ja tof he?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef mstr het volgende:
Prrrrrr.
Heb jij daar aan mee gedaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb ik neit, dat heeft Lieke gedaan! Onder dwang! Want carnaval enzo
Met carnaval andere openingstijdenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je op het internet de openingstijden niet zien?
Even vergeten, maar dat kennen wij hier niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je kan aantreffen rondom de carnaval
Hier geen last vanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je kan aantreffen rondom de carnaval
Tof nummerh e?!quote:
Het is fantastisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja tof he?!! En dan die clip erbij! En die mooie drum in het couplet
Dat zit er inderdaad in ja, maar het werkte niet goed want het zit echt onder die nagelranden enzo, gewoon even 2 dagen niets aan doen en dan eraf krabbenquote:
Hier helaas welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Even vergeten, maar dat kennen wij hier niet.
Oké, handigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad in ja, maar het werkte niet goed want het zit echt onder die nagelranden enzo, gewoon even 2 dagen niets aan doen en dan eraf krabben
Lieke had mij (en nog een stuk of 10 mensen) uitgenodigd ervoor enzo, met zn alleen naar 'het feest' van "Boven-Eind"! Geweldig was hetquote:
Liever jij dan ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lieke had mij (en nog een stuk of 10 mensen) uitgenodigd ervoor enzo, met zn alleen naar 'het feest' van "Boven-Eind"! Geweldig was het
Sowieso toffe muziek vind ik , maar dan die clipquote:
Het is net iets voor jou.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lieke had mij (en nog een stuk of 10 mensen) uitgenodigd ervoor enzo, met zn alleen naar 'het feest' van "Boven-Eind"! Geweldig was het
Ze hadden zo Lis in kunnen huren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sowieso toffe muziek vind ik , maar dan die clip
Het was echt tof hoorquote:
Hoe bedoel je datquote:
idioot.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef Pingwingei het volgende:
gister ruzie met mijn schoonzusje gehad over carnavalIk vind dat leuk zij niet en zij was al kribbig dus ik zo: maar carnaval is toch leuk?
- NEE! Ik snap dat niet!
er valt niks te snappen, het is leuk
- NEE! Ik vind er geen kut aan
Dan heb je geen humor
- HOU NOU OP! HE! JEZUS!
- nee mario en carnaval is leuk
NEE! en toen stormde ze van tafel naar buiten om te roken
Hoe datquote:
Ja, maar met dat pakje aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe dat? Lis ziet er op die foto ietsje anders uit hoor
![]()
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef Pingwingei het volgende:
gister ruzie met mijn schoonzusje gehad over carnavalIk vind dat leuk zij niet en zij was al kribbig dus ik zo: maar carnaval is toch leuk?
- NEE! Ik snap dat niet!
er valt niks te snappen, het is leuk
- NEE! Ik vind er geen kut aan
Dan heb je geen humor
- HOU NOU OP! HE! JEZUS!
- nee mario en carnaval is leuk
NEE! en toen stormde ze van tafel naar buiten om te roken
Succes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar mensen ik ben er even vandoor
Haha ja heerlijk was het, ik heb echt met een gros mensen gepraat, GEEN IDEE wie het waren zijn of zijn geweest enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, carnaval, lekker gek doen op van die kutliedjes.
3 jaar ouder als ikquote:
GHaha ja dat is zoquote:
Dat heb ik ook altijd maar dan in de midtownquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja heerlijk was het, ik heb echt met een gros mensen gepraat, GEEN IDEE wie het waren zijn of zijn geweest enzo
Dat kan ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja heerlijk was het, ik heb echt met een gros mensen gepraat, GEEN IDEE wie het waren zijn of zijn geweest enzo
Bis Laterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Doe je goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd maar dan in de midtown
Heel gesprek gehad laatst over gerard de vries en ramses shaffy en zulkse muziek
Toz tiensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
en dat in een metal/blues cafe waar 9 van de 10 keer alleen metal word gedraaitquote:
Ja, jij ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef tliciouz het volgende:
Nijn heb je carnaval gevierd in Lauwe?
Dan helemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dat in een metal/blues cafe waar 9 van de 10 keer alleen metal word gedraait
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dat in een metal/blues cafe waar 9 van de 10 keer alleen metal word gedraait
kan je dat?quote:
Nee maar ik wou wel! Waarom hebben jullie dat niet gezegd was ik mee gegaan!quote:
en dan besel je er een cola en krijg je van 20 metallers: COLA!?!?!?!?quote:
Da ken netquote:
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dan besel je er een cola en krijg je van 20 metallers: COLA!?!?!?!?
mijn antwoord: Ja, hier hebben ze geen fristi
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dan besel je er een cola en krijg je van 20 metallers: COLA!?!?!?!?
mijn antwoord: Ja, hier hebben ze geen fristi
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar ik wou wel! Waarom hebben jullie dat niet gezegd was ik mee gegaan!Want ik was nog in druten.
quote:
Stiekem drink ik bij binnenkomst in walhalla 1 biertje en daarna ga ik aan de fristiquote:
Oh boefjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Stiekem drink ik bij binnenkomst in walhalla 1 biertje en daarna ga ik aan de fristi
omdat ik daarna 9 van de 10 keer een joint aangeboden heb gekregenquote:
Met wiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Vervolgens zoen ik er alleen mee en komen de foto's op internet te staan.
We hebben het er lang en breed over gehad hier in de SCquote:
Nietquote:
Dan is het wel verstandiger jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
omdat ik daarna 9 van de 10 keer een joint aangeboden heb gekregen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Die naast me staat:
Het PUB Userfototopic [#39]
Wat een lelijk mensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Die naast me staat:
Het PUB Userfototopic [#39]
waarop?quote:
Denk gewoon door op ja te klikkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef RenRen- het volgende:
"Klik op ja om op een later tijdstip te herstellen. Klik op nee als je de herstelgegevens voor dit document wilt weggooien. Klink annuleren om alle herstelbewerkingen op een later tijdstip uit te voeren".
En hoe kan ik nú herstellen dan?
Daar staat toch dat je het later uit wilt voeren, niet nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk gewoon door op ja te klikken
van wat voor iets is het?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar staat toch dat je het later uit wilt voeren, niet nu?
Overigens al geprobeerd, maar krijg dan niets terug![]()
Geen backup, dit is een hersteliets, voor als je perongeluk hebt afgesloten zonder op te slaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:30 schreef mstr het volgende:
Backup maken voor InDesign? Nog nooit gehad...
Oh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen backup, dit is een hersteliets, voor als je perongeluk hebt afgesloten zonder op te slaan
nog een keer afsluiten en weer proberen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen backup, dit is een hersteliets, voor als je perongeluk hebt afgesloten zonder op te slaan
Al gedaan, doet hij ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nog een keer afsluiten en weer proberen?
quote:
Als je gewoon de bestanden zelf opent wat doet die dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:35 schreef RenRen- het volgende:
Het punt is dat ik wéét dat ik die bestanden heb opgeslagen in mijn documenten. 100% omdat het zo'n gekloot was, en daarna afgesloten
Omdat de zon de sneeuw opwarmt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
Waarom doet de sneeuw nu in de zon smelten
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:35 schreef mstr het volgende:
Volgende keer dus maar dubbelchecken.
Je ziet het, het is eigenlijk toch nodig, want InDesign is een draak van een programma.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]Hij hoort het gewoon te doen, ik kan blijven dubbelchecken, is een beetje onnodig
Eén grote error dat programmaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Je ziet het, het is eigenlijk toch nodig, want InDesign is een draak van een programma.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet grappig.
En op gegeven moment worden die bestanden ook vreselijk groot
Het bestand is nu geloof ik +- 90 MBquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaop een bepaald punt gaat het nog wel, en dan opeens niet meer.
Png? PDFquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
90 mb![]()
en als je het publiceert gewoon png formaat van 1 mb of zo?
PDF.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
90 mb![]()
en als je het publiceert gewoon png formaat van 1 mb of zo?
Textbewerken hč. Verslagen erin mooi makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe je er dan allemaal mee?
Voor verslagen gebruik ik eigenlijk altijd gewoon Word.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Textbewerken hč. Verslagen erin mooi maken
ooow uuhh ja tuurlijkquote:
Maar het is een catalogus van 90 pagina'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooow uuhh ja tuurlijk![]()
dat soort shiiszlee
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor verslagen gebruik ik eigenlijk altijd gewoon Word.
Vermoord je hem toch ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.
ah zooquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het is een catalogus van 90 pagina's
Ik moest mijn verslagen altijd in word makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.
andere scholen en leraren enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moest mijn verslagen altijd in word maken
Duurt nog wel een paar week hier denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de zon is alles al bijna weg
paar week?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar week hier denk ik
Met afbeeldingen zeker nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
word ie een programma voor normaal gebruik. Als je het echt profi wilt doen moet je indesign gebruiken.word verpest het ook altijd. Kan niet met tekstindelingen en afbeeldingen omgaan.
Er zit wel degelijk een gitaar in, ga maar eens goed luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
maar wat doen die 3 klapvioloen met die gitaars daar? er zit heel geen gitaar in
Wel leuk nummer
Die clip lijkt wel op die ik net postequote:
word is tering traag als je veel afbeeldingen gebruikt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Met afbeeldingen zeker niet
Al is dat bij 2007 gelukkig al beter.
Klopt, omdat hij ze in full-resolutie rendert, en InDesign maakt er gewoon slechtere kwaliteit van, zodat het snel blijft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
word is tering traag als je veel afbeeldingen gebruikt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij ze in full-resolutie rendert, en InDesign maakt er gewoon slechtere kwaliteit van, zodat het snel blijft.
autoopslaan is ook leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij ze in full-resolutie rendert, en InDesign maakt er gewoon slechtere kwaliteit van, zodat het snel blijft.
Precies.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]Maar onthoudt wel de hogere kwaliteit, zodat je niet een baggere PDF hebt.
PDF maken is ook leuk werk hoor vanuit InDesignquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
autoopslaan is ook leukduurt hier 20 seconden
is ie zeker best lang aan het renderen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef mstr het volgende:
[..]
PDF maken is ook leuk werk hoor vanuit InDesign
Ja, daar doe je met een redelijk groot bestand wel paar minuten overquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is ie zeker best lang aan het renderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |