Heb ik vorig jaar wel gedaan, en hoop dat dit jaar weer te kunnen doen. Was namelijk echt super leuk!quote:
quote:
Zeg meneertje, wij zouden toch trouwen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
grapje maar hoor. je hoeft niet gelijk bang te zijn.![]()
Tenzij je tijd hebt vanavond.
Ah vet! Mag je dan ook gewoon weg enzo wanneer je wilt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar wel gedaan, en hoop dat dit jaar weer te kunnen doen. Was namelijk echt super leuk!
Ik hoefde maar 1 dagje te werken, het terrein een beetje schoonhoudenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah vet! Mag je dan ook gewoon weg enzo wanneer je wilt?
Klasgenoten van mij hadden dat vorig jaar ook gedaan maar ik ga toch liever echt zegmaar. Dus niet werken. Weet niet eens waarom.
Oh da's wel superchill inderdaad! Maar kweetniet. Toch niets voor mij. Ik weet dus echt niet waarom maar dan betaal ik liever zodat ik kan doen wat ik wil.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoefde maar 1 dagje te werken, het terrein een beetje schoonhoudenMaar je hebt dan backstage access en mag via speciale ingangen het terrein op. Erg relaxed
Daarnaast sta je er dan gratis, dus 150 euro voor een dagje werken vind ik een erg goede deal
Niet helemaal, hoeveel aan beltegoed hebben die smsjes je gekost?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh da's wel superchill inderdaad! Maar kweetniet. Toch niets voor mij. Ik weet dus echt niet waarom maar dan betaal ik liever zodat ik kan doen wat ik wil.Maar ja nu ga ik toch helemaal gratis.
10 euro. Dus eigenlijk heb ik alleen de servicekosten betaald van een LL kaartje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet helemaal, hoeveel aan beltegoed hebben die smsjes je gekost?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
10 euro. Dus eigenlijk heb ik alleen de servicekosten betaald van een LL kaartje.
Het is als nog een koop jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
10 euro. Dus eigenlijk heb ik alleen de servicekosten betaald van een LL kaartje.
Gaan we ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg meneertje, wij zouden toch trouwen?![]()
Hihihi, wie romantischquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gaan we ook
in keulen![]()
in der maus winkel
Ja hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, wie romantisch![]()
![]()
![]()
Heb je een leuk weekend gehad trouwens?
Das goed nieuwsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Kan waarschijnlijk maandag gaan kijken
Ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja he![]()
We moeten nog steeds msnen
juwelll, jij dan ?
Naar wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Kan waarschijnlijk maandag gaan kijken
Naar mogelijk mijn eerste autoquote:
JEUJ! Oh, die Volvo/DAF 66?quote:
Waar is je oog dan op gevallen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ! Oh, die Volvo/DAF 66?![]()
Die is tof! Ik ga zaterdag naar m'n mogelijk eerste auto kijken
![]()
De gele Volvo 66 jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ! Oh, die Volvo/DAF 66?![]()
Die is tof! Ik ga zaterdag naar m'n mogelijk eerste auto kijken
![]()
Een Ladaquote:
Die is echt zo tof!quote:
Nou de biedprijs word steeds hogerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is echt zo tof!Ben benieuwd! Voor hoeveel staat ie te koop?
(linkje?
)
die is foto's voor je gaan makenquote:
Ja, maar ben het linkje kwijt... Toch niet: http://www.tweedehands.nl(...)chback-66584179.htmlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch er nog iets aan over gehouden?
Heb je er ook een foto van?
Had jij al een bod gedaan dan? En aangezien het een echte oldtimer is heb je best kans dat de prijs nog verder omhoog gaat...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou de biedprijs word steeds hoger, staat nu al vanaf 600 terwijl er eerst geen prijs bij stond.
LINK
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ben het linkje kwijt... Toch niet: http://www.tweedehands.nl(...)chback-66584179.html
Het is een Lada Samara, een witte, 5 deurs![]()
En ik noem d'r Samantha
Oeh en ik heb een dinky toy club sleutelhanger gekregen van Alex voor m'n eerste dinky toy
Ik doe niet aan bieden. Wil eerst de auto met eigen ogen zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had jij al een bod gedaan dan? En aangezien het een echte oldtimer is heb je best kans dat de prijs nog verder omhoog gaat...
Geef even een gil al ze klaar is! (hihi, klaar)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die is foto's voor je gaan maken
hihi hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Geef even een gil al ze klaar is! (hihi, klaar)
quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
dat komt wel op het zelfde neer ja
hoe dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vraag me niet hoe, maar het mijn moeder zowaar gelukt mijn humeur te verpesten.
Wat is er dan gebeurt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
die naam
, maar dus al wel een bijpassende sleutelhanger
Dat kan ik me voorstellen, maar het is wel handig om even te peilen bij de verkopende partij wat die in gedachten heeft enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bieden. Wil eerst de auto met eigen ogen zien.
quote:
Dat is wel heel knapquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zoals ik al zei, moeders....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik had brood in een pan gebakken en appelschijfjes en kaneel erin gegooid en da's heel lekker. En dat had ik gister ook en toen liep ze te zeiken over ongezond wnat toen had ik er ook suiker bij. Nou fine dan maar geen suiker, net zo lekker en gezond. Komt ze thuis, begint ze helemaal te zeiken over dat die lucht zo vies is terwijl ze het gister nog lekker vond ruiken. Dat het ongezond is, en vet. WTF? Appel en brood, doe normaal. JA MAAR DE PAN IS VET.En toen ging ik er tegenin dat ik geen suiker had gedaan en dat het gewoon lekker is en zulks. En toen begon ze over dat het niet mijn huis is maar van haar en paps en dat zij er oko woont en dat ik daar rekening mee moet houden, maar ik dacht dat ze het lekker vond ruiken.
En toen begon ze nog meer mongolisch te doen en nu moet ik huilen terwijl ik Lowlandskaarten heb gewonnen.
Wonderbaarlijk genoeg ben ik nu aan het huilen met een glimlach op mijn gezicht want die is er blijkbaar niet af te krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel heel knapMoeders, ze zijn lief maar soms zijn ze om achter het behang te plakken
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, moeders....
dat is niet knap... Dat is hun taakquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel heel knapMoeders, ze zijn lief maar soms zijn ze om achter het behang te plakken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |